2023-10-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Netenyahu:

The Bible says that there is a time for peace and a time for war. This is a time for war.

https://twitter.com/clashreport/stat...49705051541866

Får man bränna Bibeln i Israel? Idioten verkar följa en bok som är påhittat.

Säger den som hänvisar till grönköpingsposten som anledning att förgöra alla sina religösa motståndare.

Skillnaden är att bibeln hänger med i tiden som den nyckfulla lilla boken av underfundighet den är, precis som Torah och dess kopior. Men om du frågar om utvecklingen utav Q så möts du antingen utav ett - det vill jag inte prata om eller ett warcry medans apan börjar springa mot närmsta folkgrupp.

Skillnaden? Kanske något som har med utvecklingen utav detta kriget att göra? Kanske man skall vara lite mer insiktsfull och ärlig gentemot både gudar och folk innan man börjar fundera på att spränga sig själv i luften för att grannen sade att det var den bästa lösningen?
Citera
2023-10-30, 20:22
Avstängd
När ska MENA och Somalia utropa sitt älskade Jihad som dom gastar om hela tiden som om hela livet bara gick ut på det!?

Det är ett ständigt skrikande och vrålande om Allahu Ahkbar och Tahkbir!

NU om nånsin har dom ju chansen?!
Senast redigerad av Mistyarrow 2023-10-30 kl. 20:24.
Citera
2023-10-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Hej terrorist/sionst

Detta är inget krig mellan judar och muslimer. Det är ni plast-judar som försöker ge sken av det.

Riktiga judar har sedan länge sökt tillflykt...till muslimska länder.

Ja jag hörde också att homosexuella sökte skydd i de muslimska länderna.
Även typ alla kvinnor i väst har flytt till muslimska länder.
Alla som älskar att ta en bärs har också flytt dit.

Araber i Palestina har försökt fly från Palestina till Israel, men Hamas har satt stop för det.
Förhoppningsvis kan markinvasionen öppna upp flyktvägarna.
Citera
2023-10-30, 20:23
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Skit i vad denna stolle säger. Just nu pågår det folkmord i Palestina, så vad gör lite vit fosfor liksom? .

Jag är faktiskt förvånad att Israel gräver sin egen grav för varje dag som går. Det sjukaste jag sett i modern tid. Inte nog med att väst förlorade mediedrevet 2023, utan att Israel enade hela världen emot sig. De få regeringar i väst som inte vågar yttra sig säger inte mig något då om vi ser folkopinionen i dessa länder resa sig som aldrig förr.

Ni som inte följer X, eller andra källor av information kan inte förstå att hur många frivilliga är beredda att åka ner till Palestina och avskräcka den Israeliska styrkan. Då menar jag folk från arab länderna och många människor från hela Asien samt tusentals andra individer som bara vill avsluta det Européerna började under 30-40-talet.

Det var runt tiotusentals utländska volontärer som åkte ner till Ukraina, här tror jag det skulle inte förvåna mig om det var hundratusentals volontärer som skulle stå upp för barn och civila i Palestina.

Det komiska i allt detta är att USA har gått med folkmordet på barn och civila för att Israeliska pajas armen klarar inte av de själva.

Detta, mina damer och herrar är verkligen spännande tider, nu får vi ser hur detta utvecklar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Dekonserv
Du kan inte vara allvarlig?

Hur gräver Israel sin egen grav? Man kan iofs säga att Israel, eller judar, grävde sin egen grav när de inte vann mot muslimerna på 500-talet.
Muslimerna ser detta krig som heligt och de kommer, så länge islam existerar, förorda att judarna ska bort.

Hur många har frivilligt åkt ner till Palestina? Jag har bara sett judar resa ner till Israel.

Det enda jag ser just nu är att alla araber pratar. Araber klarar bara av att slåss och strida när de tror eller vet att de är fler. Just nu så är vakthunden USA på Israels sida och då vågar inte många göra något, som de hundar de är. När USA faller kan det dock hetta till för Israel. Trots att Israel dansade av 14 muslimska länder på 6 dagar. Men tiderna förändras.

Om det skulle begås ett folkmord hade väl Israel bombat på måfå? Typ som Palestina gör.

Vi får se som sagt, tiden får utvisa framtidens politik och världsordning. Européerna började kickade ut alla sina Ashkenazi befolkning under 30-40-talet. Jag kan väl säga att de lyckades ju med det uppdraget? Vi får se vad världen gör härnäst. Jag analyserar bara hur folkopinionen ser ut.
Citera
2023-10-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
För att många av de som har mest makt i världen varit med och utformat "Israel" eller vinner på lösningen, det är ingen slump att denna lösning mejslades fram efter andra världskriget.

Ja men att de stod bakom grundandet av Israel betyder ju inte att man inte ska gå in och stoppa ett pågående folkmord? Detta är ju även förödande för judar världen över då antisemitismen nu verkar öka i och med Israels bombningar av Gaza. Så stoppa detta omedelbart, det leder bara åt helvete för alla parter.
Senast redigerad av Grantoppen2 2023-10-30 kl. 20:30.
Citera
2023-10-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja men att de stod bakom grundandet av Israel betyder ju inte att man inte ska gå in och stoppa ett pågående folkmord? Detta är ju även förödande för judar världen över då antisemitismen nu verkar öka i och med Israels bombningar av Gaza. Så stoppa detta omedelbart, det leder bara åt helvete för alla parter.

