Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Fetstilt: Till att börja med är du väl inte man? Tvivlar på att du transa även om namnet lämnar visst tolkningsutrymme.
Varför skulle inte varje man försöka på alla plattformar? Verkar dumt att inte maximera sin synlighet. Men speciellt vanlig är jag väl inte. Högt utbildad och exceptionellt god ekonomi - hör väl egentligen inte hemma på en plattform där tatueringar och skägg är kung.
Jag är kvinna och den jag träffade var en man. En helt vanlig man dessutom.
Jag håller med om att män ska försöka. Fattar också att det är svårare för er och att man kan bli less på det. Jag tycker bara att jag läser så himla mycket bitterhet från män på flashback och även om jag håller med om att det finns mycket att va less på så tror jag inte att det tjänar nått syfte.
Ja, jag som kvinna kan enkelt få en man om jag nöjer mig med första bästa. Men jag vill inte ha första bästa man, då lever jag hellre ensam. Jag vill ha någon som verkligen passar mig och hur klyschigt det än låter någon som genuint älskar mig och som jag kan va trygg med och vara mig själv. Och det är väl ändå vad typ alla vill? Så att kvinnor enkelt kan få nån random man bara - är det verkligen något att avundas?