Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmundHellmuth
Sara ser ut som en blandning av Karlsson på taket, exorcisten tjejen och den där flygande hunden från den oändliga historien.

Jag fattar inte varför hon har ögonen så tätt ihop.
2023-10-26, 15:20
Avslutad
Citat:
Det står att han är i kärleksrelation och han bor med en man i hans ålder, dessutom avslöjar hans gångstil allt. Att han lyckades komma i en kvinna för 20 år sen säger inget. Men du har rätt han har inte sagt det rakt ut själv än.

Han verkar umgås mycket med sin syster. Eventuellt så har han en tjejkompis som han gillar att prata kläder med.

Men visst, precis som att man inte kan säga "nästan 50/50" när det är 43/57 så kanske man ska anta att dessa män är straight tills de själva erkänt det.

Då kan vi konstatera att denna man var helt straight också: Han hade dessutom två barn och sa att han älskar kvinnor
https://imgur.com/a/5yAtNIe
https://imgur.com/a/DmhHqdu

Haha, du är verkligen insnöad. Gångstil?? Kobent? Hjulbent? Fjollig? Berätta mer hur gaymän har för gångstil. Enligt vetenskapen så har gångstilen väldigt mycket mer vår personlighet att göra, den är som ett fingeravtryck. Så att just gaykillar har en speciell gångstil är långsökt, som om alla gaymän skulle ha samma personlighet. Vilket de inte har. Men, den fjolliga varianten är ju lätt att känna igen. Vilket inte alla gaymän är, fjollor alltså. Menar du att Magnus rör sig som en fjolla? Berätta mer om din gångstilsfilosofi och ge beskrivningar av den. Det blir nog kul läsning.

Du har aldrig hört talas om särbo? Kvinnlig sådan? Och man som just nu bor med kompis som skilt sig och som behöver nånstans att bo? Jag har ingen aning, men du är väldigt dömande och har lätt för att placera folk i fyrkantiga lådor, uppenbarligen.
2023-10-26, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Är det ansiktet som är för stort eller är det ögonen som sitter för tätt ihop.. Eller både och. Det finns mycket att analysera där. Det är också svårt att sätta fingret i vem/vad hon ser ut som.
2023-10-26, 15:24
Avslutad
Citat:

Det är nog för att du har så lätt för att känna din egen skitdoft så du ser i kors. Nicket luktarbajs. Folk med konstiga nicks som är kiss och bajs och könsord, eller som har en bild till sitt nick som visar en man som misshandlar en kvinna, verbalt och fysiskt. de brukar jag inte läsa utan bara skrollar förbi. Så bajsmannen, du har alltså inte förstått att våra gener bestämmer vårt utseende. Så trött jag blir på dessa trångsynta och okunniga kommentarer.
2023-10-26, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Haha, du är verkligen insnöad. Gångstil?? Kobent? Hjulbent? Fjollig? Berätta mer hur gaymän har för gångstil. Enligt vetenskapen så har gångstilen väldigt mycket mer vår personlighet att göra, den är som ett fingeravtryck. Så att just gaykillar har en speciell gångstil är långsökt, som om alla gaymän skulle ha samma personlighet. Vilket de inte har. Men, den fjolliga varianten är ju lätt att känna igen. Vilket inte alla gaymän är, fjollor alltså. Menar du att Magnus rör sig som en fjolla? Berätta mer om din gångstilsfilosofi och ge beskrivningar av den. Det blir nog kul läsning.

Du har aldrig hört talas om särbo? Kvinnlig sådan? Och man som just nu bor med kompis som skilt sig och som behöver nånstans att bo? Jag har ingen aning, men du är väldigt dömande och har lätt för att placera folk i fyrkantiga lådor, uppenbarligen.
Ja självklart skiljer sig bögar ifrån varandra. Varken Magnus eller Charlie är de typiska, det är därför några av er har så svårt att acceptera det. Så frågan är vem är det som gillar det fyrkantigt mer?

Dömande brukar man bara vara om man tycker det är nått fel med det. Jag konstaterar bara saker. Har heller aldrig skrivit att nått är 100%.

Det finns också män som är lite feminina och är helt straight.

Men om man ska konstatera allt sånt varje gång man skriver ett inlägg på fb så kommer det hela bli väldigt löjligt.
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 15:40.
2023-10-26, 15:27
Avslutad
Citat:
Är det ansiktet som är för stort eller är det ögonen som sitter för tätt ihop.. Eller både och. Det finns mycket att analysera där. Det är också svårt att sätta fingret i vem/vad hon ser ut som.

Hon ser ut som en ung Camilla Läckberg.
2023-10-26, 15:35
Bannlyst
Citat:
Hon ser ut som en ung Camilla Läckberg.
https://imgur.com/a/jBG9OT9
Kanske liiiiite..
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 15:38.
2023-10-26, 15:40
Avslutad
Citat:
Ja självklart skiljer sig bögar ifrån varandra. Varken Magnus eller Charlie är de typiska, det är därför några av er har så svårt att acceptera det. Så frågan är vem är det som gillar det fyrkantigt mer?

