De flesta brukar aldrig ha problem med det.
Men en tjej som jag varit med några gånger nu får alltid dessa "muspruttar" efter sexet när hon ställer sig upp eller kissar.
Har även märkt att hennes hål ser väldigt stort och öppet ut "när jag drar ut den" efter vi kört ett tag vilket jag också tycker är ovanligt men ganska sexigt .
Förövrigt så känns hon normal som vilken tjej som hellst. Väldigt skön. Lite över medel.
Men varför har vissa detta problemet?
Vad kommer det ifrån?
(Jag har haft sex med andra tjejer som har varit mer "slappa" och andra som varit mer tighta utan att de har fått muspruttar så det beror inte på tjejens storlek och nej min kuk är inte liten, den är över medel.)
Blev hänvisad till att posta här testade först i sex-forumet. Nej det är ingen tramstråd, jag är seriös och nyfiken på varför det blir så.
Senast redigerad av Adventurer6 2023-10-26 kl. 17:12.
De flesta brukar aldrig ha problem med det.
Men en tjej som jag varit med några gånger nu får alltid dessa "muspruttar" efter sexet när hon ställer sig upp eller kissar.
Har även märkt att hennes hål ser väldigt stort och öppet ut "när jag drar ut den" efter vi kört ett tag vilket jag också tycker är ovanligt men ganska sexigt .
Förövrigt så känns hon normal som vilken tjej som hellst. Väldigt skön. Lite över medel.
Men varför har vissa detta problemet?
Vad kommer det ifrån?
(Jag har haft sex med andra tjejer som har varit mer "slappa" och andra som varit mer tighta utan att de har fått muspruttar så det beror inte på tjejens storlek och nej min kuk är inte liten, den är över medel.)
Blev hänvisad till att posta här testade först i sex-forumet. Nej det är ingen tramstråd, jag är seriös och nyfiken på varför det blir så.
Beror väl på vilken ställning man kör, generellt bra mycket fler och mer högljudda om man kör doggy.
Gravitationen gör ju generellt då också att vagina är öppen, sen är ju alla olikt byggda så vissa tenderar väl att ha mer eller mindre öppet hål.
Alla får luft i sig när man gång på gång matar in pumps, det är inte ett "problem" som du kallar det.
Frågor du kan ställa dig är:
* Har hon fött barn?
* Har jag en stor Kuk?
* Gillar jag muspruttar?
* Varför frågar jag på flashback istället för att googla?
Beror väl på vilken ställning man kör, generellt bra mycket fler och mer högljudda om man kör doggy.
Gravitationen gör ju generellt då också att vagina är öppen, sen är ju alla olikt byggda så vissa tenderar väl att ha mer eller mindre öppet hål.
Alla får luft i sig när man gång på gång matar in pumps, det är inte ett "problem" som du kallar det.
Frågor du kan ställa dig är:
* Har hon fött barn?
* Har jag en stor Kuk?
* Gillar jag muspruttar?
* Varför frågar jag på flashback istället för att googla?
Vad spelar det för roll om hon fött barn?
Jag har varit med massor av tjejer som fött barn och nästan ingen får sk muspruttar. Väldigt ovanligt är det.
Det är sällan att jag har fått sk muspruttar men jag kan definitivt säga att det har inget med storlek hos killen att göra utan det har med ställningen/arna att göra. Vinkeln på penis har också en betydelse. Så. Slutdiskuterat
Det har att göra med ställningar och hur hon använder sina muskler. Jag drar in luft där när jag spänner magmusklerna på ett visst sätt. Sådant är säkert individuellt också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!