2023-10-22, 03:15
Medlem
BallaKlavas avatar
Kul att Luleå läxar upp både 1an och 2an(nu 4an ser jag) i tabellen.

Lite tråkigt att domarna är så jävla kassa i båda matcher. Ta bort en miljon av tv-pengarna från varje lag och skicka stackarna på träningsläger. Det är så katastrofalt dålig nivå varje match man ser. Man är van, men det börjar bli tröttsamt.
Senast redigerad av BallaKlava 2023-10-22 kl. 03:20.
Citera
2023-10-22, 07:27
Medlem
Omgångens mest intelligensbefriade akt står Färjestadklacken för. Kunde de inte tänkt till lite, för att leverera budskapet på ett smart sätt. IQ-befriade bönder.
Så det är horor Färjestad bygger sitt lag med
Senast redigerad av MitchRapp 2023-10-22 kl. 08:08.
Citera
2023-10-22, 09:16
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Omgångens mest intelligensbefriade akt står Färjestadklacken för. Kunde de inte tänkt till lite, för att leverera budskapet på ett smart sätt. IQ-befriade bönder.
Så det är horor Färjestad bygger sitt lag med
Ja verkligen hjärndött. Fullsatt arena i Sveriges största klubb och tifot är skällsord på ett toalettpapper? Man skäms fan.
Citera
2023-10-22, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Ja verkligen hjärndött. Fullsatt arena i Sveriges största klubb och tifot är skällsord på ett toalettpapper? Man skäms fan.
Vad stod det på tifot?
Citera
2023-10-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Vad stod det på tifot?

''Du kunde blivit en av våra stora
''om du inte sålt dig som en hora!''

''Tifo'' vitt lakan med svart text.

https://twitter.com/VFekberg/status/1715759016700256572
Citera
2023-10-22, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
''Du kunde blivit en av våra stora
''om du inte sålt dig som en hora!''

''Tifo'' vitt lakan med svart text.

https://twitter.com/VFekberg/status/1715759016700256572

Trist att se, det är mitt "reservlag" när jag behöver hålla på ett lag som vinner.
Gissar att det var Rydahl de menade.....
Citera
2023-10-22, 11:05
Medlem
Har Husquarna arena minskat ner med 200 platser ,från 7000 till 6800?
Citera
2023-10-22, 11:32
Medlem
qups avatar
Jag har aldrig sett en svagare insats i SHL än HV71 igår. Får Monten och co inte sparken idag är det nåt jävligt skevt i bibelbältet. HV måste få in en tränare med otvivelaktig legitimitet och auktoritet. Nån som kan svetsa. För i dagsläget är det absolut ingenting som pekar på att HV är ett lag.
Citera
2023-10-22, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Jag har aldrig sett en svagare insats i SHL än HV71 igår. Får Monten och co inte sparken idag är det nåt jävligt skevt i bibelbältet. HV måste få in en tränare med otvivelaktig legitimitet och auktoritet. Nån som kan svetsa. För i dagsläget är det absolut ingenting som pekar på att HV är ett lag.

Någon HV fan skrev på twitter att Nubben och Montén har fått sparken, sen kan vi väl bara vänta och se på ett officiellt beskeden från HV om det stämmer eller inte.

Edit: Så här låter det
Citat:
Nubben ska enligt uppgifter från ledande personer inom Husqvarna AB som är huvudsponsor blivit entledigad från rollen som sportchef nu på förmiddagen. Oscar Sundh kliver in i den rollen. Detsamma gäller Tomas Montén. Johan Lindbom kliver heller inte ner i båset. Ingen ny tränare.

Citat:
Jag har också hört att Nubben och Montén har sparkats. Oscar Sundh tar över som sportchef. Johan och Pelle G tar över tills ny tränare har hittats. #HV71
Senast redigerad av pyssen87 2023-10-22 kl. 12:13.
Citera
2023-10-22, 12:39
Medlem
qups avatar
Citat:
Någon HV fan skrev på twitter att Nubben och Montén har fått sparken, sen kan vi väl bara vänta och se på ett officiellt beskeden från HV om det stämmer eller inte.

De måste få in nån som menar allvar. Som kör uteslutande teambuilding och samspel. En tränare för ett kollektiv.
Citera
2023-10-22, 14:22
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Har Husquarna arena minskat ner med 200 platser ,från 7000 till 6800?
Yes. De har introducerat HV-soffan inför den här säsongen.
Citat:

Tror jag inte på.

HV är inte direkt kända för att ta tag i saker med detsamma.
Citera
2023-10-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Yes. De har introducerat HV-soffan inför den här säsongen.

Tror jag inte på.

HV är inte direkt kända för att ta tag i saker med detsamma.
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in