2023-10-11, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tateconfidential
En sista fråga xD

Skulle denna funka att få in?

Den har ju röd o gul uttag och inte hdmi.

https://fyndiq.se/produkt/klassisk-retro-spelkonsol-mini-videokonsoler-spel-med-620-spel-efter-utdata-farg-eu-kontakt-7f010895 3da64bc7/

Men hur många gånger ska jag svara samma sak på samma fråga? De flesta sådana blir _nekade_.
Citera
2023-10-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitochslang1
Men hur många gånger ska jag svara samma sak på samma fråga? De flesta sådana blir _nekade_.

Du skrev de flesta, brist i kommunikation i guess!
Citera
2023-10-21, 16:34
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tateconfidential
Du skrev de flesta, brist i kommunikation i guess!

Allt med usb ... minneskort mm .

Tänk på att allt skrevs på 90 talet om vad som får föras in ...
Citera
2023-10-23, 13:15
Medlem
Pope666s avatar
Blev dömd till 2.5 år, ska sitta på beateberg. Ska ställa in mig i maj stod det i et brev jag fick.

Jag fick inte överklaga , så hur gör man för att slippa fängelse? Kan man få fotboja? Rädd för att förlora min bostad.

Hade jätte otur.

Hur är det att sitta i fängelse och hur är beateberg? Vad händer om jag struntar att komma till anstalten i maj? Fattar jag blir efterlyst men kommer snuten verkligen komma o hämta mig?
Citera
2023-10-24, 15:04
Medlem
koliss avatar
tror beateberg är hyfsat lugnt, skulle jag till en trea skulle jag åka till skenäs , tror kolmården är helstängt , eller nån som vet??? annars var det grymt
Citera
2023-10-25, 19:07
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Blev dömd till 2.5 år, ska sitta på beateberg. Ska ställa in mig i maj stod det i et brev jag fick.

Jag fick inte överklaga , så hur gör man för att slippa fängelse? Kan man få fotboja? Rädd för att förlora min bostad.

Hade jätte otur.

Hur är det att sitta i fängelse och hur är beateberg? Vad händer om jag struntar att komma till anstalten i maj? Fattar jag blir efterlyst men kommer snuten verkligen komma o hämta mig?

Har suttit 6 månader på beateberg.
Riktigt skön anstalt, bra mat, bra träning.
Du kommer ju bara sitta halva straffet där ca o sen slussas vidare till en klass 3a/halvvägshus.
Citera
2023-10-25, 19:18
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfi3ld
Har suttit 6 månader på beateberg.
Riktigt skön anstalt, bra mat, bra träning.
Du kommer ju bara sitta halva straffet där ca o sen slussas vidare till en klass 3a/halvvägshus.

Ah ok låter bra. Funderar på att överlämna mig nu i november. Har en som ger mig råd men vore bra om man hade något o komma ut till sen.
Citera
2023-10-25, 19:58
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ah ok låter bra. Funderar på att överlämna mig nu i november. Har en som ger mig råd men vore bra om man hade något o komma ut till sen.

Det är ju fortfarande ett fängelse så det suger ju att ställa in sig men en bättre 2a är nog svårt o hitta.

Folk som kommer från 1or som suttit länge som bara vill göra klart de sista, en avdelning med långtidare där bland annat bögmördaren Micke sitter, Charlie som vart gripen i Filippinerna för ett mord i sthml.

Man sitter 6 på varje avdelning och det är öppet mellan alla avdelningar efter sysselsättning tills instängning 19.45.

Är inte städjobbet i skolan upptaget så försök o få det, ett tips!

Gött snickeri att fördriva tiden i om dagarna så dagarna rullar på om du nu inte tar ett städjobb.

Hade inte ett enda larm på 6 månader om bråk eller dylikt.
Senast redigerad av Garfi3ld 2023-10-25 kl. 20:00.
Citera
2023-10-26, 13:33
Medlem
Attityds avatar
Stor skillnad på finska och svenska klass 1 fängelser?
Någon med erfarenhet?
Citera
2023-10-26, 14:51
Medlem
koliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolis
tror beateberg är hyfsat lugnt, skulle jag till en trea skulle jag åka till skenäs , tror kolmården är helstängt , eller nån som vet??? annars var det grymt

Är det nån som vet om Kolmården är helstängt?
Citera
2023-10-28, 13:33
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfi3ld
Det är ju fortfarande ett fängelse så det suger ju att ställa in sig men en bättre 2a är nog svårt o hitta.

Folk som kommer från 1or som suttit länge som bara vill göra klart de sista, en avdelning med långtidare där bland annat bögmördaren Micke sitter, Charlie som vart gripen i Filippinerna för ett mord i sthml.

Man sitter 6 på varje avdelning och det är öppet mellan alla avdelningar efter sysselsättning tills instängning 19.45.

Är inte städjobbet i skolan upptaget så försök o få det, ett tips!

Gött snickeri att fördriva tiden i om dagarna så dagarna rullar på om du nu inte tar ett städjobb.

Hade inte ett enda larm på 6 månader om bråk eller dylikt.

Tack för tipsen, tror jag åker dit nästa vecka, lika bra att få det gjort känner jag nu. Hoppas kunna få permision till sommaren.

Hur är personalen? kaxiga eller?
Citera
2023-10-28, 16:14
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Tack för tipsen, tror jag åker dit nästa vecka, lika bra att få det gjort känner jag nu. Hoppas kunna få permision till sommaren.

Hur är personalen? kaxiga eller?

Riktigt bra personal, ett par nya som man kan skita i men dem flesta vill bara göra sitt jobb o gå hem om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in