2023-10-24, 06:02
Medlem
slidsekret88s avatar
Helt ointressant. Kan komma på typ 10 saker på kvinnokroppen som gör mig kåtare. Glad bara man duckar för fula äckliga bröst.
Citera
2023-10-24, 22:43
Medlem
Bröst spelar definitivt alltid roll.
De fångar uppmärksamhet oavsett när i vardagen.
Det kan vara en urringning med stora bröst, eller mindre bröst i vacker form etc.
När man kommer till sex så ska de smekas, slickas och njutas under förspelet. (Här tror jag dock många män har sett för mycket porr och tar sig an brösten mer som en uppgift än en njutning).
Under själva sexakten måste man bara njuta av deras rörelser och/eller att begrava ansiktet i dem och bara njuta.
Så i sammanfattning TS, om du mestadels är med män som inte njuter av dem så dejtar du antagligen helt fel män när du själv verkar väldigt stolt över dina!
Citera
2023-10-25, 17:31
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-zin
Bröst är typ inte så viktigt, men ändå ganska viktigt. Imo

De fick mycket uppmärksamhet idag, så jag är nöjd.
Citera
2023-10-25, 18:10
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwezomeZ
Bröst spelar definitivt alltid roll.
De fångar uppmärksamhet oavsett när i vardagen.
Det kan vara en urringning med stora bröst, eller mindre bröst i vacker form etc.
När man kommer till sex så ska de smekas, slickas och njutas under förspelet. (Här tror jag dock många män har sett för mycket porr och tar sig an brösten mer som en uppgift än en njutning).
Under själva sexakten måste man bara njuta av deras rörelser och/eller att begrava ansiktet i dem och bara njuta.
Så i sammanfattning TS, om du mestadels är med män som inte njuter av dem så dejtar du antagligen helt fel män när du själv verkar väldigt stolt över dina!

Ja precis så är det.
Citera
2023-10-26, 13:28
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
30 inlägg och ingen har sagt något om att TS ska lägga upp en bild ännu... Vad har hänt med flashback?

Älskar själv bröst stora som små. Bröst före röv i alla lägen. Bröst är sköna att ta på och fina att titta på.

Jag hade gärna visat en bild eftersom jag är stolt över behagen, men hade föredragit en lite mer stilfull inramning än att "visa pattarna på Flashback". Så kan man ju inte göra!
Citera
2023-10-27, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Dum fråga, kan väl tyckas. Alla vet ju att killar är besatta av tuttar. Men jag har lång erfarenhet, har haft sex med många killar genom åren, och min upplevelse är att tuttarna i princip ignoreras rakt av. Nu har jag ganska (enligt mig) perfekta bröst, fina och lagom klämvänliga 🙂

Men ligger det något i min teori, att tuttar inte är så viktigt för killen under själva sexet - generellt? Själv tycker jag det hade varit riktigt trevligt med lite mer "fokus" på det området. Sex ska ju vara snuskigt tänker jag, och vad kan vara snuskigare än en kille som verkligen går loss och vill suga tutte en bra stund - alltså, med lite jävla inlevelse?

EN kille har jag träffat som hade bröstfetish och tyckte om att slå mig på pattarna - det var förvånansvärt trevligt, säkert för att det var så annorlunda - men det är en av 100.

Jag menar alltså inte att killar generellt inte bryr sig om behagen. Är övertygad om att mina stora tuttar är en del av min attraktionskraft, de gör iaf att jag känner mig kvinnlig & sexig. Men när man väl ligger där, då händer så mycket annat och tuttarna hamnar alltid på avbytarbänken.

Tankar kring detta?
Jäpp! Samma erfarenhet och gjorde också en tråd om det. De är helt ointresserade trots att de är i min smak jättevackra. Alltid varit så, sedan tonåren och fram till idag och de har inte ändrat form direkt.

Svaren jag fick var att de var assmen, det köper jag.

Jag tror mina blev så ignorerade att de blev deprimerade och gav upp för nu har jag fått bindvävsknutor i båda två och riktigt mycket. Så nu gör de ont vid beröring, antar de slog tillbaka. Didnt wanna touch, well now ya CANT!

