Citat:
Som sagt: ja man kan prata om saker som tyder på nått, ja.. Vad är det som är så svårt för dig att greppa?
Att du inte håller med och tycker de verkar straight baserat just på deras beteende är så skrattretande så jag håller på och skrattar ihjäl mig. Inte för att jag tror att du har fel (vilket jag iföisg tror) men för att det är du som inte tycker att man ska döma folks sexualitet beroende på hur de är.
Återigen gräver du din egen grav.
Du tycker säkert inte att det är nått fel på det men du skriver som om det vore det. Du säger ju att jag har dömt dem och är elak som tror att de kan vara gay. Som jag skrev förr : skulle de vara gay så är det dina inlägg som är de elaka inte mina. Och skulle de inte vara det så är det inget att vara kränk över eftersom att det är inget fel med det..
Du försöker skydda folk mot nått som du själv påstår inte är nått fel med, vad finns det då att skydda de från?
Att du inte håller med och tycker de verkar straight baserat just på deras beteende är så skrattretande så jag håller på och skrattar ihjäl mig. Inte för att jag tror att du har fel (vilket jag iföisg tror) men för att det är du som inte tycker att man ska döma folks sexualitet beroende på hur de är.
Återigen gräver du din egen grav.Du tycker säkert inte att det är nått fel på det men du skriver som om det vore det. Du säger ju att jag har dömt dem och är elak som tror att de kan vara gay. Som jag skrev förr : skulle de vara gay så är det dina inlägg som är de elaka inte mina. Och skulle de inte vara det så är det inget att vara kränk över eftersom att det är inget fel med det..
Du försöker skydda folk mot nått som du själv påstår inte är nått fel med, vad finns det då att skydda de från?
Hoppas du överlever skrattanfallen! Du får ha din åsikt om folks sexualitet och personlighet, du har väl fått den föreställningen på nåt sätt.
Jag har aldrig skrivit att du har dömt dem och är elak som tror de kan vara gay. Det är vad du tror att jag har sagt då jag ifrågasatt gångstilen som ett kriterium för folks sexuella läggning. Personlighetsmässigt har den lika stort avtryck som ett fingeravtryck. Men återigen, vi har inte samma inställning personlighet-sexualitet.
Det jag motsätter mig ar att man sprider felaktig information om folk man sett på tv. Räknas inte det till förtal? Jag har stor känsla för integritet och jag gillar inte ryktesspridning om den kan skada andra i deras liv, på nåt sätt. Jag tror det är känsligt för vissa att bli anklagade för att vara gay om man inte är det. Och på så lösa premisser som gångstil. Jag tror Magnus kan skaka av sig det men Charlie kan ha svårare för det och ta illa vid sig. Han är inget hatobjekt för mig, ingen människa är ett hatobjekt för mig. Jag ser bara en person som har gått igenom något mycket svårt och har förlorat all tillit till andra människor. Som djur som har plågats kan känna och vara.