• 6
  • 7
2023-10-17, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Ts förefaller bara vara riktigt korkad, sedan när blev en polis en utmaning ?
Sedan när blev dess myndighet ett ideal ?

Helvete

Ge mig en bättre utmaning i stället för att attackera mig då
Citera
2023-10-17, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
Ge mig en bättre utmaning i stället för att attackera mig då

Jag kan försöka , men ta dej då tid och tänk ordentligt på vad som förhöjer dig och din vardag.
peta ner de i ett pm så ska jag framföra mitt tips /tankar kring det så slipper vi båda en varning för chattande. Ok ?
Citera
2023-10-17, 01:48
Bannlyst
Citat:
Jag har alltid sett mig själv som en intelligent man. Det kan backas upp genom att jag är medlem i Mensa och har en IQ på 137. Jag är dock antisocial och har pga detta aldrig haft lätt med vänner. Utöver detta är jag ganska föraktfull mot samhället och tycker att Sverige går i helt fel riktning. Politikerna tar inte ett enda bra beslut. Jag har heller inte lust att fortsätta slita arslet av mig på ett 8 timmars jobb tills pension bara för att den vanliga svensson gör det. Jag vill inte bidra till ett misslyckat samhälle och mitt liv är meningslöst och miserabelt. Jag vill ha spänning och adrenalin!

Nu till rubriken:

Vad skulle man kunna hitta på för djävulskap för att skapa rubriker och tävla i ett schackparti mot polisen? Det behöver inte vara något grovt.

Har ni någonsin kunnat tänka er att tävla mot polisen för spänningens skull?
Sverige har väldigt dåligt med resurser (polisärt) och du vill bli nästa kriminella ?
Snälla, gör inget dumt!
Citera
2023-10-17, 02:14
Medlem
Sluta slösa på polisens resurser.

Vill du ha en riktig utmaning och bli en folkhjälte på köpet så trolla araberna bäst du kan.
Citera
2023-10-20, 13:51
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Med tanke på ditt nick å du vill leva on the edge.. gå å köp några horor, helst skabbiga, kör utan skydd å med lite tur så kanske din andra tråd blir uppfylld.
Citera
2023-10-20, 20:49
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Ts förefaller bara vara riktigt korkad, sedan när blev en polis en utmaning ?
Sedan när blev dess myndighet ett ideal ?

Helvete

Instämmer. TS verkar inte bara vara psykiskt svag/störd, men även ha vissa intellektuella utmaningar. Framår som både otrevlig, asocial och korkad. Ingen bra kombination eller framtid för TS.
Citera
2023-10-25, 09:26
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Kan tillägga att jag är en exceptionell strategiker. Jag är inte en av dom som bara kan lösa svåra matriser.

Du är gissningsvis mer korkad än genomsnittet om jag skall bedöma dig av dina tidigare inlägg du gjort på FB, samt att du är psykiskt väldigt svag och skör. Detta kommer inte sluta bra för dig.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in