2023-10-29, 03:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Han gjorde ju en dokumentär om fallet där han avslöjade att han inte visste eller fattade någonting.
Jag rös av att titta på den. Så vidrigt som något kan bli och svinet är ju helt besatt av mordet. Även fast han knappt kan andas p.g.av fetma och dreglar med tungan utanför så skulle han ta sig ända till Jönköping.
Citera
2023-10-29, 03:17
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vad anser du om att galten bjöd förre poischefen i fallet Tove och söp ihop med honom i sin jaktstuga? Svara gärna vad du tror om den saken?

Oetiskt i allra högsta grad. Och direkt dumdristigt.Tror även polischefen, om jag inte missminner mig, fick ta ett kliv tillbaka.

Nog så allvarligt , men ändå ett skitbrott mot vad du anser ha hänt i Göta Hovrätt.

Nu tror jag inte att du är så korkad att du menar allt du skriver o påstår. Jag tror du vill provocera och genom detta får du med dig andra vilsna på vägen. Eller????
Citera
2023-10-29, 03:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanBoksBok
Oetiskt i allra högsta grad. Och direkt dumdristigt.Tror även polischefen, om jag inte missminner mig, fick ta ett kliv tillbaka.

Nog så allvarligt , men ändå ett skitbrott mot vad du anser ha hänt i Göta Hovrätt.

Nu tror jag inte att du är så korkad att du menar allt du skriver o påstår. Jag tror du vill provocera och genom detta får du med dig andra vilsna på vägen. Eller????
Jag menar varenda ord jag skriver och hur kan du inte fatta det? Undrar inte du också över varför GW reste till Jönköping och satt och störde genom att lägga sig i, prata högt, skratta och hosta så högt han kunde?

Är det inte lite obehagligt då någon högt uppsatt från Hovrätten stod i TV och sa efter domen att dom inte trodde på Majas lögner och att ingenting stämde av det hon sa?? Är det rättsäkert eller finns det nåt tvivel hos dit efter detta uttalande. Dessutom såg hovrättsmannen direkt skamsen ut där i rutan under utfrågningen från journalister. Så mycket byk finns och hur mycket mer är det som inte kommer fram i ljuset?
Citera
2023-10-29, 03:36
Medlem
Citat:
Som vanligt förstår du inte ett skit. Och jag är inte spydig. Försöker bara vara hjälpsam!

Om ni nu tror att det hela är en Konspiration så borde den ju prövas av polis och åklagare. Ni tror att det kan finnas en sanning i era teorier. Så gör oss tjänsten att skyndsamt anmäla till polisen.

Hur svårt kan det va!!!

Pst. Ett tips till. Ring Rulle o för fram era teorier. 😁

Det utrycket känner jag igen
"Som vanligt förstår du inte ett skit" 🤡.

Dax för dig att vakna
Allt är inte alltid svart eller vitt i verkligheten
Senast redigerad av Anedin 2023-10-29 kl. 03:38.
Citera
2023-10-29, 03:40
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag menar varenda ord jag skriver och hur kan du inte fatta det? Undrar inte du också över varför GW reste till Jönköping och satt och störde genom att lägga sig i, prata högt, skratta och hosta så högt han kunde?

Är det inte lite obehagligt då någon högt uppsatt från Hovrätten stod i TV och sa efter domen att dom inte trodde på Majas lögner och att ingenting stämde av det hon sa?? Är det rättsäkert eller finns det nåt tvivel hos dit efter detta uttalande. Dessutom såg hovrättsmannen direkt skamsen ut där i rutan under utfrågningen från journalister. Så mycket byk finns och hur mycket mer är det som inte kommer fram i ljuset?

Jag fattar nu! Men jag trodde inte du var så korkad på riktigt.

Att maja ljög är inte= med att hon mördat.

