Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
Det säger alla pedofiler. De tror att straffet blir mildare om det är ett barn som är lite äldre än åldern de föredrar.
Byxmyndighetsåldern är till för jämnåriga. Vi skulle kunna satsa mycket pengar på att du känner till 36-åringen.
Således du inte har nåt att tillägga på gäddornas bevåg så låter ditt argument ungefär såhär.
"Bara för att Likaz är en idiot så innebär det att alla som börjar på L är idioter."
Vi tycker det.
Jag har bevisat att ingen behöver oroa sig för att pedofiler kommer attackera oss.
Nu kan du även släppa det.
Tack för dina vänliga ord och ditt omdöme om mig. Vad jag försöker säga är att sex med en sextörstande tonåring på gränsen till lovlig inte är att jämföra med ett övergrepp på ett litet barn. Begreppet " våldta" är för mig att med våld utsätta någon för något. Tror för övrigt att ingen tonåring vill bli kallad för barn.
Om man nu verkligen vill sätta dit pedofiler så borde man väl rikta in sig på de som förgriper sig på små barn. Ett fåtal fall har redovisats och förhoppningsvis har detta lett till åtgärder.
Jag tycker nog att S&P verkar trivas med sina sadistiska påhopp. De drar sig inte för att sparka och spotta på någon som för tillfället ligger ner och är försvarslös. Kanske är de själva gäddor. Äpplet faller ju inte så långt.....