2023-10-26, 10:59
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Napp #286: https://dumpen.se/2023/10/01/magisterk-napp-286-sundsvall/

Stort tack
Citera
2023-10-26, 11:07
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Gädda #299 är ju så mentalt sjuk/störd att jag inte kan fatta hur han har kunnat ha partner och jobb. Vad jag förstår så har han perioder när han är manisk. Är han sjukskriven då eller? Jag kan seriöst inte tycka synd om hans partner då hon borde ha fattat att hon var ihop med en vansinnigt galen person. Kanske hon är likadan iof. Helt sjukt att en så galen människa får röra sig fritt i samhället. Kolla hans ögon under konfrontationen. Sjukt läskig blick. Om jag var han skulle jag ta till snaran.

Håller med om att han verkar helt galen. Han behöver nog söka sig till psykiatrin omedelbart.

Fick en jävla konstig känsla över denna mannen. 100%ig återfallsförbrytare om nått år skulle jag tro
Citera
2023-10-26, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Bara för man jobbar på bank så behöver man väl inte ha en bra inkomst. Finns hur många tjänster som helst på banker.
Det är som att säga att någon är konsult, och därmed har ordnade förhållanden. Lite skillnad på att vara konsult i eget bolag med en klient eller att vara erfaren konsult på McKinsey.

Jag sa ingenting om inkomst! Nämnde bara att hon jobbar på en bank
Citera
2023-10-26, 12:29
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Gädda #299 är ju så mentalt sjuk/störd att jag inte kan fatta hur han har kunnat ha partner och jobb. Vad jag förstår så har han perioder när han är manisk. Är han sjukskriven då eller? Jag kan seriöst inte tycka synd om hans partner då hon borde ha fattat att hon var ihop med en vansinnigt galen person. Kanske hon är likadan iof. Helt sjukt att en så galen människa får röra sig fritt i samhället. Kolla hans ögon under konfrontationen. Sjukt läskig blick. Om jag var han skulle jag ta till snaran.

Hans sambo verkar ju skydda honom dessutom, han har flyttat till hemlig adress. Hon har skaffat hemlig adress (fast bor på samma ställe), städat sina sociala media och tom gjort sig osynlig på sitt jobbs hemsida. Dock finns hennes mejl, mobil, namn och bild att hitta på nätet. Skulle inte förvåna mig om han bor kvar hos henne i Solna men skrivit sig på nya adressen...
Citera
2023-10-26, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Fantastisk bild han skickade på sin håriga mage och yfronts-kallingar

Ja just ja, den där rackaren

Ett guldsamtal också

Gäddan, jag skulle inte..
Sara , du har ju skickat snoppbilder
Gäddan - ja det var dumt och av bara farten
Sara , du skickade 25 Snoppbilder av bara farten?

Modern klassiker, hade glömt den, tack för påminnelsen

Citera
2023-10-26, 13:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hans sambo verkar ju skydda honom dessutom, han har flyttat till hemlig adress. Hon har skaffat hemlig adress (fast bor på samma ställe), städat sina sociala media och tom gjort sig osynlig på sitt jobbs hemsida. Dock finns hennes mejl, mobil, namn och bild att hitta på nätet. Skulle inte förvåna mig om han bor kvar hos henne i Solna men skrivit sig på nya adressen...

Hon behöver ju inte skydda honom bara för att hon ser om sitt liv. De verkar ha varit fullt medvetna om vad som kommas skall och önskar väl inte få påhälsningar, skumma telefonsamtal till jobbet och massa tjafs. Ingenting blir ju bättre av det.

Om jag vore henne så skulle jag ha vidtagit alla de åtgärderna vare sig partnern kickades ut eller inte.
Citera
2023-10-26, 13:43
Medlem

Har stängt ner sin Facebook.
Någon som har ytterligare information?
Citera
2023-10-26, 13:54
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hon behöver ju inte skydda honom bara för att hon ser om sitt liv. De verkar ha varit fullt medvetna om vad som kommas skall och önskar väl inte få påhälsningar, skumma telefonsamtal till jobbet och massa tjafs. Ingenting blir ju bättre av det.

Om jag vore henne så skulle jag ha vidtagit alla de åtgärderna vare sig partnern kickades ut eller inte.

Håller med, dessutom behöver vi kanske inte diskutera pedofilernas partners. Vi kan nog alla känna lite medlidande att få detta till sig och jag skulle själv gå under jorden
Citera
2023-10-26, 14:44
Medlem
Vem är #298?
Citera
2023-10-26, 15:05
Medlem
-Hengpung-s avatar
Någon med insyn som vet hur det gått för Lindsbergsgäddan elevassistenten? Har frun kommit hem ännu efter att hon flydde med barnen? Ligger gäddan inne på psyk? Eller har han hoppat framför tåget som han hotade med?
Citera
2023-10-26, 15:09
Medlem
Fins det nån kvinna som blivit fångad av Dumpen eller är det bara manliga gäddor som fångats ?
Citera
2023-10-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Fins det nån kvinna som blivit fångad av Dumpen eller är det bara manliga gäddor som fångats ?

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in