Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-26, 20:44
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Får se vad som händer med gruppdynamiken i lag syd nu när Pelle kommer in.

Han är hur lugn som helst, blir inga problem. Dessutom så är han ganska trött nu en bit in i tävnlingen. Kommer chilla och glida med så gott han kan. Problemet han har är hur han skall undvika att bli utröstad om två veckor som nykomling i laget.

Jag tror verkligen Sara (och Sacarias) kommer saknas. Ingen av de andra är några glädjespridare direkt.
2023-10-26, 20:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Vem har sagt något om huruvida hon är vacker eller inte? Vi spekulerar ju bara i vad som har orsakat ögonens felaktiga placering. Det är du som envisas med att läsa in någon slags värdering av hennes utseende.
Hur mår du människa? Hur kan man ens spekulera kring någons ”felaktiga” placering av ögon? Hon föddes så…
2023-10-26, 20:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
korset i halsen gjorde honom ovacker helt plötsligt

Ja ingen påstår väl att Magnus är bög? Men han är alkis - 100%, sen kan han säga vad han vill. En obehaglig man.

Jag skulle bli EXTREMT förvånad om Charlie är bög, men nu har han ju outad sig som kristen så vem vet?
Hans beteende är anti-krist, så detr bara i hans huvud han kan va kristen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-26 kl. 21:03.
2023-10-26, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Magnus gångstil avslöjar att han är bög och Sara har opererat sig för att se ut som Garbage Pail Kid. Man lär sig något nytt varje dag. ¯\_(ツ)_/¯

Men snälla nån! Jag spekulerar ju bara. Det behöver inte vara plastikoperationer. Kan, som sagt, lika gärna vara strålskador eller glassbilen.
2023-10-26, 20:49
Bannlyst
Citat:
korset i halsen gjorde honom ovacker helt plötsligt.
Antagligen är han en sån som bara tycker det är snyggt. Eller så är han med i kyrkan för att arbeta bort sina djävulska begär.
Citat:
Ja ingen påstår väl att Magnus är bög? Men han är alkis - 100%, sen kan han säga vad han vill. En obehaglig man.
Jodå, det har det gjorts. Han är tillochmed säker än Charlie.

Citat:
Jag skulle bli EXTREMT förvånad om Charlie är bög, men nu har han ju outad sig som kristen så vem vet?
Jag skulle bli extremt förvånad om han inte var det.
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 20:53.
2023-10-26, 20:49
Medlem
Citat:
Hur mår du människa? Hur kan man ens spekulera kring någons ”felaktiga” placering av ögon? Hon föddes så…

Hur man kan spekulera? Alltså, spekulera gör man väl genom att komma på en rad plausibla teser som man sedan väger mot varandra genom att dryfta dem i en forumtråd på flashback. Vet du inte hur man spekulerar?
2023-10-26, 20:52
Bannlyst
Citat:
Tanten Ylwa sa ju faktiskt något i stil med ”Charlie vill inte sova mellan två tjejer” i kvällens avsnitt. Går såklart att tolka på lite olika sätt, men det skulle också kunna vara en liten hint mot en viss läggning (om man vill överanalysera citatet).
Ja, han sa det även själv också.
2023-10-26, 20:52
Avslutad
Citat:
Hur man kan spekulera? Alltså, spekulera gör man väl genom att komma på en rad plausibla teser som man sedan väger mot varandra genom att dryfta dem i en forumtråd på flashback. Vet du inte hur man spekulerar?

Ja, dina spekulationer låter ju verkligen trovärdiga... (ironi)
2023-10-26, 20:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Som andra användare sagt, så påminner hon om en Garbage Pail Kid.

Då ser jag det som fullt möjligt att hon opererat sig för att bli så lik en Garbage Pail Kid som möjligt. Hon kanske är ett stort fan? Det finns ju dem som opererar sig för att se ut som Barbie.
Iall ni pratar om Sara Möldal så har hon inte tätsittande ögon kan jag se direkt, vad hon däremot har är brett ansikte med breda kindben som ger sken av tätsittande ögon

Hon är snygg, däremot har hon för späd kropp
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-26 kl. 20:59.
2023-10-26, 20:59
Avslutad
Citat:
Tanten Ylwa sa ju faktiskt något i stil med ”Charlie vill inte sova mellan två tjejer” i kvällens avsnitt. Går såklart att tolka på lite olika sätt, men det skulle också kunna vara en liten hint mot en viss läggning (om man vill överanalysera citatet).

Han sa också att han ville ha sin kropp ifred. Vem vet, han kanske har varit med om övergrepp? Jag tror inte han är så lätt att tolka utifrån att vi inget vet om honom. Han verkar bara vara en väldigt udda figur. Som inte bjuder på sig själv. Och stöter bort andra. Jag tror inte de i lägret heller kan tolka honom rätt.
2023-10-26, 20:59
Medlem
Citat:
...Och förra gången var det en deltagare som var källan. Vi säger så.
Du får se.
2023-10-26, 21:12
Bannlyst
Hahahaha vad uppgjord dúełłer var 4 segrar med vassaste el stål

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in