2023-10-29, 02:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanBoksBok
Så. Om jag förstått dig o dina gelikar rätt.

Det var från början GW Person och han mäktiga vänner som först infiltrerade Hovrätten att fatta deras domslut.

Nu har det eskalerat till att omfatta Pastorn o hela Pingströrelsen tillsammans med GW o hans vänner, som alla ingår i konspirationen mot Hovrätten.

Jag tycker att du skyndsamt i morgon bitti kontaktar Polisen med dina tips.
Jag tror dom verkligen kommer uppskatta dina misstankar och utreda skyndsamt.
För så här kan vi inte ha det.

Herregud
Jag håller fast vid misstanken att så är fallet. Utan galten GW och alla pingstvänner både här och där tror jag inte att detta skämt till rättegång hade kunnat ske. Dom skulle flyttat rättegången så långt bort som möjligt från alla religiösa individer och sparkat galten GW i arslet om han dök upp. Du kan inte påverka mig och få mig att tvivla.
Citera
2023-10-29, 02:35
Medlem
Citat:
Så. Om jag förstått dig o dina gelikar rätt.

Det var från början GW Person och han mäktiga vänner som först infiltrerade Hovrätten att fatta deras domslut.

Nu har det eskalerat till att omfatta Pastorn o hela Pingströrelsen tillsammans med GW o hans vänner, som alla ingår i konspirationen mot Hovrätten.

Jag tycker att du skyndsamt i morgon bitti kontaktar Polisen med dina tips.
Jag tror dom verkligen kommer uppskatta dina misstankar och utreda skyndsamt.
För så här kan vi inte ha det.

Herregud

Nu vet vi inte alls i det här fallet fakta lyser med sin frånvaro
vi spekulerar och funderar
men att GW la sig i det här fallet så extremt mycket som han gjorde är det många som undrar över och jag är en av de som tror att han har försökt påverka
Bara en liten sak att tilläga ang GW
han satt i TR och var så fruktansvärt oförskämd med flit så störde han
och den enda anledningen till det som jag kan se så här med facit i hand och med hans inställning till att Maja ev skulle få en dom på dig där och att den åklagaren och övriga inte gick att påverka
Det retade nog den självgode GW

Oseriösa saker händer och har hänt och kommer hända där allt inte går seriöst tillväga
Tror du något annat och att det aldrig sker så är det dax att vakna
Senast redigerad av Anedin 2023-10-29 kl. 02:54.
Citera
2023-10-29, 02:44
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag håller fast vid misstanken att så är fallet. Utan galten GW och alla pingstvänner både här och där tror jag inte att detta skämt till rättegång hade kunnat ske. Dom skulle flyttat rättegången så långt bort som möjligt från alla religiösa individer och sparkat galten GW i arslet om han dök upp. Du kan inte påverka mig och få mig att tvivla.

Jag försöker verkligen inte påverka dig. Jag förstår att det aldrig skulle gå..

Därför gav jag dig ett Tips i vänlighetens tecken.

Imorgon bitti kontaktar du skyndsamt Polisen och lägger fram dina teorier om Infiltration och Konspiration mot Hovrätten. Att GW o hans kompisar, Pastorn och hela Pingströrelsen ska gå fria vore ännu en rättsskandal. Eller hur.

Så kom igen nu. Gör din medborgliga plikt o anmäl.
Citera
2023-10-29, 02:46
Medlem
Citat:
Det var mer ironi om Nöjet. Jag tror inte ens hon går utanför dörren om hon inte är helt dum i huvudet eller saknar förmåga att skämmas. Om jag ska tro på att hon är ute och promenerar ska det komma från någon annan än en vurmare.
Förstod det
Och jag tror detsamma att ute och promenera i Vetlanda för Maja finns inte en chans till
Dom kanske tar bilen långt bort för att lufta Maja eller får hon kanske sån tid av en sån där frivårdare?
Citera
2023-10-29, 02:46
Medlem
Citat:
Det var mer ironi om Nöjet. Jag tror inte ens hon går utanför dörren om hon inte är helt dum i huvudet eller saknar förmåga att skämmas. Om jag ska tro på att hon är ute och promenerar ska det komma från någon annan än en vurmare.
Förstod det
Och jag tror detsamma att ute och promenera i Vetlanda för Maja finns inte en chans till
Dom kanske tar bilen långt bort för att lufta Maja eller får hon kanske sån tid med en sån där frivårdare?
Citera
2023-10-29, 02:49
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
In och anmäl hovrätten till justitieombudsmannen, får va nog med friande domar och sänkta straff i hovrätter runt i Sverige. Ju fler som anmäler desto bättre så kanske det kan bli ändringar. Tar er 10 minuter av eran fritid att göra anmälan. Vem som helst har rätten att anmäla om man anser något är fel.

