2023-10-16, 20:56
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Så jävla trött på att alla drar alla muslimer över en kam. Jag är pursvensk men känner tre muslimer och alla är laglydiga, hederliga och schyssta som fan.

Det är som bekant ingen ursäkt. Själv har jag träffat jävligt trevliga Italienare i Sverige, men det ändrar inte på svenska folkets avsky mot dom.

Vill dina kompisar förbättra sitt rykte i världen, så får dom banne mig skärpa sig.
Citera
2023-10-19, 07:11
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har noterat att det skett ett stort skifte på TikTok när det kommer till "svenska" palestinier som laddar upp klipp. De har gått ifrån att vara glada och fira till att gråta och protestera. Vem hade kunnat ana?
I Peking (Norrköping) gör man slag i saken genom att manifestera vid universitetet nära Skvallertorget.
https://nt.se/bli-prenumerant/artikel/rk9o82el/nt-1m1kr_s_23

Skulle man kolla upp varenda en som varit på den manifestationen så kommer man nog hitta både ohederligt folk som hederligt. Att gå ut med ansikte och röst och sympatisera oavsett om man nu gör det mot eller för Hamas, Palestina, Muslimer med flera så finns alltid risk att någon illasinnad tar fördel av detta. Snart smäller det väl rejält i Norrköping, mer än bara det vanliga som skjutningar med mera. Sjukt!
Citera
2023-10-19, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Dessa människor är fan ta mig helt inhumana. Även kvinnor och barn kluckar gott av skratt när ett israeliskt spädbarn halshuggs.

Detta är människor som kommer föra mänskligheten rakt ner i helvetet. De har inga känslor. De njuter av våldtäkter och deras kvinnor och barn applåderar. De är fullkomligt hjärntvättade och mycket mycket osympatiska

Jag upplever alla jag muslimer jag träffat som extremister. Men någonstans kanske det finns normala, frågan är var?
Citera
2023-10-20, 19:05
Medlem
Citat:
Dessa människor är fan ta mig helt inhumana. Även kvinnor och barn kluckar gott av skratt när ett israeliskt spädbarn halshuggs.

Detta är människor som kommer föra mänskligheten rakt ner i helvetet. De har inga känslor. De njuter av våldtäkter och deras kvinnor och barn applåderar. De är fullkomligt hjärntvättade och mycket mycket osympatiska

Halshuggna barn? Det är medveten lögn som spreds av Israel och som numera är helt tillbakadragen. Finns inga som helst rapporter om det. Eller om våldtäkter. Eller om att civila skall ha förnedtrats.

Den sjuka här är DU som glatt hoppar på ryktesspridningen och sprider den vidare men gud nåde ifall man visar för dig vad Israel gör dagligen och i över 45 år...då tar det hus i helvete.

Du är en terroristsympatisör. Sök hjälp
Citera
2023-10-20, 20:45
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Tyvärr så har islam och en intolerant kultur avhumaniserat dessa människor. Brutalt inhuman kultur. Tyvärr så tar sig dessa islamister med sig denna kulturen när de invandrar till Sverige. Så även vi kommer drabbas av den med tiden.
Citera
2023-10-23, 03:02
Medlem
Medves avatar
Kartläga dem alla!
Citera
2023-10-23, 04:25
Medlem
Vart jag än vänder mig så ser jag dessa demonstrationer för palestina och hamas... bara jag kikar på tiktok så ser jag hundratals live feeds med människor som bor i Sverige och kallar hamas för "frihetskämpar" och hur de stödjer dem och hur Israel styr världen och sprider propaganda...

Hur fan kan vi ha så många hjärntvättade människor i detta land? Hur påverkar det Svenskars syn på världsordningen?

Ja, jag vet att demonstrationerna så befinner det sig folk som vill ha fred men problemet ligger i sympatisörer med hamas då det är så många. De sjunger om att de ska återta deras land och i samma veva att Israel ska försvinna... det klaffar precis med Hamas stadga varav det handlar om att utrota Israeler.

Det verkar som att ingen läst på historian och alla vill bara hoppa på dessa tåg av palestinier som lägger sig platt som offer... det är så jävla tröttsamt att se Sverige som en slags nalle som ska ta hand om alla som ser sig själv som offer och vägrar att se det från en annan sida eller ens vågar läsa på varför det blivit som det blivit.

