Jag gick in på den gäddan nu men ser att chattloggen är bortplockad, vet du vad det beror på?
Har förmodligen läst den redan när den kom upp men det var ju ett bra tag sen nu.
Senaste Gäddan, fyfan vad mycket kukbilder han skickade till någon han trodde var 13-14... Alltså vuxna män som chattar med barn och utan att ha träffat dom skriver "Åhhhh vad jag älskar dig" Vad fan är det för fel?
Ja visst för helvete. Här är en intervju med bandet från när det begav sig. Tyvärr så är vår Gädda på semester i Kroatien när den här intervjun spelas in som bandet avslöjar i videon.
Senaste Gäddan, fyfan vad mycket kukbilder han skickade till någon han trodde var 13-14... Alltså vuxna män som chattar med barn och utan att ha träffat dom skriver "Åhhhh vad jag älskar dig" Vad fan är det för fel?
Hans sambo lär ju bli skapligt glad.
Jag tror inte hon bryr sig! Hon tycker nog det är ett okay beteende.
Verkar ju inte bättre.
Det stämmer hon har tagit ett av hennes andra mellannamn och gjort det som tilltalsnamn. Hur hennes gubbe kan ligga i samma säng som hon fattar jag inte. När hon pratar om orgasmfantasier i telefonen som förklaring att hon blandar in sina egna barn och halva släkten i sina sexfantasier är så jävla motbjudande så man kräks.