Vart jag än vänder mig så ser jag dessa demonstrationer för palestina och hamas... bara jag kikar på tiktok så ser jag hundratals live feeds med människor som bor i Sverige och kallar hamas för "frihetskämpar" och hur de stödjer dem och hur Israel styr världen och sprider propaganda...
Hur fan kan vi ha så många hjärntvättade människor i detta land? Hur påverkar det Svenskars syn på världsordningen?
Ja, jag vet att demonstrationerna så befinner det sig folk som vill ha fred men problemet ligger i sympatisörer med hamas då det är så många. De sjunger om att de ska återta deras land och i samma veva att Israel ska försvinna... det klaffar precis med Hamas stadga varav det handlar om att utrota Israeler.
Det verkar som att ingen läst på historian och alla vill bara hoppa på dessa tåg av palestinier som lägger sig platt som offer... det är så jävla tröttsamt att se Sverige som en slags nalle som ska ta hand om alla som ser sig själv som offer och vägrar att se det från en annan sida eller ens vågar läsa på varför det blivit som det blivit.
Vad ska Sverige göra med alla dessa personer som har helt hjärntvättade och inte vågar/vill ta sig åt att lära som om historian och anledningar? Ska vi stötta dessa människor som ber om donationer till hamas och palestina?
Att leva upp i palestina är en erfarenhet men bevisligen så har alla donationer och bidrag som ska utveckla palestinier så har det istället gått till att indoktrinera dem till att tro att Israel är bara vargar som roffat åt sig landet utan anledning och att man behöver "frihetskämpar och martyrer för att Palestina ska bli fritt" så har det gått generationer med samma tro... helt absurt att detta fortgår.
bara att knappa in mig på tiktok så det första jag ser är denna person:
https://www.tiktok.com/@samkadabachi
Han kallar hamas "Frihetskämpar" och att Israeler är terrorister.
Bara att kika in på hans live, han bor i Göteborg och verkar ha ett empatiskt hjärta men helt hjärntvättad.