2023-10-26, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Fins det nån kvinna som blivit fångad av Dumpen eller är det bara manliga gäddor som fångats ?

https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Citera
2023-10-26, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Någon med insyn som vet hur det gått för Lindsbergsgäddan elevassistenten? Har frun kommit hem ännu efter att hon flydde med barnen? Ligger gäddan inne på psyk? Eller har han hoppat framför tåget som han hotade med?

Jag har hört från vänner till vänner i Lindesberg att han bröt ihop och fick vård ganska omgående när världen rasade. Troligtvis akut psykvård. Om han forfarande får vård vet jag inte. Han har inte synts till i Lindesberg. Gäddans anhöriga ska få bra stöd av familj, vänner OCH DUMPEN. Men detta är rykten i Örebro några mil från Lindesberg. Ingen skugga ska falla på de anhöriga till gäddan.
Citera
2023-10-26, 17:20
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Inte världens snyggaste kuk, lite gubbkuk över den. Men skaplig size, absolut. Det som förbryllar mig är att kuken inte är blurrad. Elevassistentens kukbilder var blurrade av någon anledning. Då tänkte jag att de börjat blurra, men tydligen inte. Vad var det med elevassistentens kuk? Hade han frugans namn eller en bild på sin morsa tatuerad på kuken?
Kanske skulle elevassistentens pillesnorre användas som jämföringsmaterial i andra fall och därav kunde den inte publiceras, eftersom då kan det hävdas att ungen sett assistentens svällkropp på Dumpen.
Citera
2023-10-26, 17:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Man har inte så mkt val egentligen. Visst man är ju inte tvungen att hänga här inne men det blev en del i processen.
Ja alltså det är sjukt. Hur kan man riskera allt? Vi "normala" kommer aldrig kunna förstå den där dragningen. Det är bara sjukt vidrigt. Ja man kan ju hoppas att det hjälper och skyddar nåt barn, samt hoppas att politikerna gör hårdare lagar.

Ja det är ju omöjligt att ta in. Ditt ex är ju en av de som chockerade mer än andra givet vad han hade att förlora och vad han sysslade med. Svårt att förstå hur det måste varit en bomb för dig. Har givetvis en massa följdfrågor men det lämpar sig inte riktigt i ett offentligt forum mellan okända så konstaterar att jag imponeras över hur du hållt dig så kylig ändå
Citera
2023-10-26, 18:08
Medlem
Nosstocks avatar
Baskergäddan
Blev han någonsin identifierad?
Citera
2023-10-26, 18:12
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
https://www.youtube.com/watch?v=EetikyssH4I

Snubben kvar sitt jobb?

Allvar? 🙄. Hur vet du det? Var jobbar han?
Citera
2023-10-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Gäddan, jag skulle inte..
Sara , du har ju skickat snoppbilder
Gäddan - ja det var dumt och av bara farten
Sara , du skickade 25 Snoppbilder av bara farten?

Alltså det här är ett tragiskt ämne men jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste ovanstående.
Citera
2023-10-26, 18:20
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Dumpen la upp ett inlägg idag där de skriver om sina fiskare och allt de har gjort under åren. Att vissa fiskare dragit in 50 gäddor på egen hand osv.
Säga vad man vill om fiskarna, ibland kan jag tycka att det är lite väl tydligt att det är dumpen som skriver, eller rösten i telefonsamtalen som låter extremt suspekt, eller den där bilden ihop med inlägget som åtminstone jag tycker ser uppenbart AI-genererad ut, gjord på 3 sekunder i Faceapp typ.

MEN fan vilken cred de ska ha ändå. En del fiskare får ju sitta och skriva med en del äckel i veckor, månader och till och med år. Jag hade aldrig pallat det jobbet. Sexchatta med en vidrig pedofil som skriver sjuka saker och spammar äckliga kukbilder. Vissa som till och med skickar barnporr. Måste slita rejält på psyket efter ett tag. Så en stor jävla eloge till alla fiskare där ute.

Japp, sjuk cred. Inom en snar framtid är det fullt möjligt att semi-automatisera detta fiskande med AI, så kan fiskarna ha en mer övervakande roll och täcka större ytor.
Citera
2023-10-26, 18:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Baskergäddan
Blev han någonsin identifierad?

Ja! Det är en användares här. Ex. Han är. Identifierad och har erkänt BP innehav
Citera
2023-10-26, 18:34
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Japp, sjuk cred. Inom en snar framtid är det fullt möjligt att semi-automatisera detta fiskande med AI, så kan fiskarna ha en mer övervakande roll och täcka större ytor.

Apropå det så började jag kolla på filmen The Artifice Girl som handlade om en programmerare som gjort ett eget AI-program där en flicka på typ 12 år videochattade online med pedofiler som sedan kunde gripas. Flickan var alltså AI och inte en riktig flicka. Såg ej klart filmen, men jag diggade premissen i alla fall.

https://www.imdb.com/title/tt20859464/

Kanske nåt liknande upplägg som dyker upp i framtiden som du säger.
Citera
2023-10-26, 18:40
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja! Det är en användares här. Ex. Han är. Identifierad och har erkänt BP innehav

Jag gick in på den gäddan nu men ser att chattloggen är bortplockad, vet du vad det beror på?
Har förmodligen läst den redan när den kom upp men det var ju ett bra tag sen nu.
Citera
2023-10-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag gick in på den gäddan nu men ser att chattloggen är bortplockad, vet du vad det beror på?
Har förmodligen läst den redan när den kom upp men det var ju ett bra tag sen nu.

Därför att aset skriver om helt störda saker om sina barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in