2023-10-30, 21:11
Medlem
Von.pigpelts avatar
Han har gått i pension nu när han badar i kosing därav den totala tystnaden.😂
Antingen det eller planerar han en ny socanmälan på den andra vuxenbebisen chrippa.
Citera
2023-10-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det är skillnad på att hamna i rännstenen och att påstå att något är gratis.

Ingen har för övrigt pratat om någon rännsten här. Diskussionen tog sin början i ett spår som utgick ifrån att någon undrade över Rasks tandläkarvanor. Varför nu det är intressant. Rask har inte gulare tänder än någon annan i hans ålder. Han har ett par sneda tänder men det är han heller inte ensam om. Hela diskussionen om Rasks tandläkarvanor är ett exempel på den här trådens ständiga cirkelresonemang där fria fantasier förvandlas till trådsanningar som sedan används som stödargument tio sidor längre fram. Det är därför man kan läsa saker som att Alf legat med sin dotter utan att någon överhuvudtaget reagerar över vad som påstås. Eller att svartmöglet i Rasks badkar har sitt ursprung i att Rask suttit och gungat i badkaret i timtal varje dag så att vattnet har skvätt överallt. Och ingen reagerar över rimligheten i det som skrivs. Det bara är så, för sekten som håller hus i den här tråden cirkelverifierar varandras påhitt. Skulle jag hävdat att Rask våldtar sina barn hade ingen ifrågasatt det och tio sidor längre fram hade Dirtyone börjat omnämna Rask som "pedofilen i dirrektörsvagnen" (han stavar konsekvent direktör så).

Den här lekstugan till tråd är forumets största skamfläck.

Intressant vad du skriver men allt som diskuteras i denna tråden är samtal om Carl Fredrik Alexander Rask's youtube filmer & andra socialamedier..

Med tanke på att han sjunger om att knulla barns nallar & skryter om tidigare sexuella övergrepp, så blir nog helt klart många fundersamma...

Kan det vara så att han pillat sina egna barn i röven?, med tanke på hans beteende & musikstil pervodunk? Många kan nog tänka att hans barn även far illa pga en sexuellt störd pappa Carl-Fredrik Alexander Rask... Inte alla tror nog det, men på ryktesvägar så tror vissa det....

Att han är en skit pappa råder det inga tvivel om...

Då det trotts allt är över 5.6 miljoner människor som läst tråden, så är det garanterat rätt så många som tänker olika..

I det stora hela så tycker jag & många med mig att tråden är väldigt fin & ärliga inlägg & kommentarer.

Inte många som sitter & hittar på massa dumheter att grismun skulle vara en fin & älskad människa, vilket är otroligt viktigt.. Han beskrivs helt enkelt på väldigt fint sätt vilket skithål & vidrig han är som människa...

Gällande dirrektörsvagnen så stavas det met 1st r men eftersom vi är i Trosa så blir det 2 st r. Precis som ääcsslett som stavas arslet.

Finns kanske anledningar till att folk diskuterar idioten här på flashback, samt att den blivit så mega stor...
Citera
2023-10-30, 22:29
Medlem
Baronen har gjort en ny video. Försökte sätta mig in hur det skulle vara om min pappa gick ut och satte sig och filmade när han pratade med sig själv i bilen så ofta som Rask gör när jag var liten, vad konstigt det hade känts. Eller har det varit så normaliserat hela deras liv att de tror att det är det normala? Undrar om de också kommer känna sig utanför i livet som Baronen när de inser att nästan ingen har det som vi har det, för vår pappa är ett original. Lite på samma sätt som Baronen insåg det, när han förstod att hans kompisar inte brukade hitta sina pappor utslagna på golvet, för de är inte alkoholister som hans pappa.

Baronen slår även ett slag för OnlyFans. Det finns tydligen bara fördelar med att visa upp det heligaste man har för att man dyrkar pengar. De som har negativa åsikter om det är "dumma i huvet". Precis, självklart kommer Baronen hylla det om 15-16 år, när hans dotter nyfyllda arton år börjar sälja sina porrbilder till runkgubbar i medelåldern. För det finns visst inget fel med att "götta tet" och samtidigt tjäna pengar på det.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-10-30 kl. 22:31.
Citera
2023-10-30, 22:34
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Intressant vad du skriver men allt som diskuteras i denna tråden är samtal om Carl Fredrik Alexander Rask's youtube filmer & andra socialamedier..