Varför ökade inte hatet mot Islam och gjorde så att muslimer blev förföljda, typ i samband med ISIS eller typ efter 7e oktober?
Citera
2023-10-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ja jag hörde också att homosexuella sökte skydd i de muslimska länderna.
Även typ alla kvinnor i väst har flytt till muslimska länder.
Alla som älskar att ta en bärs har också flytt dit.

Araber i Palestina har försökt fly från Palestina till Israel, men Hamas har satt stop för det.
Förhoppningsvis kan markinvasionen öppna upp flyktvägarna.

Nej, alla som älskar att ta en bärs har flytt till Jordanien för länge länge sedan, och det är därför som både folk och fä där njuter utav att bygga snögubbar utan att blanda in annat än lite ägg i toddyn i dagar som dessa. Men ja, det är synd om dessa riktiga jordanier att de skall behöva likställas med skräpet från öknen som inget någonsin gjort mer än att gnälla över de första surorna i sin bok. En skam för Islam är dessa avarter utav så kallade palestineir. Respektlösa dagdrivare utan syfte annat än att klandra andra för sina egna misslyckanden. Länge leve det riktiga Jordanien där whisky(utan H) flödar och töser/grabbar får lov att njuta av sin tid som de vill utan fördömanden från efterblivna Hamasanhängare = alla som inte förstår morgondagens väl

Edit - Att sedan skriva "typ" som den jag kommenterade här är....tja...tillräckligt för att förstå vart markeringen på tiotalet är kommen från. Som sagt...när en placehook fjant sitter och försöker rätta andra med sin nyfunna övertygelse vet vi att det handlar om en som tyvärr aldrig riktigt förstod sina föräldrars diskussion vid köksbordet. Vansinnigt men så har varje generation utav "upplysta" kommunister varit oavsett om de kan språka eller ej
Senast redigerad av CircaKonvexFyrkant 2023-10-30 kl. 20:38.
Citera
2023-10-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Skit i vad denna stolle säger. Just nu pågår det folkmord i Palestina, så vad gör lite vit fosfor liksom? .

Jag är faktiskt förvånad att Israel gräver sin egen grav för varje dag som går. Det sjukaste jag sett i modern tid. Inte nog med att väst förlorade mediedrevet 2023, utan att Israel enade hela världen emot sig. De få regeringar i väst som inte vågar yttra sig säger inte mig något då om vi ser folkopinionen i dessa länder resa sig som aldrig förr.

Ni som inte följer X, eller andra källor av information kan inte förstå att hur många frivilliga är beredda att åka ner till Palestina och avskräcka den Israeliska styrkan. Då menar jag folk från arab länderna och många människor från hela Asien samt tusentals andra individer som bara vill avsluta det Européerna började under 30-40-talet.

Det var runt tiotusentals utländska volontärer som åkte ner till Ukraina, här tror jag det skulle inte förvåna mig om det var hundratusentals volontärer som skulle stå upp för barn och civila i Palestina.

Det komiska i allt detta är att USA har gått med folkmordet på barn och civila för att Israeliska pajas armen klarar inte av de själva.

Detta, mina damer och herrar är verkligen spännande tider, nu får vi ser hur detta utvecklar sig.

Hur ska de ta sig in i Gazaremsan tänker du?
Citera
2023-10-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Verkar som att ni inte är ute och firar längre, arabiska vildåsnor. Tro inte att vi glömmer vad det var ni gjorde efter 7/10 och för saken blir ni hummus nu.

Arab vad? Jag är etnisk svensk. Och självklart är är det som Hamas gjorde mot civila israeler precis lika fruktansvärt! Alla mord på civila är fruktansvärda!
Citera
2023-10-30, 20:44
Medlem
Citat:
Varför ökade inte hatet mot Islam och gjorde så att muslimer blev förföljda, typ i samband med ISIS eller typ efter 7e oktober?

Det har det väl också gjort i många länder där islam inte är en huvudreligion? Men en stor del av världen är muslimer så ja… det förklarar väl det mesta. Det är väl världens näst största religion?
Citera
2023-10-30, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Arab vad? Jag är etnisk svensk. Och självklart är är det som Hamas gjorde mot civila israeler precis lika fruktansvärt! Alla mord på civila är fruktansvärda!

Ja de är hemska, du har rätt. Men du skall icke sitta och likställa en palestinier med en civil då det är mycket respektslöst gentemot riktiga civilt fungerande människor. Du måste vara mer rätt fram i dina syften så att det inte, som nu, hamnar i ett dumt uttalande från dig som inte alls innefattar civila eller civiliserade människor. Detaljerna är viktiga och dessa utgör morgondagen dessutom. Viktigt, mycket viktigt att ha i åtanke när du hostar nästa gång
Citera
2023-10-30, 20:46
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Blir det ens någon markinvasion? Vad händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in