Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
- Du klipper en liten del av ett inlägg med juridisk fråga ang. domen så att förklaring utelämnas..
- Lägger upp den, ryckt ur sitt sammanhang och
- asgarv på det.
Tydligare än så här hade du inte kunnat presentera dig och din agenda.
Oärligt, bedrägligt och föraktfullt!
Stopp. Du skrev att "M:s berättelse stämmer med övrig bevisning". Det är ett allmänt hållet uttalande som innebär att du inte anser att det finns bevisning som visar att M:s berättelse inte stämmer. Vad jag skrev är alltså inte det minsta oärligt.
Men ok, då anser du alltså nu att M:s historia INTE stämmer med bevisning i målet eftersom du fick PMS-rage på mig nu. Det var ju bra att veta. Då är vi alltså rimligen överens om att hon inte sov då Tove dog? Så varför ljuger hon om detta tror du? Kan du komma på en enda rimlig förklaring än att hon döljer sin egen medverkan? En enda?
P.S. en sak har du rätt i, det ska jag ge dig: Det ÄR sant att jag föraktar dig. Men det är också det enda sanna du skrev. Det är så tydligt att du bara försöker få en "win" till vilket pris som helst och lite extra offerskap som bonus efter att du visats ha fel och visats ha agerat oärligt 1000 ggr om i den här tråden. Och till skillnad från mig så VÄGRAR du svara på frågor om din oärlighet, lustigt det där. Det hela är så oerhört sorgligt. Fast samtidigt underhållande . Du är som en film som är så dålig så den blir bra. Typ "the Core". Perfekt underhållning en tråkig dag
Nu är bara frågan om du ska spela offer i nästa svar eller om du flyr för elftiette gången. Du lär ju inte svara konkret iaf, det har du bara gjort en enda gång. Vilken clownshow.