2023-09-29, 08:37
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Skulle gissa på svart kontrakt, borde egentligen anmäla Annars kanske hon sög av hyresvärden?

Alla bostäder går inte via bostadsförmedlingen. Helt lagligt alltså.
Citera
2023-09-29, 08:42
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Poppar en fin skumpa om hon åker dit på miljon boten.

Angående Bingo borde man göra en anmälan om folkbokföringsbrott?

Absolut, skicka en anonym anmälan! Joakim Lundells brorsa dömdes väl nyligen för folkbokföringsbrott? Skatteverket kanske är sugna på att visa influencers att de inte får hålla på hur som helst. Här kommer de ju snabbt kunna se att Bingo inte bor där han säger eftersom han filmat och lagt upp foton på sig själv varje sekund av varje dag de senaste åren.

Som jag förstår det bor Bingo i sin kontorslokal som han byggt om. Med hjälp av något eget bolag han sedan försatte i konkurs om jag minns rätt (står mer om det i hans tråd).

Katrin har ju även en tvist med ABBA. Är de också avundsjuka på henne? Hon påstår ju att alla som vill åt henne är så avundsjuka för att hon är smal och känd.
Citera
2023-09-29, 08:50
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Alla bostäder går inte via bostadsförmedlingen. Helt lagligt alltså.

Visst finns det privata värdar som inte har bostäder i kön. För Katrins hyresvärd står dock följande:
"Vi har ingen intern hyreskö, utan går genom Stockholm stads bostadsförmedling." (DOCK kan de rent hypotetiskt haft andra regler när Katrin fick sin bostad, det var ju ändå ett gäng år sedan.)

Men jag gissar att det gått till så här: https://www.expressen.se/nyheter/kan...vartkontrakt-/
Citera
2023-09-29, 08:53
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Visst finns det privata värdar som inte har bostäder i kön. För Katrins hyresvärd står dock följande:
"Vi har ingen intern hyreskö, utan går genom Stockholm stads bostadsförmedling." (DOCK kan de rent hypotetiskt haft andra regler när Katrin fick sin bostad, det var ju ändå ett gäng år sedan.)

Men jag gissar att det gått till så här: https://www.expressen.se/nyheter/kan...vartkontrakt-/

Bra grävt, självklart är det något mysko med hennes hyresrätt.
Citera
2023-09-29, 10:49
Medlem
Treschows avatar
Hennes snyftinlägg om att hon blivit stämd på 1.2 milj är det mest patetiska jag läst i hela mitt liv.
Citera
2023-10-01, 08:44
Medlem
Treschows avatar
Katrin är 46 år. Hur kommer det sig att hennes umgängeskrets till mestadels består av 30-åringar?
Citera
2023-10-01, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Katrin är 46 år. Hur kommer det sig att hennes umgängeskrets till mestadels består av 30-åringar?

Hon har åldersnoja 😂
Big time!!
Citera
2023-10-03, 09:27
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Hon har åldersnoja 😂
Big time!!

Antar också att ingen som är 45+ med familj vill leva hennes jävla tönt liv med sena utekvällar och ytliga fjortisar. För att inte nämna hennes polare daniel paris, en man som springer runt i klänningar och klackar... Nej tack.
Citera
2023-10-14, 16:08
Medlem
Hela kullen är obildad och utan klass
Citera
2023-10-24, 02:22
Medlem
Är det inte idag domen kom? Eller igår blir det då. Någon som har koll på den?
Citera
2023-10-24, 09:32
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Är det inte idag domen kom? Eller igår blir det då. Någon som har koll på den?
Domen kommer idag.
Citera
2023-10-24, 11:08
Medlem
Treschows avatar
DOMSLUT

1. Clean Eating AB ska till staten betala 1 000 000 kr.
2. Katrin Zytomierska ska till staten betala 250 000 kr.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in