• 1
  • 2
2023-10-25, 13:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det står ju uttrycklingen i din länk följande:'

Kan inte se att det står att den omvandlar på det sätt du beskriver.

Då har du inte läst länken eller, vilket är värre, inte tar till dig skriven information.

Citat:
Mätaren ger tydliga instruktioner via ljud och i displayen. Tester har visat på god mätnoggrannhet. Dräger Alcotest 4000 visar aktuell alkoholhalt i promille. Mätaren ger mycket tydliga instruktioner till användaren via en upplyst display.

Frågor på det? Är du korkad eller lider av någon bokstavskombination/drogberoende?
Citera
2023-10-25, 13:50
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Då har du inte läst länken eller, vilket är värre, inte tar till dig skriven information.

Citat:
Mätaren ger tydliga instruktioner via ljud och i displayen. Tester har visat på god mätnoggrannhet. Dräger Alcotest 4000 visar aktuell alkoholhalt i promille. Mätaren ger mycket tydliga instruktioner till användaren via en upplyst display.

Frågor på det? Är du korkad eller lider av någon bokstavskombination/drogberoende?

Ja jag får nog ge dig rätt. Synd att du ör så satans otrevlig, lev väl, se till att det står 0,00 när du sätter dig i bilen bara.
Citera
2023-10-25, 13:50
Avstängd
Citat:
Att du är otrevlig ger dig inte mer rätt liksom, men du kan ha rätt. Det ska ff stå 0,00 på mätaren innan du sätter dig i bilen, frågor på det?
Det är bedrövligt när folk som du går in och gissar eller, ännu värre, ljuger. Var lite ödmjuk när du har fel. Det är klädsamt och uppskattas av seriösa människor.

Att man inte ska köra påverkad är en annan fråga, liksom var gränsen går.

Det finns otaliga studier som visar att en ytterst liten (läs <0,5 promille) höjer förmåga till koncentration och förmåga. Idrottsmän har blivit avstängda pga ytterst liten alkoholhalt eftersom det är förbättrande i koncentrationsidrotter.
Du är förmodligen en alkoholtaliban.
Citera
2023-10-25, 13:55
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Det är bedrövligt när folk som du går in och gissar eller, ännu värre, ljuger. Var lite ödmjuk när du har fel. Det är klädsamt och uppskattas av seriösa människor.

Att man inte ska köra påverkad är en annan fråga, liksom var gränsen går.

Det finns otaliga studier som visar att en ytterst liten (läs <0,5 promille) höjer förmåga till koncentration och förmåga. Idrottsmän har blivit avstängda pga ytterst liten alkoholhalt eftersom det är förbättrande i koncentrationsidrotter.
Du är förmodligen en alkoholtaliban.

Man behöver inte vara otrevlig mot folk, alla kan ha fel. Vete fanken var jag hörde att det var så, minns faktiskt inte. Sen att du gissar att jag är en alkoholtaliban är dessutom helt fel, så även du kan trampa i klaveret. Lev väl.
Citera
2023-10-25, 13:58
Avstängd
Citat:
Man behöver inte vara otrevlig mot folk, alla kan ha fel. Vete fanken var jag hörde att det var så, minns faktiskt inte. Sen att du gissar att jag är en alkoholtaliban är dessutom helt fel, så även du kan trampa i klaveret. Lev väl.
Fantastiskt, du hade fel. Inte många som erkänner det. Allt annat, lev väl!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in