2023-10-24, 18:32
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Kan ju vara en kombination. Finns många kloka placerare i Asien som också vill fly till quality.
Men oavsett hur mycket det är, så kan vi nu även stänga diskussionen om huruvida BlackRock äger Bitcoin eller inte. Bra så...
Senast redigerad av Leaston 2023-10-24 kl. 18:34.
Citera
2023-10-24, 21:06
Medlem
EgoistNs avatar
Bortsett från Keiser och Saylor, låt mig välkomna ännu en riktigt skön Ytube-snubbe..
Notera särskilt uppgifter om Ukrainas gvt;s Bitcoin innehav..

Mr George.. https://www.youtube.com/watch?v=tiz_nuPgTT8&t=816s
Senast redigerad av EgoistN 2023-10-24 kl. 21:08.
Citera
2023-10-24, 21:36
Medlem
Hade lite flax för en gångs skull. Fick ett infall att fylla på både min privata och företagets btc wallets i slutet av förra veckan. Satan vilken fin timing, ren tur.

Tror vi står vid ett vägskäl nu. Vi bulls hoppas på godkända ETF och att fyraårscykeln fortfarande står sig.

Björnarna hoppas på rejected ETF och en cykel som helt kommer av sig. Kan falla hårt faktiskt, även om jag lutar mer åt bullscenariot.

Tidsramen ovan avser det närmsta 1-2 åren. På kortare sikt tror jag absolut vi kan gå under 20-25k detta året. Jag bygger inte detta på någon fakta utan snarare att man redan nu ser en hybris på cryptotwitter och i den här tråden. Magkänslan och tidigare erfarenheter säger mig att det kan betyda att en dump är nära förestående. Hoppas jag har fel där.
Citera
2023-10-24, 22:16
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
OK, vill du slå vad med riktiga pengar om huruvida Bitcoin når till 10M dollar till 2030? Jag kan sätta 1 miljon utan problem med riktig kontraktskrivning eller ett ännu högre belopp.

Dina gissningar om 10M dollar till 2030 är rena rama fantasier. Jag blir inte förvånad om BTC ökar men dina förutsägelser är totalt orealistiska.

Du bör satsa allt du har om du tror på det du säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Varför skulle jag vilja slå vad? Jag har ingen prestige i att ha fel om Bitcoin bara når $5M eller $1M. Vad är det du inte fattar?

Om du inte tror på Bitcoin, är det inte bättre att du tar din miljon och blankar?

Du hamnar på ignoren nu

Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det är rätt meningslöst att skriva ett kontrakt i SEK eller USD så pass långt fram i tiden. Båda dessa valutor kan mycket väl vara värdelösa år 2030. Slå vad 0,1 BTC eller något sådant i så fall. Eller ett uns guld om du föredrar mer neutral mark.

Innan det här går till något mer än rent hypotetiskt argumentations-snack vill jag påminna om att vadslagning är förbjudet på Flashback och kommer tas bort samt eventuellt bestraffas enligt regel 1.01. /Mod
Citera
2023-10-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Du lider av problem med läsförståelse.

Du utgår också från att Blackrock öppet annonserar ut exakt vad de tänker om marknaden. Brukar det se ut så? För att de vill småspararnas bästa?

✅ Blackrock VD bullish på bitcoin
✅ Blackrock ackumulerar för sin nya produkt
✅ kebabbis i förnekelse

All stars alligned som man brukar säga
Citera
2023-10-25, 18:31
Medlem
Ser ut som en liten tjurflagga. Ett steg upp till inom kort, typ ett par dagar, kanske redan i kväll eller i natt, gissar jag på.
Citera
2023-10-25, 19:04
Medlem
Leastons avatar
Antalet tillgängliga Bitcoins på exchanges forsätter att dyka, samtidigt som ETF godkännande står runt hörnet.
https://pbs.twimg.com/media/F9TIsCsboAAFhSf?format=jpg&name=4096x4096

Det borgar för en möjlig supply squeeze sällan skådad....?
Citera
2023-10-25, 19:10
Avslutad
Vem härinne var det som i våras tjatade om att bitcoin skulle ta fart först i höst? Hur kunde man veta?
Citera
2023-10-25, 19:22
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Vem härinne var det som i våras tjatade om att bitcoin skulle ta fart först i höst? Hur kunde man veta?
Jag (och några till) sade 40k till höst/vinter.

Det baserade jag på att hur Bitcoin rört sig tidigare efter sådana dumpar som vi såg 2022, samt att inget i makrot hade förändrats jämfört med när Bitcoin stod i 60k.
Det som fick Bitcoin att dumpa var massa externa "black swans" (FTX tex), som hade väldigt lite (inget) med Bitcoin att göra men skrämde marknaden av någon anledning.
Citera
2023-10-25, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Ser ut som en liten tjurflagga. Ett steg upp till inom kort, typ ett par dagar, kanske redan i kväll eller i natt, gissar jag på.
Range Daily High bemött med rEsIsTaNcE.

Invänta Asia i natt.

https://ibb.co/zFFZyN5
Senast redigerad av YungLean1 2023-10-25 kl. 19:59.
Citera
2023-10-25, 20:04
Medlem
Flaskhanks avatar
Börserna fortsätter ner (ordentligt idag) samtidigt som Bitcoin fortsätter att stiga...
Citera
2023-10-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Börserna fortsätter ner (ordentligt idag) samtidigt som Bitcoin fortsätter att stiga...
Dollar i$ king.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in