Citat:
Ursprungligen postat av
Onebiker
Dessutom, ringer sina föräldrar och talar om att man dödat 10 st med sina händer och att de skall vara stolta. Ren ondska definierat, och ytterligare ett bevis på att muslimer indoktrineras från födseln att hata och att mörda. Förbjud ISLAM nu!!!!!!
Du vet..shit alltså, var ska jag börja. Vi människor - kanske särskilt vi svenskar - vill gärna tro att andra människor är ungefär som vi själva. Har någorlunda schyssta värderingar, spelar rent spel och talar sanning. Vi har västerländska ideal, ytterst formade av kristen tro. Vare sig vi vill det eller inte.
Jag kommer ihåg när amerikanarna åkte till Somalia. "Operation Restore Hope". En USA-ledd, FN-sanktionerad multinationell styrka som skulle verka i landet i början av 90-talet. Bakgrunden var en humanitär katastrof (ja, Somalia är ju alltid i en humanitär katastrof). FN skapade uppdraget i april 1992 och tanken var att man skulle bringa fred, förnödenheter, sjukvård och mäkla fred. Amerikanarna trodde på fullt allvar att de skulle mötas med applåder och visslingar. De kom ju för att "hjälpa folket".
Jag kommer aldrig att glömma bilderna på den döde, nakne amerikanske soldaten som släpades längs Mogadishus gator efter en häst, till folkets jubel. "Vanligt folk". Omvärldens chock. De utländska journalisternas förvirring. Vad f_n gör de? Soldaterna ska ju etablera fred i landet, bygga fältsjukhus och dela ut mat? Men somalierna kunde inte leva med kristna soldater inom sina gränser. Då levde de heller i svält och misär. Men detta var så bisarrt att de västerländska journalisterna inte ens kunde förstå det.
Sanningen om islam är att det är en primitiv, djupt ondskefull religion. Den är ett relativt nytt påhitt, som står på judendomens och kristendomens axlar. De talar inför västerländska medier om fred och att vi alla är "bokens folk" (deras bok), med varandra citerar de koranverser som går ut på att judar, ha ihjäl kristna och andra otrogna. Allah är en gud som kräver underkastelse, därav namnet islam.
Det här visar sig gång efter annan. Ändå finns det massor av människor som
absolut vägrar acceptera verkligheten som den är. Det är för fult och hemskt kanske. Det är enklare att tycka synd om de palestinska barnen (som det ju är synd om iochförsig). Sen har vi naturligtvis människor på vänsterkanten som blir våta mellan benen av att tänka på "kampen" och "striden". Vardagsrevolutionärer i bostadsrätter. Samt nazisterna naturligtvis, de vet man alltid var man har i judefrågan.
Jag skriver detta med stora bosktäver, tack för ditt tålamod
MUSLIMERNA ÄR EMOT DIG. I MALMÖ, I GAZA OCH ÖVERALLT. DET ÄR INTE DERAS FEL. DE ÄR INDOKTRINERADE I HATETS RELIGION.