• 1
  • 2
2023-10-16, 04:30
Bannlyst
Jag har alltid sett mig själv som en intelligent man. Det kan backas upp genom att jag är medlem i Mensa och har en IQ på 137. Jag är dock antisocial och har pga detta aldrig haft lätt med vänner. Utöver detta är jag ganska föraktfull mot samhället och tycker att Sverige går i helt fel riktning. Politikerna tar inte ett enda bra beslut. Jag har heller inte lust att fortsätta slita arslet av mig på ett 8 timmars jobb tills pension bara för att den vanliga svensson gör det. Jag vill inte bidra till ett misslyckat samhälle och mitt liv är meningslöst och miserabelt. Jag vill ha spänning och adrenalin!

Nu till rubriken:

Vad skulle man kunna hitta på för djävulskap för att skapa rubriker och tävla i ett schackparti mot polisen? Det behöver inte vara något grovt.

Har ni någonsin kunnat tänka er att tävla mot polisen för spänningens skull?
Citera
2023-10-16, 04:35
Mensa säger inget om hur strategisk, matematisk och logisk du är. Så som mordbrännaren Ulf Borgström gjorde var väl att likna med ett spel mot polisen.

Svar på din förra tråd som raderades:
Citera
2023-10-16, 04:40
Bannlyst

På den tiden jag ägde "busbil" så var något av det roligaste och mest adrenalinfyllda jag visste att provocera snuthoror till en jakt, jackpot var om det var flera målade bilar som trodde dom skulle få leka cops och göra "pit manöver", för jävla ärligt och adrenalinfyllt, blev det hett så hade jag olika kurviga sträckor jag känner utan och innan där man garanterat kunde skaka av dom.

Någon kom det upp vad som såg ut som civil RS4, då var inte kaxigheten på topp, men det gick det med, till slut...

Med tomhylsor bakom ratten, en överlastad och trött kombi så blev det sällan någon "match", men det är något av det mildare man kan göra, provocera fram snutjakt...
Citera
2023-10-16, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scamcrack
Mensa säger inget om hur strategisk, matematisk och logisk du är. Så som mordbrännaren Ulf Borgström gjorde var väl att likna med ett spel mot polisen.

Svar på din förra tråd som raderades:

Kan tillägga att jag är en exceptionell strategiker. Jag är inte en av dom som bara kan lösa svåra matriser.

Citera
2023-10-16, 04:45
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens

På den tiden jag ägde "busbil" så var något av det roligaste och mest adrenalinfyllda jag visste att provocera snuthoror till en jakt, jackpot var om det var flera målade bilar som trodde dom skulle få leka cops och göra "pit manöver", för jävla ärligt och adrenalinfyllt, blev det hett så hade jag olika kurviga sträckor jag känner utan och innan där man garanterat kunde skaka av dom.

Någon kom det upp vad som såg ut som civil RS4, då var inte kaxigheten på topp, men det gick det med, till slut...

Med tomhylsor bakom ratten, en överlastad och trött kombi så blev det sällan någon "match", men det är något av det mildare man kan göra, provocera fram snutjakt...
Det eller leka med mc med snuten. Gjorde det en del som ung och det gav kickar.
Citera
2023-10-16, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens

Det låter som skoj! Men har inte polisen ett för stort övertag i det partiet? Du måste ha rätt stark bil.
Citera
2023-10-16, 04:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Det eller leka med mc med snuten. Gjorde det en del som ung och det gav kickar.

Kanske ska införskaffa en dirtbike och leka runt med polisen lite. De får väl inte jaga om man blåser på så det kanske minskar spänningen i det hela.
Citera
2023-10-16, 04:51
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
Kanske ska införskaffa en dirtbike och leka runt med polisen lite. De får väl inte jaga om man blåser på så det kanske minskar spänningen i det hela.
De skiter I det och kör på... ha kul.
Citera
2023-10-16, 04:51
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Gå ut och skrapa så många bilar du kan på natten, gå runt och göra det i flera städer också. Du kommer utmana dig själv polisen efter du har blivit kraftigt beroende av att göra det, du kommer känna abstinens varje kväll.
Citera
2023-10-16, 04:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Gå ut och skrapa så många bilar du kan på natten, gå runt och göra det i flera städer också. Du kommer utmana dig själv polisen efter du har blivit kraftigt beroende av att göra det, du kommer känna abstinens varje kväll.

Kan tänka mig att det hade varit lite spännande. Vad skulle man få för straff om man åkte fast? Blir man skadeståndsskyldig för resten av sitt liv eller får man sitta bakom galler?
Citera
2023-10-16, 05:05
Medlem
tnems avatar
Citat:
Jag har alltid sett mig själv som en intelligent man. Det kan backas upp genom att jag är medlem i Mensa och har en IQ på 137. Jag är dock antisocial och har pga detta aldrig haft lätt med vänner. Utöver detta är jag ganska föraktfull mot samhället och tycker att Sverige går i helt fel riktning. Politikerna tar inte ett enda bra beslut. Jag har heller inte lust att fortsätta slita arslet av mig på ett 8 timmars jobb tills pension bara för att den vanliga svensson gör det. Jag vill inte bidra till ett misslyckat samhälle och mitt liv är meningslöst och miserabelt. Jag vill ha spänning och adrenalin!

Nu till rubriken:

Vad skulle man kunna hitta på för djävulskap för att skapa rubriker och tävla i ett schackparti mot polisen? Det behöver inte vara något grovt.

Du får visa bevis på att du är med i mensa, då de deras test bara mäter upp till 135 så tror jag inte på det.
Citera
2023-10-16, 06:06
Medlem
Citat:

Nu till rubriken:

Sättet du skriver på motsäger Mensa, och ingen som verkligen är medlem flashar sitt medlemskap eller några siffror.
Dom vet vad resultatet innebär och gör ingen stor sak av det.

Och framförallt: ingen medlem skulle fråga Flashback vad dom skall göra för att "tävla mot polisen".

Debunked.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in