Citat:
Ursprungligen postat av
crimecon
Har aldrig skaffat barn, tycker inte om barn. Är så nöjd med mitt val, jag gör vad jag vill när jag vill.
Friheten är underbar. Är man dessutom singel som jag så är livet toppen.
Ser par runt om mej som skaffar barn och sen går dom isär och blir osams. Mitt råd skaffa inga barn. Men alla gör ju som dom vill såklart.
Exakt samma här och är så jävla nöjd över det. Hade en period då jag ångrade att jag inte skaffat då mina vänner, en efter en skaffade. Men sen såg jag hur deras liv blev och hur flera av dom blev deppiga och kände sig fast. En har ett helvete med sitt numera ex och är i vårdnadstvist, fy fan.
Nej med tanke på hur mycket jag älskar och uppskattar frihet och hur världen ser ut idag finns det inte en chans att jag skaffar barn. T om min pappa säger att jag inte bör göra det pga hur världen ser ut.
Friheten utan barn och familj är ovärderlig. Har inte heller många vänner och trivs oerhört bra med detta. Man kan göra vad man vill och hur man vill. Vill jag flytta till Karibien så gör jag det. Skiter sig allt kan man avsluta skiten, vilket jag aldrig skulle kunna görs om jag hade barn. Men nu mår jag dock bra och trivs med livet mer och mer, så det kommer aldrig hända i alla fall.