Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
"That's it. Jag sa INGENTING om att detta "bevisar" Ms deltagande, det har du fantiserat ihop alldeles själv."
Eftersom jag inte har minsta kunskap eller intresse av kampsport är det mer än långsökt att jag skulle fantisera om det över huvud taget.
Men det var ju exakt det du anklagade mig för!!!??? Jag skrev ju att det inte går att bevisa Majas deltagande med enbart kampsportsgrepp och då kallade du mig lögnare, med implikationen att jag skulle ha påstått att det visst gick tidigare.
Citat:
Det som framkom av intresse var mothuggen mellan er experter. Vad ni avsåg begrep jag inte, men klart framgick att ni inte delade varandras uppfattning om möjlighet till låsning.
"Klart framgick"?
Men snälla, vi pratade om vilken kontrollposition som var bäst inom BJJ/SW/MMA. Ingen av oss pratade då om det var möjligt/omöjligt för Johanna att kontrollera både armar och överkropp med endast benen eller om det var möjligt att låsa armar från sidoposition när någon annan sitter i mount. Vi berörde inte de ämnena öht. Jag förstår inte hur det är möjligt för dig att missförstå.
Från och med nu, om du "inte begriper" vad som skrivs: Fråga mig vad jag menar istället för att anta saker. För dina antaganden är helt galna. Du är så off så jag vet inte vad jag ska säga.
Citat:
Kroken med fokusskifte nappar jag inte på.
Nej, jag vet att du inte tycker om när jag tydliggör din bullshit.