• 1
  • 2
2023-10-25, 22:54
Medlem
Jag tycker den första fanns det jättekemi med och där köper jag det.

Men den andra var det inget speciellt alls. Vill beskriva henne som en strandbrud, medan jag är intellektuell. Kände ingen koppling. Hon skrev VÄLDIGT varmt om sin kille på sociala medier bara veckor innan. Att det var hennes själsfrände... Sen var det helt plötsligt inte offentligt längre (stängde offentliga profilen).

Precis efter vår heldag.....

Nu kanske ni undrar om jag gottar mig i detta faktum, men det är snarare förskräckelse över hur godtyckligt detta verkar vara.

Ingenting en tjej säger eller skriver betyder något annat än för stunden. Och det inkluderar när det är jag som är pojkvännen.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2023-10-25 kl. 23:00.
Citera
2023-10-25, 22:56
Medlem
Det är väl olika från person till person.
Citera
2023-10-25, 22:58
Medlem
Glostrups avatar
Konstigt att dra så långtgående slutsatser från något som aldrig har hänt.
Citera
2023-10-25, 23:00
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag tycker den första fanns det jättekemi med och där köper jag det.

Men den andra var det inget speciellt alls. Vill beskriva henne som en strandbrud, medan jag är intellektuell. Kände ingen koppling. Hon skrev VÄLDIGT varmt om sin kille på sociala medier bara veckor innan. Att det var hennes själsfrände... Sen var det helt plötsligt inte offentligt längre (stängde profilen).

Precis efter vår heldag.....

Nu kanske ni undrar om jag gottar mig i detta faktum, men det är snarare förskräckelse över hur godtyckligt detta verkar vara.

Ingenting en tjej säger eller skriver betyder något annat än för stunden. Och det inkluderar när det är jag som är pojkvännen.

Kan ju slå bakut på andra sätt också. Tvenne väldiga ex-pojkvänner kanske rullar upp till din port en dag.
Citera
2023-10-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Konstigt att dra så långtgående slutsatser från något som aldrig har hänt.

Båda flörtade med mig sexuellt med olika klädtrix, och ena låste sin offentliga insta efter vår träff.

Den var öppen hela sommaren... eftersom jag följde den..
Citera
2023-10-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Kan ju slå bakut på andra sätt också. Tvenne väldiga ex-pojkvänner kanske rullar upp till din port en dag.

Jag har gått vidare från båda, men de ville byta. Båda var i långtidsförhållanden.
Citera
2023-10-25, 23:09
Medlem
Vad säger det här empiriska underlaget dig som intellektuell?
Citera
2023-10-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Vad säger det här empiriska underlaget dig som intellektuell?

Att de är jävligt sluga...

Men jag kan mönstret. Träffa uppgraderingen, dölja instagrammen..
Citera
2023-10-25, 23:20
Medlem
MrMadoffs avatar
Vad är en strandbrud?
Citera
2023-10-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Vad är en strandbrud?

Ytlig, obekymrad, knullglad.
Citera
2023-10-25, 23:28
Medlem
Strandbruden närmast skrek i luren när hon svarade första gången.

Hon var återhållsam första interaktionen. Inga känsloutspel.

Ville verkligen inte ha strulet en gång till och kände efter första mötet att "här finns ingenting, tack och lov.

Hon tyckte uppenbarligen något annat
Citera
2023-10-26, 00:45
Medlem
Triremers avatar
Många tjejer verkar ha en kille för att det är social norm eller för att de är rädda för att vara ensamma.

Jag har upplevt samma sak som TS. Det sjukaste var en tjej jag sa hej till ute. Vi pratade inte mycket och jag sa inte ens mitt namn. En dag senare hade hon hittat mig och skrev att hon ville ses trots att hon var sambo och hade nya bilder med sin kille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in