Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Så du anser att det påverkar vaccinen farlighet eller ej?
De kan vara helt ofarliga även med fullt korrupt bransch.
Så vad du anser och vill tycka är irrelevant för topic.
Vad menar du? Det är lite otydligt.
Min poäng är att man inser att vaccin (och i princip alla läkemedel via dagens bransch) används som trojanska hästar.
Dels på det sättet att man än inte vet vilka långgående faror det existerar med t.ex. aluminium gällande vaccin.
Men också på det sättet att all farmaka "medicin" har bieffekter, medans naturmedicin inte har det. Samtidigt som antagligen naturmedicin är effektivare både när det gäller bot men även i förebyggande syfte.
Fattar du min poäng får du gärna bemöta den. Sen att du inte tror på mitt ställningstagande att naturmedicin är att föredra (för att det inte än finns evidens för det) köper jag. Men då kan jag bara uppmana dig till att vara öppensinnad. Men även tänka kring hur branschen inte ens vill ta reda på om naturmedicin är ett bättre alternativ (mindre farligt). AV diverse anledningar som jag listar, dessa anledningar kallar du offtopic av någon anledning, som inte är riktigt klar för mig.
Det är ju som sagt väldigt On topic då frågan och diskussionen gäller om vaccin är farligare än naturmedicin.