Ps: Du kan visa dem i en urringning, det gjorde jag för att se om något felade dem, det gjorde det inte.
Senast redigerad av Vildblom 2023-10-27 kl. 00:58.
Citera
2023-10-27, 01:39
Medlem
Fattar inte vad som vissa tycker är så intressant med bröst, jag är inte intresserad av dom alls. Bröst har ju ingenting med sex att göra egentligen, så den kopplingen vet jag inte hur folk får ihop. Personligen attraheras jag mer av en helhetsbild, de finaste tjejerna jag vet är långa, smala och har mörkt, långt och helst lockigt hår. Hur brösten ser ut tar jag inte med i ekvationen alls
Citera
2023-10-28, 21:00
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Jag hade gärna visat en bild eftersom jag är stolt över behagen, men hade föredragit en lite mer stilfull inramning än att "visa pattarna på Flashback". Så kan man ju inte göra!

Jag förstår din poäng men å andra sidan då är detta ett anonymt forum så ingen vet vem du är. Det är ingen skam att visa plattarna här. Du har garanterat rätt i att vara stolt över dina bröst. Flashback kommer att älska dig.

Hur hade du föredragigt att visa brösten? Hur gör 5 det v att görs mera stilfullt?
Citera
2023-10-29, 19:05
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Jag förstår din poäng men å andra sidan då är detta ett anonymt forum så ingen vet vem du är. Det är ingen skam att visa plattarna här. Du har garanterat rätt i att vara stolt över dina bröst. Flashback kommer att älska dig.

Hur hade du föredragigt att visa brösten? Hur gör 5 det v att görs mera stilfullt?

Ett konstnärligt & snyggt foto av Bingo Rimér hade känts värdigt 🙂
Citera
2023-11-06, 13:09
Medlem
Citat:
Dum fråga, kan väl tyckas. Alla vet ju att killar är besatta av tuttar. Men jag har lång erfarenhet, har haft sex med många killar genom åren, och min upplevelse är att tuttarna i princip ignoreras rakt av. Nu har jag ganska (enligt mig) perfekta bröst, fina och lagom klämvänliga 🙂

Men ligger det något i min teori, att tuttar inte är så viktigt för killen under själva sexet - generellt? Själv tycker jag det hade varit riktigt trevligt med lite mer "fokus" på det området. Sex ska ju vara snuskigt tänker jag, och vad kan vara snuskigare än en kille som verkligen går loss och vill suga tutte en bra stund - alltså, med lite jävla inlevelse?

EN kille har jag träffat som hade bröstfetish och tyckte om att slå mig på pattarna - det var förvånansvärt trevligt, säkert för att det var så annorlunda - men det är en av 100.

Jag menar alltså inte att killar generellt inte bryr sig om behagen. Är övertygad om att mina stora tuttar är en del av min attraktionskraft, de gör iaf att jag känner mig kvinnlig & sexig. Men när man väl ligger där, då händer så mycket annat och tuttarna hamnar alltid på avbytarbänken.

Tankar kring detta?

Killar gillar mer rumpa än bröst egentligen. Det mest sexuellt upphetsande positionen är för oss killar när tjejen står i doggystyle och verkligen särar på benen och svankar.
Citera
2023-11-08, 10:36
Medlem
Jag är besatt av perfekta stora fejkbröst så för mig är det oerhört viktigt att tjejen har bröst i min smak. Ons funkar det väl med en tjej med små fasta men annars nej.

Något av det mest avtändande som finns är hängbröst fy fan

Men generellt tror jag dom flesta män bryr sig mer om rumpan än brösten.
Citera
2023-11-08, 22:20
Medlem
Citat:
Mysigt! 😆

Kanske för att jag är lite dominant i sängen då..? Tycker själv det är konstigt att inte fler har zoomat in och gått loss liksom... tänker om de ser mig som en man eller nåt............ hehe.

Kanske är det bara undergivna dudes som tänder på annat än att just klämma på tuttar?

Jag skulle gissa på att killarna har tyckt du är riktigt snygg och liksom vill markera dig.
Så det blir lite hastjobb..?så därav "springer" de ner till muffen för att bekräfta för sig själv.. kanske lite omedveten osäkerhet på killarna..??
Typ de är omedvetet rädda du ska ångra dig i akten.
Så skyndar de sig för att kunna se sig i spegeln att jag har knullat henne full ut jag är man..?? Gissar jag på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in