Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Jag lyssnade på en av poddarna om Hagamannen och en utredare berättade att kvinnorna har inte känt någon alkoholdoft från honom, så man drar slutsatsen att han bara använt det för att ha något att skylla ifrån sig på. Kvinnan som han så grymt bet av örat på och försökte döda, kände heller ingen alkoholdoft.
Det har inte varit alkoholen som gjort detta. Han är ett monster som våldtar och försöker döda kvinnor. Jag tror inte en sekund att han slutat. Han är ju inte ens motiverad att gå i behandling! Varför skulle han då sluta våldta?
Jag hoppas att hans exfru sover gott om nätterna när hon hjälpt till att stjäla skadeståndspengarna från alla dessa grovt misshandlade, nästan mördade, våldtagna kvinnorna. Det måste till en alldeles särskild sorts kvinna för att göra något så grovt mot andra kvinnor.
Ja det är ju intressant att han började bete sig som ett äckel helt plötsligt.
Hade han aldrig druckit alkohol innan han gav sig på sitt första offer?
Han verkar ju förvånad själv över sitt beteende, men samtidigt verkar han inte ångra något och han kan svara konkret vad hans plan var, att våldta.
Finns det något yttrande från arbetskollegor och polare från dessa kvällar när de ska ha umgåtts?