Attditt hatobjekt numbero uno,GW närvarit i tingsrätten är ytterligare ett tungt bevis på en Konspiration. 😁

Sen skriver du att hovrättsmannen såg skamsen ut i rutan. Ja men där har vi ju det som bevisar att det var en Konspiration a la grande mot Hovrätten. Klockrent.

Herregud
Citera
2023-10-29, 03:51
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det utrycket känner jag igen
"Som vanligt förstår du inte ett skit" 🤡.

Dax för dig att vakna
Allt är inte alltid svart eller vitt i verkligheten

Jag är vaken lilla gumman.

Men ni som är så säkra på att en Konspiration a la grande mot Hovrätten ägt rum.

Anmäl skyndsamt i morgon bitti. Kontakta polis å åklagare.

Men jag vet att det bara är här ni kan va tuffa. Ni skulle Aldrig ha mod att anmäla något sådant. Aldrig.

Bara tomma ord.
Citera
2023-10-29, 04:03
Medlem
Citat:

Men ni som är så säkra på att en Konspiration a la grande mot Hovrätten ägt rum.

Men jag vet att det bara är här ni kan va tuffa. Ni skulle Aldrig ha mod att anmäla något sådant. Aldrig.

Bara tomma ord.

Det är ingen som har sagt något om att anmäla
Så sluta dumma dig och spela tuff med att sätta dig öv andra.

Hur kan du vara så säker på att det inte är en konspiration har du några bevis för dina påståenden?
Citera
2023-10-29, 04:08
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Bara tomma ord.

Fortsätt att provocera oss så får du väl se vad vi kan göra.

https://www.jo.se/jo-anmalan/
Citera
2023-10-29, 04:20
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det är ingen som har sagt något om att anmäla
Så sluta dumma dig och spela tuff med att sätta dig öv andra.

Hur kan du vara så säker på att det inte är en konspiration har du några bevis för dina påståenden?

Ha ha. Det är ju ni som tror att GW med vänner + Pastorn o hela Pingströrelsen är inblandad i en Konspiration mot Hovrätten. Ska JAG bevisa att det inte är en Konspiration som ni anser ???? Hur dum är du ?

Jag kan väl inte rå för att ni ingenting förstår utav domen i hovrätten. Jag förstår Hovrättens beslut.

O du inte förstår Hovrättens beslut, kan väl jag inte lastas för. Eller tycker du att jag ska stå till svars för att du inte förstår den skrivna domen eller inte fattat genom att lyssna på Hovrättens pressträff efteråt. Kan rekommendera Hovrättens pressträff. Luuuuungt , saaaakligt , och meeeetodiskt går dom igenom hur dom resonerar.

Om du inte fattar efterdet,kan inte va mitt problem.
Citera
2023-10-29, 04:32
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Fortsätt att provocera oss så får du väl se vad vi kan göra.

Ytterligare en som är inne på Konspirationsteorier. Jag provocerar inte er. Jag Uppmuntrar er till att anmäla konspirationen till polis.

Så bästa du. Låt mig se vad ni kan göra. Lägg upp din anmälan till JO här imorgon.

Bara tomma ord. Patetiskt

Ingen skulle vara mer nyfiken på era anmälningar till Polis och till JO än jag. Så kom igen nu.

Vi vill ju alla ha fram sanningen, eller hur. Förväntansfull......
Citera
2023-10-29, 08:05
Medlem
Citat:
Någon som anmält?

Lycka till.
Finns givetvis inget skäl för JO att i detta läge granska någonting alls. Det gäller ju domar som inte ens vunnit laga kraft.
Citera
2023-10-29, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Som jag skrev tidigare, mycket snack och lite verkstad när det gäller "folkets dom" så jävla många skrivbordsryttare här på Flashback som har lovat hämnd och mig veterligen har inget hänt. Inget jag eftersträvar men "hårdingar" finns det gott om...

Varför att inget har hänt, så finns det en rimlig förklaring...
Men det kan folk förstå vilken anledning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in