2023-10-31, 13:58
  #23029
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Varför får du vare sig matchningar eller dejter annars då menar du? Det kan ju omöjligt vara så att kvinnorna ser dig som ointressant. Observera onanin.

Jag kan säkerligen dejta flera per dag om jag så ville. DÅ jag kan få flertalet matchningar om jag betalar för det t.ex.

Poängen med tråden är att man känner sig som en del i ett bekräftelse maskineri när kvinnor aldrig någonsin skriver först och visar nyfikenhet och intresse.

Dom sitter bara och väntar, antagligen på desperata män som dig själv?

Hade du nån poäng eller skulle du bara leka "genuin"?

För såfall misslyckades du något enormt.
Citera
2023-10-31, 14:06
  #23030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Jag kan säkerligen dejta flera per dag om jag så ville. DÅ jag kan få flertalet matchningar om jag betalar för det t.ex.

Poängen med tråden är att man känner sig som en del i ett bekräftelse maskineri när kvinnor aldrig någonsin skriver först och visar nyfikenhet och intresse.

Dom sitter bara och väntar, antagligen på desperata män som dig själv?

Hade du nån poäng eller skulle du bara leka "genuin"?

För såfall misslyckades du något enormt.


Haha, jag förstår bara inte riktigt vad du menar. Mig skriver kvinnor, tjejer och brudar till dagligen.
Citera
2023-10-31, 14:12
  #23031
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Många kvinnor beskriver mig som en 10a. T.ex. tidigare partners och deras vänner.


Det är bara att gratulera.

Men behöver man över huvud taget vara ute på nätet om man är en 10a, är väl bara att gå ut på krogen och visa upp dig så kan du väl mer eller mindre välja och vraka vem som ska få följa med hem?
Citera
2023-10-31, 14:16
  #23032
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Haha, jag förstår bara inte riktigt vad du menar. Mig skriver kvinnor, tjejer och brudar till dagligen.
Låt oss jämföra våra profiler.

Jag har endast några bilder på mig. De visar inte på tillgångar eller min livsstil diekt.

Vad står det i din profil samt skyltar du med jobb och ekonomi i bilder?
__________________
Senast redigerad av stycket 2023-10-31 kl. 14:38.
Citera
2023-10-31, 14:22
  #23033
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det är bara att gratulera.

Men behöver man över huvud taget vara ute på nätet om man är en 10a, är väl bara att gå ut på krogen och visa upp dig så kan du väl mer eller mindre välja och vraka vem som ska få följa med hem?
Ja det stämmer.

I princip kan man göra så.

Dock kan man tänka sig att män såklart ska vara drivande i viss mån, och ofta är det i verkliga livet.

Att kvinnor inte heller tar initiativ i verkliga livet.

Att även det ofta blir att de får nöja sig med de mest despersta männen på krogen.

Det har dock hänt att kvinnor går upp till mig pp krogen. Om än sällan.

Det har även skett nån enstaka gång att en kvinna skriver först. Men det är ovanligt. Sen ska jag erkänna att jag bara väntat nån dag, eller några max

Men det känns som ett rätt övergripande beteende.

Kanske att man som attraktiv man inte bör klaga egentligen.

Men en stor grej är väl att lvinnor ligger runt så mycket att de blir avtrubbade.

Kan man inte dejta utan att ligga o känna om det känns rätt?

Vid det här laget kan jag ragga upp vem som helst. Men alla är ju refan utnyttjade, och verkar mest leta nästa ONS.

Man känner att svenska kvinnor överlag är helt vilsna och inte särskilt attraktiva i och med det.
Citera
2023-10-31, 14:38
  #23034
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Kvinnor skriver i princip aldrig först på tinder. Detta innebär att de endast kommer bli uppraggad av de mest desperata killarna i många fall.
Speciellt som det finns ungefär lika många alldagliga kvinnor som det gör alldagliga män. Sminket förändrar inte de medfödda dragen.

Naturen sorterar ut paren av sig självt. Så sitter man på en piedestal är det bara att kliva ner.
Citera
2023-10-31, 15:24
  #23035
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Kvinnor skriver i princip aldrig först på tinder. Detta innebär att de endast kommer bli uppraggad av de mest desperata killarna i många fall. Då de själva sällan lägger ned energi på konversationer (ens om mannen skriver först). Detta i kombination med att de släpper till tidigt i dejtingen. Gör att kvinnorna blir avtrubbade efter ett antal tinder dejter. Hur mår dom idag och hur ändras beteendet i dejtingen. Har de flesta tagit bort dejtingappar och lever celibat?

Vad gör 90 och 80 talisterna idag, har de långa relationer?

Hur länge håller deras relationer i snitt?

Hur ofta byter en kvinna kk ("dejting objekt")?

Hur ofta är männen singlar?

Tar kvinnor det dom får utan att ställa motkrav? (De män som bjuder ut)

Hur många relationer håller över 5-10 år?

Har männen tröttnat på att behöva jaga?

Varför försöker inte kvinnorna att sålla genom att inte ligga de första dejterna?

