2023-10-16, 00:32
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Han var alkis redan under tidigt 80-tal, möjligen tidigare än så. Jag vet dock inte hur mycket den svenska sjukvården hade med det att göra..
Som jag skrev i inlägget ovan så utesluter inte det det andra. Alltså svensk vård är kass, har varit uppenbart i hans fall. Det gjorde honom antagligen mer alkad och oavsett om det gjorde det eller inte så hade personen som skrev nåt i stil med att han var ett bra exempel på att svensk vård är kass fortfarande rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Antoine tränade aldrig ett allsvenskt lag.
Då var det div2 antagligen.
Citera
2023-10-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawkinsean
En ansvarslös diabetiker som har kostat skattebetalarna miljoner har gått bort. Han hade nånting med sport att göra.

Åh nej.

Problemet är att sådana som du egentligen inte bryr sig ett dyft om "kostar skattebetalarna"-biten, utan använder det som ett svepskäl att legitimera er uppblåsthet. Till skillnad från din anonyma existens bidrog åtminstone Antoine till att sätta färg på sin omgivning.
Citera
2023-10-22, 01:32
Medlem
Är hans fru död,? Eller är de bara skilda sedan kort tid? Peter stod som ogift på Ratsit och som ensamboende.
Fruns namn står ju heller inte med i dödsannonsen!?

Tråkig nyhet iaf , en stor profil har lämnat oss!
Vila i frid !
Citera
2023-10-22, 01:46
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Är hans fru död,? Eller är de bara skilda sedan kort tid? Peter stod som ogift på Ratsit och som ensamboende.
Fruns namn står ju heller inte med i dödsannonsen!?

Tråkig nyhet iaf , en stor profil har lämnat oss!
Vila i frid !

Hon dog några månader innan läste jag.
Citera
2023-10-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hon dog några månader innan läste jag.
Trist !
Det går ofta så att den kvarvarande parten ofta dör rätt snabbt när partnern gjort det efter ett långt liv tillsammans!Tack för svaret!
Citera
2023-10-22, 23:51
Medlem
-GGs avatar
Hjärtattack i direktsänt Tipslördag?

Det var väl PA?

Hans bisittare sade något: Peter, hur är det? Mår du bra?
PA satt med glansig blick och visste inte vad han skulle svara. Han såg ut att kämpa för att få luft.

Men Tipslördag med fotboll från Englands undre nivåer minns man. Det var länge den enda fotboll jag hade tillgång till, så lördagar blev litet heliga för mig.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in