Citat:
Ursprungligen postat av
noll.con.troll
Dum fråga, kan väl tyckas. Alla vet ju att killar är besatta av tuttar. Men jag har lång erfarenhet, har haft sex med många killar genom åren, och min upplevelse är att tuttarna i princip ignoreras rakt av. Nu har jag ganska (enligt mig) perfekta bröst, fina och lagom klämvänliga 🙂
Men ligger det något i min teori, att tuttar inte är så viktigt för killen under själva sexet - generellt? Själv tycker jag det hade varit riktigt trevligt med lite mer "fokus" på det området. Sex ska ju vara snuskigt tänker jag, och vad kan vara snuskigare än en kille som verkligen går loss och vill suga tutte en bra stund - alltså, med lite jävla inlevelse?
EN kille har jag träffat som hade bröstfetish och tyckte om att slå mig på pattarna - det var förvånansvärt trevligt, säkert för att det var så annorlunda - men det är en av 100.
Jag menar alltså inte att killar generellt inte bryr sig om behagen. Är övertygad om att mina stora tuttar är en del av min attraktionskraft, de gör iaf att jag känner mig kvinnlig & sexig. Men när man väl ligger där, då händer så mycket annat och tuttarna hamnar alltid på avbytarbänken.
Tankar kring detta?
Jäpp! Samma erfarenhet och gjorde också en tråd om det. De är helt ointresserade trots att de är i min smak jättevackra. Alltid varit så, sedan tonåren och fram till idag och de har inte ändrat form direkt.
Svaren jag fick var att de var assmen, det köper jag.
Jag tror mina blev så ignorerade att de blev deprimerade och gav upp för nu har jag fått bindvävsknutor i båda två och riktigt mycket. Så nu gör de ont vid beröring, antar de slog tillbaka. Didnt wanna touch, well now ya CANT!
Ps: Du kan visa dem i en urringning, det gjorde jag för att se om något felade dem, det gjorde det inte.