Eller skapas många hälsosamma långa relationer idag? Hur många vet ni?

Kan inte svara på alla dina frågor. Men denna tråd borde handla om män oxå, då dom oxå beter sej lösaktiga.

Slamporna håller väl sej till mansslamporna, eller borde vara så iaf. Deras kk'n är väl kanske en ny varje vecka?

Förhållande vill dom inte ha, bara lösnummer. Bra kan dom inte må. Sexmissbruk deluxe.
Citera
2023-10-31, 16:01
  #23036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Kvinnor skriver i princip aldrig först på tinder. Detta innebär att de endast kommer bli uppraggad av de mest desperata killarna i många fall. Då de själva sällan lägger ned energi på konversationer (ens om mannen skriver först). Detta i kombination med att de släpper till tidigt i dejtingen. Gör att kvinnorna blir avtrubbade efter ett antal tinder dejter. Hur mår dom idag och hur ändras beteendet i dejtingen. Har de flesta tagit bort dejtingappar och lever celibat?

Vad gör 90 och 80 talisterna idag, har de långa relationer?

Hur länge håller deras relationer i snitt?

Hur ofta byter en kvinna kk ("dejting objekt")?

Hur ofta är männen singlar?

Tar kvinnor det dom får utan att ställa motkrav? (De män som bjuder ut)

Hur många relationer håller över 5-10 år?

Har männen tröttnat på att behöva jaga?

Varför försöker inte kvinnorna att sålla genom att inte ligga de första dejterna?

Eller skapas många hälsosamma långa relationer idag? Hur många vet ni?


Problemet är att kvinnor saknar det där snacket som vi killar har.

Killars visdom går ner i ledet. När vi tittar på Sport på Olearys så berättar de äldre för den yngre generationen om hur livet är och vad man som man behöver göras. I detta innefattas också sociala koder om hur man ska göra för att få kvinnor osv.

Detta händer inte kvinnor. Den äldre generationen berättar inte för den yngre och den yngre tittar inte på den äldre heller. De är oförmögna att se hur andra kvinnor som är typ 40 beter sig med män och ta fasta på detta. Inte ens genom filmer eller serier lär de sig att kopiera beteenden som är framgångsrika.

Men vi män gör det hela tiden. Ser vi en duktig kille med tjejer så undersöker vi varför och lär oss.

Det är och kommer alltid vara såhär att en kvinna som kan ta för sig och är lite framfusig - ALLTID får den bästa mannen. De få gånger en svensk kvinna raggar, inte överdrivet men visar intresse utöver det vanliga, då är män helt fast varje gång.
Citera
2023-10-31, 20:22
  #23037
Medlem
Finns såna hungriga män asså. Hade varit pinsamt med en desperat shuno.. Tror ja inte hade pallat med dejting app som tjej.
Citera
2023-10-31, 20:33
  #23038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Haha, alltså… Ni kan ju inte förutsätta att saker och ting är på ett visst sätt generellt bara för att ni själva inte lyckas. Män som inte lyckas träffa kvinnor har i alla tider skyllt ifrån sig istället för att rannsaka sig själva. Det är bara ”de med pengar” tjejer är intresserade av på krogen hette det förut.

Visst dejting-apparna fungerar kanske inte för er och absolut har ni säkert rätt i att ingen av det kvinnliga könet kontaktar er först, men applicera inte er verklighet på alla andra. Om sanningen ska fram så har ni förmodligen ingen större framgång i verkliga livet heller, eller hur kommer det sig att ni började söka kärlek via appar från första början?

En tråd här på Flashback lär väl inte ge mycket mer än högst subjektiva åsikter presenterade som åsikter och säga vad man vill men många Flashbackare har en väldigt märklig verklighetsuppfattning och det är knappast kvinnors/tjejers fel att dessa ”män” är fortsatt singlar.

Dejting-appar fungerar annars onekligen och frågan är intressant. Dock inte ur det perspektiv som presenteras här. P3:s ”Dystopia” har gjort ett intressant program om nätdejting förövrigt.

Skulle vara väldigt intressant att få höra hur det faktiskt är då. Kan inte du berätta?
Hur ser ni tjejer på online-dating?
Citera
2023-10-31, 20:49
  #23039
Medlem
Hur mycket personlig info berättar ni före första dejten?
Vad berättar ni?
Citera
2023-10-31, 21:12
  #23040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Tror det ligger en del i det du säger. Har haft kontakt med några tjejer på BC som är väldigt medelmåttiga. Dessa får ligga exakt hur mycket de vill och hittar aldrig någon. Har haft dessa som lite chattkompisar flera år faktiskt. Klagar på att de aldrig hittar någon osv. Då är det tjejer som får knulla exakt när de vill med "bättre" män som inte vill ha dem på sikt.

Där har du medelmåttiga tjejers förbannelse. De kan dra hem en ganska mycket snyggare kille på ett ONS, särskilt om han är full. Men att sen få till ett längre förhållande med en sån kille? Mycket mycket svårare.

Men eftersom de har sex med snyggare killar så kan de inte förstå varför det aldrig blir nåt mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in