Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Han behöver inte vara homofob för att inte gilla att bli kallad bög.
Om nån kommer fram till en och skriker "din jävla bög!" så kan man bli upprörd för att man vet att personen antagligen försöker förolämpa en.
Men om folk spekulerar om ens sexuella läggning och man blir upprörd över det så tycker man att antagligen att det är nått fel med att vara det, ja.
Återigen så skyddar du hans eventuella homofobiska tankar som du har lagt på honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Om det är så ensidigt världen fungerar, utan olika synsätt och vinklingar som andra kan ha på saker och ting, så är det så för dig. Inget mer att tillägga eller hur? Vad var det för citat du nu skrev innan, "Plus att det är en sinnessjuk grej att tycka för det ni säger är: "jag har rätt att klanka ner på andra tills de anpassar sig efter mitt tycke""
Ja ja.
Vad snackar du om, ja jag kritiserar folks beteenden, det är inte jag som är hycklaren här.
Hon har ju kastat alla under bussen (främst Tove) för att hon vill ha bekräftelse från den snygga killen. Speciellt fullt att hon gjorde det direkt efter att han hade attackerat Tove helt utan anledning. Sen går hon emot Tova själv också för hans skull.
Du kan prata om synsätt och vinklingar hur mycket du vill, men det går inte att se det där för nått annat än vad det är.