Med tanke på att han sjunger om att knulla barns nallar & skryter om tidigare sexuella övergrepp, så blir nog helt klart många fundersamma...

Kan det vara så att han pillat sina egna barn i röven?, med tanke på hans beteende & musikstil pervodunk? Många kan nog tänka att hans barn även far illa pga en sexuellt störd pappa Carl-Fredrik Alexander Rask... Inte alla tror nog det, men på ryktesvägar så tror vissa det....

Att han är en skit pappa råder det inga tvivel om...

Då det trotts allt är över 5.6 miljoner människor som läst tråden, så är det garanterat rätt så många som tänker olika..

I det stora hela så tycker jag & många med mig att tråden är väldigt fin & ärliga inlägg & kommentarer.

Inte många som sitter & hittar på massa dumheter att grismun skulle vara en fin & älskad människa, vilket är otroligt viktigt.. Han beskrivs helt enkelt på väldigt fint sätt vilket skithål & vidrig han är som människa...

Gällande dirrektörsvagnen så stavas det met 1st r men eftersom vi är i Trosa så blir det 2 st r. Precis som ääcsslett som stavas arslet.

Finns kanske anledningar till att folk diskuterar idioten här på flashback, samt att den blivit så mega stor...
Nästa gång du anmäler Rask till socialtjänsten i Trosa tycker jag att du ska ta med i anmälan att barnen sannolikt blir våldtagna i hemmet av pappan. Det går nämligen ett rykte om det på Flashback. Nu är det ju iofs du själv som startat det ryktet men det spelar mindre roll, det skulle kunna vara sant. Rasks farfar våldtog ju sin egen dotter, om man får tro ryktet på Flashback. Nu är det ju iofs du som startat det ryktet också men ingen rök utan eld, inte sant? Särskilt inte om man betänker Rasks musiksmak. Gillar man att lyssna på Fröken Snusk är man sjuk i huvudet och våldtar sina egna barn, det är sedan gammalt.

Citera
2023-10-30, 23:01
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Baronen har gjort en ny video. Försökte sätta mig in hur det skulle vara om min pappa gick ut och satte sig och filmade när han pratade med sig själv i bilen så ofta som Rask gör när jag var liten, vad konstigt det hade känts. Eller har det varit så normaliserat hela deras liv att de tror att det är det normala? Undrar om de också kommer känna sig utanför i livet som Baronen när de inser att nästan ingen har det som vi har det, för vår pappa är ett original. Lite på samma sätt som Baronen insåg det, när han förstod att hans kompisar inte brukade hitta sina pappor utslagna på golvet, för de är inte alkoholister som hans pappa.

Baronen slår även ett slag för OnlyFans. Det finns tydligen bara fördelar med att visa upp det heligaste man har för att man dyrkar pengar. De som har negativa åsikter om det är "dumma i huvet". Precis, självklart kommer Baronen hylla det om 15-16 år, när hans dotter nyfyllda arton år börjar sälja sina porrbilder till runkgubbar i medelåldern. För det finns visst inget fel med att "götta tet" och samtidigt tjäna pengar på det.
Nu ska han bli personlig igen och vlogga dagligen, men lägga upp på voyd, det kostar en liten summa för tittarna, mendet är det värt, enligt Alexander....

Hur kan han sitta och håna andra över att skapa konton, ta bort, ladda upp, radera, försvinna komma tillbaka...
Jag skulle inte titta på hans skit ens om jag fick betalt.
Han kommer uppdatera om farsan...det enda folk är intresserade av som kan locka publik, inte för att ge Alexander visningar, utan för att man genuint lider med Freddan, att bevittna hur Alexander utnyttjar och dödar sin egen far. Publikt.
Hycklare och samhällsfarlig.
Han har inga problem med att A vid myndig ålder säljer sig på of...

Hua, hans vurmande för 0nlyf@ns är obehagligt

https://youtu.be/fJKjRRfZaQc?si=VH989_5E0y2NglQu
Lyssna vid -9:13/24:49
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-10-30 kl. 23:10.
Citera
2023-10-31, 00:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
voyd

Hehe, det blir inte många slantar och inte så många visningar.
Snart tillbaka på tuben gissar jag.

Och Olof K? Hur relevant känns han? Är det verkligen det enda han kan bajsa ur sig på tuben för att göra reklam för Voyd?

EDIT: Jag kan förstå om man har en nischad hobby, t.ex ångmaskiner och har ett jobb och lägger upp en film då och då på skoj på Youtube. Kanske får hundra visningar från andra likasinnade.

