2023-10-23, 17:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Känner lite så med. Troligvis är de 10 pers inom ett visst antal meter. Hade det bara varit Sara & Patrik hade nog någon gett dem lite smällar.Det tror jag ju. Jag hade gjort även om de va 10 pers bakom, livet är förstört & samhället kommer inte acceptera än igen. Jag hade nog försökt skada dessa två redigt.
Det räcker väl med den skada du redan hade gjort. Innan.
Citera
2023-10-23, 17:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Revisorn har inget med den löpande bokföringen eller redovisningen att göra. Han typ bara vidimerar.

”Revisorns ansvar är att granska bolagets årsredovisning och bokföring (räkenskapsrevision) samt bolagsledningens förvaltning (förvaltningsrevision) och att därefter periodiskt uttala sig om årsredovisningen och förvaltningen på grundval av den i revisionen genomförda granskningen (9 kap.)”
Någon nämnde att man skulle Swicha 1 krona, att de går back då, dessutom måste de bokföra summan, ett himla stort arbete. Dock inte om man Swichar Saras privata, där tar banken inget, Saras nummer finns i lika stor omfattning på deras hemsida som det till ABt, blir rörigt för kassören att hålla reda på privat och bolag.
Citera
2023-10-23, 17:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Jo det gäller dig, finns ingen som är så jävla hjärndöd att man spekulerar om det.

Det finns NOLL och aldrig några anledningar till att vilja ha sex med ett barn

Allt handlar om att ni är felkopplade i huvudet.

Att se er empatilösa idioter här

Gör att jag iaf inser att ni måste straffas och vårdas livet ut
Det är intressant att ta del av deras tankegångar. Man har lärt sej en hel del här i tråden om hur dessa människor fungerar.
Förstår att det är svårt med bot.
Citera
2023-10-23, 18:01
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Revisorn har inget med den löpande bokföringen eller redovisningen att göra. Han typ bara vidimerar.

”Revisorns ansvar är att granska bolagets årsredovisning och bokföring (räkenskapsrevision) samt bolagsledningens förvaltning (förvaltningsrevision) och att därefter periodiskt uttala sig om årsredovisningen och förvaltningen på grundval av den i revisionen genomförda granskningen (9 kap.)”

Du tror inte dumpens revisor har ett större ansvar över dumpens ekonomi än enbart som revisor?

Jag skulle tro att med tanke på att det är många som vill sänka dom så har dom tagit en rad försiktighetsåtgärder för att hålla dumpen vid liv (även ekonomiska)
Citera
2023-10-23, 18:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Du tror inte dumpens revisor har ett större ansvar över dumpens ekonomi än enbart som revisor?

Jag skulle tro att med tanke på att det är många som vill sänka dom så har dom tagit en rad försiktighetsåtgärder för att hålla dumpen vid liv (även ekonomiska)
Patrik och Sara tror de ska slippa revision då de gör "en god sak" att Skatteverket ska ta hänsyn och tänka som Dumpenförespråkarna att skattefiffel är en bagatell mot barnrövare, men då vet de inte hur Skatteverket tänker, det finns många goda företag som dödats.
Citera
2023-10-23, 18:39
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987

Självfallet skriver ju inte revisorn under om allt inte är frid och fröjd. Men en revision kan innebära mycket arbete och en revisionsbyrå arbetar inte direkt gratis som bekant. Det är pengar som Dumpen inte har för närvarande.
Dumpen Media Group AB har för övrigt ingen revisor listad när man gör sökningar på bolaget. Kan ju vara en administrativ miss.

Lite ironiskt att Dumpen har hängt ut 2 revisorer. Det kan man faktiskt inte hitta på.
Citera
2023-10-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det räcker väl med den skada du redan hade gjort. Innan.

Vad menas?
Citera
2023-10-23, 19:57
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Vad menas?
Att du sårar de som bryr sig om dig. Om det finns såna. Jag tror inte föräldrar blir särskilt stolta över att ha uppfostrat en gädda.
Dumpen ger stöd till anhöriga. Vi är på deras sida.
Gäddorna är snart ett minne blott.
Citat:
Det är intressant att ta del av deras tankegångar. Man har lärt sej en hel del här i tråden om hur dessa människor fungerar.
Det är gratis utbildning!
Citat:
Självfallet skriver ju inte revisorn under om allt inte är frid och fröjd. Men en revision kan innebära mycket arbete och en revisionsbyrå arbetar inte direkt gratis som bekant. Det är pengar som Dumpen inte har för närvarande.
Dumpen Media Group AB har för övrigt ingen revisor listad när man gör sökningar på bolaget. Kan ju vara en administrativ miss.

Lite ironiskt att Dumpen har hängt ut 2 revisorer. Det kan man faktiskt inte hitta på.
Sitter du och onanerar när du skriver sånt där? Skicka inte kukbilder till barn bara.
En revisor ska ha begått självmord ganska nyligen men väntar fortfarande på att få det bekräftat.
Senast redigerad av sunless 2023-10-23 kl. 20:04.
Citera
2023-10-23, 20:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Patrik och Sara tror de ska slippa revision då de gör "en god sak" att Skatteverket ska ta hänsyn och tänka som Dumpenförespråkarna att skattefiffel är en bagatell mot barnrövare, men då vet de inte hur Skatteverket tänker, det finns många goda företag som dödats.
När har de sagt att de tror det? Slöfock.
Varför ska Skatteverket ta hänsyn? Oddsen är större att de hjälper barnrättsaktivister än pedofiler som motarbetar dem anonymt. Går det bra?
Citera
2023-10-23, 21:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Vad menas?
Sunless hade svaret.
Citera
2023-10-23, 21:48
Medlem
Citat:
Blir otroligt trött på allt pedofilsnack. Det handlar jo nästan bara om fysiskt vuxna tonåringar och då är det hebefili. Tonåringar är ruskigt nyfikna på sex och då jag själv var tonåring på 60-talet så var det vanligt med sexdebut före 15, bl a jag själv och har aldrig mått dåligt av det. Jag tror att många som hängs ut är vanliga ordentliga människor men med en snedvriden dragning till ungdomar. Minns en tjej i umgänget som berättade att hon haft sex med en 36-årig man och det var stort. Man kunde ana viss avundsjuka hos de andra.
Visst finns det riktiga äckel och de måste på något sätt åtgärdas men tror inte att uthängning är rätta sättet att lösa problemet.
Citera
2023-10-23, 22:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likaz
Blir otroligt trött på allt pedofilsnack. Det handlar jo nästan bara om fysiskt vuxna tonåringar och då är det hebefili. Tonåringar är ruskigt nyfikna på sex och då jag själv var tonåring på 60-talet så var det vanligt med sexdebut före 15, bl a jag själv och har aldrig mått dåligt av det. Jag tror att många som hängs ut är vanliga ordentliga människor men med en snedvriden dragning till ungdomar. Minns en tjej i umgänget som berättade att hon haft sex med en 36-årig man och det var stort. Man kunde ana viss avundsjuka hos de andra.
Visst finns det riktiga äckel och de måste på något sätt åtgärdas men tror inte att uthängning är rätta sättet att lösa problemet.
Det här handlar inte om dej.
Det handlar om vuxna som söker barn och unga i sexuellt syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in