Vad ska Sverige göra med alla dessa personer som har helt hjärntvättade och inte vågar/vill ta sig åt att lära som om historian och anledningar? Ska vi stötta dessa människor som ber om donationer till hamas och palestina?
Att leva upp i palestina är en erfarenhet men bevisligen så har alla donationer och bidrag som ska utveckla palestinier så har det istället gått till att indoktrinera dem till att tro att Israel är bara vargar som roffat åt sig landet utan anledning och att man behöver "frihetskämpar och martyrer för att Palestina ska bli fritt" så har det gått generationer med samma tro... helt absurt att detta fortgår.

bara att knappa in mig på tiktok så det första jag ser är denna person:
https://www.tiktok.com/@samkadabachi

Han kallar hamas "Frihetskämpar" och att Israeler är terrorister.
Bara att kika in på hans live, han bor i Göteborg och verkar ha ett empatiskt hjärta men helt hjärntvättad.
Senast redigerad av Caligarii 2023-10-23 kl. 04:35.
Citera
2023-10-23, 06:17
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Snacka om dubbelmoral! De utför terrordåd mot Israel för att de tycker att Israel ockuperar deras land! De verkar inte ens förstå att det är precis det de själva gör mot svenskarna! De ockuperar Sverige. Helt respektlöst använder de våra gator och torg för att visa sitt missnöje. De borde åka hem istället och lämna tillbaka Sveriges mark till svenskarna!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tusentals-i-manifestation-for-gaza-i-malmo

Bra. För då kan vi bomba muslimerna i Sverige utan att de kan gnälla om det.
Citera
2023-10-23, 06:21
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Så jävla trött på att alla drar alla muslimer över en kam. Jag är pursvensk men känner tre muslimer och alla är laglydiga, hederliga och schyssta som fan.

Och? Mellan dig och ett islamiskt Sverige, blir du en snäll person men som är lätt att offra för den större saken.

Dock kan du säkert få leva vidare i fina minnen hos dina muslimer, så länge de lever. Sedan är du lika glömd som de som drog alla muslimer över en kam.
Citera
2023-10-23, 11:58
Medlem
Muslimer vägrar ta avstånd från alla terrordåd, även om det drabbar dem själva, det är ett faktum. Till och med IS terrorn vägrade muslimska företrädare ta avstånd från, det fanns ingen inom den muslimskla världen som hindrade unga män att åka ner till Syrien, imaner hjälpte inte unga män att inte åka ner.
Föräldrar kunde hjälplöst se på när deras barn åkte ner, men tog de avstånd från Islamismen för det?

Islamisterna citerar koranen korrekt, därför tar ingen muslim avstånd, vare sig från IS eller Hamas.
Citera
2023-10-23, 18:42
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
väsntertanter och HBTQ hyllar också Palestina
dom brukar ha palestinasjal och skandera om islamofobi i sina bögtåg

En helsvensk tjej på jobbet kom till jobbet i idag i palestinasjal. Gissa om jag ville strypa henne med hennes egna palestina-terror-sjal.

Jag förstår inte svenska kvinnor alls, varför är de för Hamas, för terrorism?!
Citera
2023-10-24, 08:08
Medlem
Placeholders avatar
Ännu en snyftartikel från en Socialdemokratisk palestinier som kanske är Hamas, han smyger dessutom in ett "invandrare har inget med brottslighet att göra".

https://www.sydsvenskan.se/2023-10-24/palestinier-och-israeler-kan-leva-i-fred-sida-vid-sida

"Invandrare och muslimer anklagas för att vara orsaken till brottslighet och skjutningar. Nu ses vi också som kollektivt ansvariga för all möjlig terrorism. Samtidigt åker några galningar landet runt och bränner Koranen under applåder från justitieutskottets ordförande, Sverigedemokraten Richard Jomshof."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/riksdagsmannen-jamal-el-haj-s-tar-time-out

"Socialdemokraternas Jamal El-Haj från Malmö tar time out från sina uppdrag i utrikesutskottet efter att han deltagit i palestinsk konferens."

En liten timeout för att glömma bort hans koppling sen är det på det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in