Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Jag har varit övertygad sen dag ett att fylleristen GW har ett finger med i spelet. Hur kunde han veta i tidigt skede att Maja skulle frias? Han myser nu och klappar sig på bröstet i TV och jag förmodar att han har kontakt med majas föräldrar också. Såg när rådmannen eller vad han var från HR idag stod i TV och sa ordagrant att dom inte trodde på Majas lögner och att det inte stämde med det hon sa. Han såg faktiskt ut att skämmas lite för att dom friade en mördare. Karln verkade inse hur illa det lät när han sa det med ynklig stämma.
När jag skrev tidigare att Maja borde flytta till Afrika var det för att hon kanske skulle vara tryggare där. Har aldrig läst så många ilskna kommentarer tidigare på facebooks-sidor och SR samt Vetlandas tidning har raderat hundratals. Sen fick bara vissa skriva men det verkar tomt i kommentarsfälten därefter av en anledning. Alla är arga. .Ingen som är direkt posiiv mer än en och annan pingstvän tydligen. Men dom läser väl bara Stridsropet eller vad deras lektyr kan heta. Hoppas verkligen att någon som kan juridik anmäler denna rättegång för jäv. En av dom smutsigaste förmodligen och alla som dömde borde ligga sömnlösa om nätterna och skämmas. LÅT STÅ!
Det tror jag också
GW är inblandad fr början och den mannen har känningar lite överallt och gissar att även M föräldr har haft kontakt med honom
GW var också så oförskämd i TR och störde
det gjorde han garanterat med flit
för att visa sitt missnöje mot bla Rullman och de övriga
Kanske inte var lika lätt där för honom att påverka åklagare med flera som det verkar ha varit i HR
Sen i efterhand gick någon domare tror jag det var? fr TR (Minns inte namnet på mannen) ut i media och nästan bad om ursäkt för livstids domen och utredningen
Vem hade påverkat honom så han ändrat sig och inte stod för Rullman + dom?
GW är gråsosse och stor del av folket som sitter i domstolar och myndigheter har suttit länge och de flesta är tillsatta av Socialdemokraterna
Advokatsamfundet likaså
Och GW har mycket kontakter i hela myndighetsträsket