Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Då måste hon flytta långt bort och helst till nån håla där det bara finns elallergiker som aldrig öppnat en sida på nätet. Inte heller har tv eller radio på grund av risk för strålning. Jag ser ingen annan lösning om hon ska kunna göra allt det du drog upp.
Nu när Fröken Hellm*n och så småningom får ut ett skadestånd på 1.500.000 kronor så kanske Fröken Hellm*n rent av startar upp en egen skönhets-salong i Vetlanda som hon namnger "Salong Granbarret" varinom hon ger sina kunder en skön granbarrs-inpackning för mjuk och len ansikts hy. Sedan kanske hon också utvecklar sina egna skönhetsprodukter som till exempel: "Majas granbarrs salva" och olika granbarrs-krämer ... med mera, allt för damernas hudvård och skönheter.
Fröken Hellm*n är en riktigt skum figur som drivs av lögner och som tillika sagt lägger skulden på andra.
Enligt ovan skrivet, Fröken Hellm*n skyllde på Fröken Janss*n när det kom till hennes egna handlingar under natten den 16:e Oktober 2022.
Citat Fröken Hellm*n: " Jag kände mig tvingad, Jag vågade inte säga emot " ... slut citat/
Enligt ovan skrivet, Att skylla på andra eller på någon annan och inte ta ansvar, resulterar i två saker ...
1. ) Personens problem, blir inte lösta.
2. ) Personen blir svag och ineffektiv.
Vi har alla ett eget ansvar. Allt går inte att skylla på andra.
Beträffande Fröken Hellm*n så vill jag ha framfört följande sagt ... Du kan misslyckas många gånger, men, du är inte misslyckad förrän du börjar skylla på andra
Det håller inte i längden att säga ... Det är inte mitt ansvar ... Jag har ingen skuld.
Slutligen sagt i detta inlägget blir beträffande Fröken Hellm*n och varför folket ilsknade till när Fröken Hellm*n slutligen sattes på sina fria fötter av Göta HovRätten.
Visar man upp sin bästa sida ... blir omgivningen också nöjd.
Enligt ovan skrivet, Fröken Hellm*n har visat upp sin sämsta sida vilket har resulterat i att folket har ilsknat till ordentligt.
Mvh/
@JokerMannen/