Någon som anmält?

https://www.jo.se/jo-anmalan/
Senast redigerad av smokeonthewater 2023-10-29 kl. 02:55.
Citera
2023-10-29, 02:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Imorgon bitti kontaktar du skyndsamt Polisen och lägger fram dina teorier om Infiltration och Konspiration mot Hovrätten. Att GW o hans kompisar, Pastorn och hela Pingströrelsen ska gå fria vore ännu en rättsskandal. Eller hur.

Blir knepigt som galten skulle skulle säga och en sak har isterbuken gemensamt med Maja och det är konsten att ljuga. Överallt har han varit där brott har begåtts, skryter om sin expertis och hur mycket pengar han har. Han har ljugit och försagt sig många gånger men precis som i fallet Maja så är det ingen som vågar ifrågasätta lögnerna. En riktig snackfördärvare som vill nästla sig in överallt och jäsa i TV. Han skulle precis som Maja blåneka även om det så fanns på film så jag överlåter till dig att anmäla fettot.

Har du glömt hur grisen GW bjöd den förra polischefen som utredde Toves fall och fick sparken. GW söp väl honom också full för att få ut så mycket information som möjligt. Mycket smuts och säkert mer som inte kommit fram.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-29 kl. 03:02.
Citera
2023-10-29, 02:51
Medlem
Citat:

Lätt att vara spydig ser jag och svårare att försöka sätta sig in i hur andra tänker
Det kanske kan finnas någon sanning i andras funderingar
Vem vet?
Citera
2023-10-29, 02:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Någon som anmält?

https://www.jo.se/jo-anmalan/
Jag skulle kunna tänka mig det och ifrågasätta vad galten har haft för insikt i fallet. Gubbslemmet satt och söp med Virtanen strax efter som det kommit fram hur denne fått sparken från Aftonbladet efter att ha våldtagit unga tjejer. Galten GW är en otäck varelse och jag önskar att han får en hjärtattack i direktsänding. Har aldrig förstått storheten mer än när jag ser hans mage.
Citera
2023-10-29, 03:02
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Lätt att vara spydig ser jag och svårare att försöka sätta sig in i hur andra tänker
Det kanske kan finnas någon sanning i andras funderingar
Vem vet?

Som vanligt förstår du inte ett skit. Och jag är inte spydig. Försöker bara vara hjälpsam!

Om ni nu tror att det hela är en Konspiration så borde den ju prövas av polis och åklagare. Ni tror att det kan finnas en sanning i era teorier. Så gör oss tjänsten att skyndsamt anmäla till polisen.

Hur svårt kan det va!!!

Pst. Ett tips till. Ring Rulle o för fram era teorier. 😁
Senast redigerad av PlanBoksBok 2023-10-29 kl. 03:21.
Citera
2023-10-29, 03:02
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Jag skulle kunna tänka mig det och ifrågasätta vad galten har haft för insikt i fallet. Gubbslemmet satt och söp med Virtanen strax efter som det kommit fram hur denne fått sparken från Aftonbladet efter att ha våldtagit unga tjejer. Galten GW är en otäck varelse och jag önskar att han får en hjärtattack i direktsänding. Har aldrig förstått storheten mer än när jag ser hans mage.

Han gjorde ju en dokumentär om fallet där han avslöjade att han inte visste eller fattade någonting.
Citera
2023-10-29, 03:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Som vanligt förstår du inte ett skit. Och jag är inte spydig. Försöker bara vara hjälpsam!

Om ni nu tror att det hela är en Konspiration så borde den ju prövas av polis och åklagare. Ni tror att det kan finnas en sanning i era teorier. Så gör oss tjänsten att skyndsamt anmäla till polisen.

Hur svårt kan det va!!!
Vad anser du om att galten bjöd förre poischefen i fallet Tove och söp ihop med honom i sin jaktstuga? Svara gärna vad du tror om den saken? Polisen blev avsatt efter detta men likt förbannat gav sig inte galten utan fortsatte att nästla in sig överallt. Märkligast är att inte den högt aktade professorn löste Palmemordet helt på egen hand. Du är lika manipulerad av GW som många andra naiva medborgare.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-29 kl. 03:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in