Men när man inte har ett jobb, nästintill aldrig haft, inte lyckats på Youtube, skämt ut sig och dessutom blivit dömd pga det man gjorde på YouTube. Tror man då att man har en följarskara som vill betala för att se en bygga kojor och undvika arbete?
Senast redigerad av Krakatoa 2023-10-31 kl. 00:23.
Citera
2023-10-31, 02:14
Medlem
knark-kungens avatar
Nu ska sopstationen ge voyd en ny chans, utlovar timmar & timmar av nytt content, i verkligheten försöker han bara få sina utvecklingsstörda fans att subba så han kan få en fast passiv inkomst varje månad.

Hur många videos la han upp efter senaste voyd-bedrägeriet, 2?

Ingen kommer betala för att se dig snacka skit I sängen Rask, du har alldeles för höga tankar om dig själv. Folk kollar när dom vill se en tågolycka och skratta lite.

Drygt 3k views på en video när han clickbaitar fetmaolof, han är så fucklng slut och fattar det inte själv. Han forsätter piska den där döda hästen och tror på comeback

Dags att slänga bort det där tubecon passet, du ljuger bara för dig själv Rask..
Senast redigerad av knark-kungen 2023-10-31 kl. 02:17.
Citera
2023-10-31, 10:07
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Han har gått i pension nu när han badar i kosing därav den totala tystnaden.😂
Antingen det eller planerar han en ny socanmälan på den andra vuxenbebisen chrippa.

Så stort var väl arvet inte? Att han skulle kunna bada i pengar menar jag
Citera
2023-10-31, 12:47
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så stort var väl arvet inte? Att han skulle kunna bada i pengar menar jag

Haha nej men med tanke på hans tidigare ekonomi så anser han sig ekonomiskt oberoende nu skulle jag tippa på.
Citera
2023-10-31, 13:07
Fp
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-10-31 kl. 13:44.
Citera
2023-10-31, 14:35
Undrar om det kommer en vlogg om A som enligt modern varit sjuk i flera dagar med hög feber och halsont. Imorse blev modern så orolig för att A som inte fick luft och skrek av smärta i ryggen. Hon ringde ambulans direkt och dom kom och kollade lungor och allt, allt såg bra ut som tur var, fick värk tablett av dom och blev lite piggare dom tror hon kan ha covid lilla gumman, nu vila och äta glass ❤️‍🩹

T har lagt upp en bild och den föreställer A liggandes på mattan i vardagsrummet med kudde och täcke, man ser ett bordsben. Hon har en liten filt på pannan och ser "lidande" ut.
Många krya och styrkekramar..

För fyra dagar sen var A på kyrkis, det är en smittohärd. Självklart är pappisch sjuk, enligt gårdagens vlogg från bilen där han hostar rakt ut...

En fråga har jag, eller två:

Varför åker man inte in till vårdcentralen eller närakuten?

Vad gjorde kickasspappan? Sov?

Man tillkallar för faan inte ambulans.
Man ser till att ha alvedon hemma, låter barnen få sova i en riktig säng, man vädrar och låter barnen utsättas för normala interaktioner med andra människor.
Citera
2023-10-31, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Undrar om det kommer en vlogg om A som enligt modern varit sjuk i flera dagar med hög feber och halsont. Imorse blev modern så orolig för att A som inte fick luft och skrek av smärta i ryggen. Hon ringde ambulans direkt och dom kom och kollade lungor och allt, allt såg bra ut som tur var, fick värk tablett av dom och blev lite piggare dom tror hon kan ha covid lilla gumman, nu vila och äta glass ❤️‍🩹

T har lagt upp en bild och den föreställer A liggandes på mattan i vardagsrummet med kudde och täcke, man ser ett bordsben. Hon har en liten filt på pannan och ser "lidande" ut.
Många krya och styrkekramar..

För fyra dagar sen var A på kyrkis, det är en smittohärd. Självklart är pappisch sjuk, enligt gårdagens vlogg från bilen där han hostar rakt ut...

En fråga har jag, eller två:

Varför åker man inte in till vårdcentralen eller närakuten?

Vad gjorde kickasspappan? Sov?

Man tillkallar för faan inte ambulans.
Man ser till att ha alvedon hemma, låter barnen få sova i en riktig säng, man vädrar och låter barnen utsättas för normala interaktioner med andra människor.
De bor dessutom 200 meter från Vårdcentralen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in