Dömande kan man bara vara om man tycker det är nått fel med det. Jag konstaterar bara saker. Har heller aldrig skrivit att nått är 100%.

Det finns också män som är lite feminina och är helt straight.

Men om man ska konstatera allt sånt varje gång man skriver ett inlägg på fb så kommer det hela bli väldigt löjligt.

Ja, det blir löjligt eftersom inläggen som vi talar om nu kategoriserar in människor i fack utifrån en tv-bild.
Jag gillar feminina män som är straight, de har en annan förmåga till kommunikation. De som jag lärt känna iallafall. Jag har bott ihop med gaykillar, träffat många ur gayvärlden, både killar och tjejer, på olika sätt, utan att själv vara det. Jag har levt ett omväxlande liv med andra ord.
Dömande är man om man placerar in folk felaktigt i fack som dom inte är. Man behöver inte vara dömande utifrån rätt/fel för det, bara okunnig.
2023-10-26, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ja, det blir löjligt eftersom inläggen som vi talar om nu kategoriserar in människor i fack utifrån en tv-bild.
Jag gillar feminina män som är straight, de har en annan förmåga till kommunikation. De som jag lärt känna iallafall. Jag har bott ihop med gaykillar, träffat många ur gayvärlden, både killar och tjejer, på olika sätt, utan att själv vara det. Jag har levt ett omväxlande liv med andra ord.
Dömande är man om man placerar in folk felaktigt i fack som dom inte är. Man behöver inte vara dömande utifrån rätt/fel för det, bara okunnig.
Jag har inte dömt nån oavsett hur man vrider och vänder på ordet. Eftersom att jag inte har sagt att nått är 100%, och inte heller sagt att det är nått negativt med det (det är ofta i ett negativt sammanhang som man använder det ordet). Du avslöjar bara dina egna fördomar nu, jag hoppas du är medveten om det?

Sen, om du inte tycker om att läsa spekulationer om hur folk verkar vara så kanske varken fb eller andra diskussionsforum (där man gör just det) är nått för dig.

Om vi antar att Charley och Magnus är gay så är det dina inlägg som är kränkande inte mina. Ta en stund och tänk på det om du behöver.
Och om de inte är gay så är inte mina spekulationer kränkande då heller (om man inte har skev syn på folks läggning dvs) .

Däremot har jag snackat skit om både Charlie och andra på andra sätt. Jag tar mig friheten att göra det på fb, deal with it!
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 16:16.
2023-10-26, 16:11
Medlem
Citat:
Det är nog för att du har så lätt för att känna din egen skitdoft så du ser i kors. Nicket luktarbajs. Folk med konstiga nicks som är kiss och bajs och könsord, eller som har en bild till sitt nick som visar en man som misshandlar en kvinna, verbalt och fysiskt. de brukar jag inte läsa utan bara skrollar förbi. Så bajsmannen, du har alltså inte förstått att våra gener bestämmer vårt utseende. Så trött jag blir på dessa trångsynta och okunniga kommentarer.

Nu ljuger du! Du har inte alls bara scrollat förbi mitt inlägg, du har ju till och med tagit dig tid att skriva en lång kommentar. Vem är du att sitta och döma andra människor för deras val av nick eller profilbild? Du kallar andra människor trångsynta samtidigt som du sitter och hånar mig för mitt användarnamn, som nån slags skolgårdsmobbare. Väx upp!
2023-10-26, 16:30
Bannlyst
Citat:
Nu ljuger du! Du har inte alls bara scrollat förbi mitt inlägg, du har ju till och med tagit dig tid att skriva en lång kommentar. Vem är du att sitta och döma andra människor för deras val av nick eller profilbild? Du kallar andra människor trångsynta samtidigt som du sitter och hånar mig för mitt användarnamn, som nån slags skolgårdsmobbare. Väx upp!
sirsia0 går emot sin egen logik i sina egna inlägg. Nästa gång sirsia0 ska försöka leka moralens väktrate så borde hon tänka igenom vad det är hon egentligen försöker få sagt.

Att hennes tidigare inlägg är allt annat än fördoms och dömadefria gör det hela ännu mer skrattretande.

Att hon var en av två som tyckte att det är helt okej att skriva om hela veckans avsnitt utan spoilertags visar också att hon har svårt med sund förnuft och logiskt tänkande.
2023-10-26, 16:34
Medlem
Citat:
sirsia0 går emot sin egen logik i sina egna inlägg. Nästa gång sirsia0 ska försöka leka moralens väktrate så borde hon tänka igenom vad det är hon egentligen försöker få sagt.

Att hennes tidigare inlägg är allt annat än fördoms och dömadefria gör det hela ännu mer skrattretande.

Att hon var en av två som tyckte att det är helt okej att skriva om hela veckans avsnitt utan spoilertags visar också att hon har svårt med sund förnuft och logiskt tänkande.

Hon är jättetyken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in