Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Det är bara att gratulera.
Men behöver man över huvud taget vara ute på nätet om man är en 10a, är väl bara att gå ut på krogen och visa upp dig så kan du väl mer eller mindre välja och vraka vem som ska få följa med hem?
Ja det stämmer.
I princip kan man göra så.
Dock kan man tänka sig att män såklart ska vara drivande i viss mån, och ofta är det i verkliga livet.
Att kvinnor inte heller tar initiativ i verkliga livet.
Att även det ofta blir att de får nöja sig med de mest despersta männen på krogen.
Det har dock hänt att kvinnor går upp till mig pp krogen. Om än sällan.
Det har även skett nån enstaka gång att en kvinna skriver först. Men det är ovanligt. Sen ska jag erkänna att jag bara väntat nån dag, eller några max
Men det känns som ett rätt övergripande beteende.
Kanske att man som attraktiv man inte bör klaga egentligen.
Men en stor grej är väl att lvinnor ligger runt så mycket att de blir avtrubbade.
Kan man inte dejta utan att ligga o känna om det känns rätt?
Vid det här laget kan jag ragga upp vem som helst. Men alla är ju refan utnyttjade, och verkar mest leta nästa ONS.
Man känner att svenska kvinnor överlag är helt vilsna och inte särskilt attraktiva i och med det.