2023-10-21, 12:08
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Tonali klarar sig kanske från bettinggate men klarar han sig från att kallat Balotelli gorilla på Facebook 2011?
Det ska givetvis fördömas, speciellt av honom själv, men han hade inte ens fyllt 11 år då.

Edit: Postat 11 april 2011. Tonali född 8 may 2000.
Senast redigerad av Alex P. Keaton 2023-10-21 kl. 12:10.
Citera
2023-10-21, 12:23
Medlem
Drickbacks avatar
Inget bolag som vill sända United? 🤔

Antal matcher 13.30 senaste 5 åren efter landslagsuppehåll.

6 - Liverpool
3 - Chelsea
3 - Spurs
2 - Arsenal
1 - Man City
0 - Man Utd

Källa: Squawka
Citera
2023-10-21, 12:34
Medlem
Drickbacks avatar
Äntligen lördag..
Senast redigerad av Drickback 2023-10-21 kl. 12:43.
Citera
2023-10-21, 17:27
Medlem
TilhelmWells avatar
Vila i frid Sir Robert "Bobby" Charlton. 1937-2023.

En av de största någonsin.
Citera
2023-10-21, 17:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Äntligen lördag..

Grattis till vinsten!
Citera
2023-10-21, 17:47
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Grattis till vinsten!
Man tackar man tackar.
Citera
2023-10-21, 18:11
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tränar Iraola Bournemouth mot Burnley nästa vecka? Tveksamt. Nu kan han inte skylla på svårt motstånd. Dock rött kort idag som förstör. Extra förnedrande för Bournemouths ledning med Oneil på andra sidan som man gjorde sig av med just för att ta in Iraola.

Burnley värdelösa. Om någon nu var trött på tjatet om Kompany för att han är Pep skolad får ni mer nästa säsong med Maresca i Leicester. Totalt överlägsna. Leeds häftig vändning mot Norwich. Carrick slog Rooney i Birmingham debuten. Birmingham var riktigt usla förövrigt.

Cheltenham ett lag som bröst vinstnollan. Nu är det Bournemouth. Sheffield Wednesday. Och Sheffield United kvar i Engelsk toppfotboll.
Citera
2023-10-21, 20:30
Medlem
Beaver14s avatar
Ja vad ska man säga? Hade förberett ett inlägg om hur Chelsea spelade 100% och blottade Arsenals svårigheter att bryta igenom ett kompakt och kontrollerat mittfällt. Men sen får vi en bjudning och kvitterar sen från ingenstans. En poäng vi inte var värda.

Jag må vara lite gammaldags men jag föredrar en målvakt som är målvakt i första hand, inte en 11:e utespelare. Idag såg vi hur det kan gå, för båda lagen.
Men jag antar att managers har gjort analysen och anser att det är värt risken.
Citera
2023-10-21, 21:45
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ja vad ska man säga? Hade förberett ett inlägg om hur Chelsea spelade 100% och blottade Arsenals svårigheter att bryta igenom ett kompakt och kontrollerat mittfällt. Men sen får vi en bjudning och kvitterar sen från ingenstans. En poäng vi inte var värda.

Jag må vara lite gammaldags men jag föredrar en målvakt som är målvakt i första hand, inte en 11:e utespelare. Idag såg vi hur det kan gå, för båda lagen.
Men jag antar att managers har gjort analysen och anser att det är värt risken.

Riktig skitmatch idag mot ett värdelöst pissgäng, men fan helt okej upphämtning. Å Rice har gjort två mål nu och varit hur jävla grym som helst. Alla horungar som dömt ut honom kan väl bara komma och suga min stora balle. Bästa värvningen i år.
Citera
2023-10-21, 21:57
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Riktig skitmatch idag mot ett värdelöst pissgäng, men fan helt okej upphämtning. Å Rice har gjort två mål nu och varit hur jävla grym som helst. Alla horungar som dömt ut honom kan väl bara komma och suga min stora balle. Bästa värvningen i år.

Man ska verkligen akta sig för att pissa i fel del av London i Skövde.
Citera
2023-10-22, 00:35
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Det är bara att söka på Rice i denna tråd så får du upp hundratals negativa inlägg om den värvningen.. och av någon anledning slutade folk skriva om Rice efter omgång 1.
Citera
2023-10-22, 09:25
Medlem
HycklarSveriges avatar
En fråga: Om Tottenham hypotetiskt sätt spelar 0 - 0 idag mot Fulham så ligger de på samma poäng, samma målskillnad, samt lika många gjorda mål och insläppta mål som Arsenal. Vad bestämmer då vem som ligger före i tabellen, gula kort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in