2023-10-28, 22:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Och ditt problem är att du fortfarande inte förstår att det inte handlar om att hålla på en sida?
Hålla på en sida?? Vilket lag håller du på då??
Citera
2023-10-28, 23:01
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hålla på en sida?? Vilket lag håller du på då??
Jag är säker på min åsikt gällande ansvar och skuld och jag är trygg i domstolens dom, inte du uppenbarligen
Citera
2023-10-28, 23:03
Medlem
Citat:
Och ditt problem är att du fortfarande inte förstår att det inte handlar om att hålla på en sida?

Det får vara upp till var och en vad den har för synsett, tankar osv om Tove-fallet.
Citera
2023-10-28, 23:07
Medlem
Citat:
Du fortsätter att fördumma dig själv och är envis som en åsna. Klart att åklagaren inte var överraskad då han innan visste att han skulle hjälpa pastorn och sin vän GW att fria fasthållare Maja. Om alla andra fattar hur felaktigt hon friades från mord men inte du så kanske du ska börja om från början och lusläsa FUP. Det är väl bara du kvar snart i tråden av vurmarna och som sagt, du är envisare än en åsna.

Du tror också på Johanna när hon säger rätt saker men anklagar henne för lögn då hon säger det du inte gillar.

Envis som en åsna tolkar jag som en komplimang. Att inte ge upp i första taget är en bra egenskap.

Men vad har du för behagg för detta som du skriver?
Klart att åklagaren inte var överraskad då han innan visste att han skulle hjälpa pastorn och sin vän GW att fria fasthållare Maja.
Citera
2023-10-28, 23:07
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det får vara upp till var och en vad den har för synsett, tankar osv om Tove-fallet.
Absolut, jag har min personliga åsikt, och hovrätten har meddelat dom
Citera
2023-10-28, 23:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag är säker på min åsikt gällande ansvar och skuld och jag är trygg i domstolens dom, inte du uppenbarligen
Så bra att du känner dig nöjd och trygg med domstolen. Folkets dom är dock inte lika nådig och mycket värre för Maja än att få umgås med folk i fängelse och sova gott. Nu blir det ensamcell och utan möjligheter att ens visa upp sig utan att bli bespottad.
Citera
2023-10-28, 23:10
Medlem
Citat:
Absolut, jag har min personliga åsikt, och hovrätten har meddelat dom

Och nu får vi också se om Johanna överklagar till Högsta Domstolen och i så fall se vad det blir av det.
Citera
2023-10-28, 23:11
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Så bra att du känner dig nöjd och trygg med domstolen. Folkets dom är dock inte lika nådig och mycket värre för Maja än att få umgås med folk i fängelse och sova gott. Nu blir det ensamcell och utan möjligheter att ens visa upp sig utan att bli bespottad.
Som jag skrev tidigare, mycket snack och lite verkstad när det gäller "folkets dom" så jävla många skrivbordsryttare här på Flashback som har lovat hämnd och mig veterligen har inget hänt. Inget jag eftersträvar men "hårdingar" finns det gott om...
Citera
2023-10-28, 23:12
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Och nu får vi också se om Johanna överklagar till Högsta Domstolen och i så fall se vad det blir av det.
Absolut, är helt säker på att den inte kommer tas upp men jag kan ha fel..
Citera
2023-10-28, 23:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Som jag skrev tidigare, mycket snack och lite verkstad när det gäller "folkets dom" så jävla många skrivbordsryttare här på Flashback som har lovat hämnd och mig veterligen har inget hänt. Inget jag eftersträvar men "hårdingar" finns det gott om...
Har inte läst att någon på flashback ska hämnas. Däremot på facebook.
Citera
2023-10-28, 23:16
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Har inte läst att någon på flashback ska hämnas. Däremot på facebook.
Ditt förra inlägg kan tolkas som det även om det inte innehåller våld. "Folkets dom är dock inte lika nådig och mycket värre för Maja än att få umgås med folk i fängelse och sova gott. Nu blir det ensamcell och utan möjligheter att ens visa upp sig utan att bli bespottad" Men mitt inlägg handlar inte primärt om detta fall utan rent generellt.
Senast redigerad av johkv637 2023-10-28 kl. 23:19.
Citera
2023-10-28, 23:18
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Absolut, är helt säker på att den inte kommer tas upp men jag kan ha fel..
Fråga professor GW von gubbfläsk . Han vet och kan allt! Mitt stalltips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in