2023-10-21, 23:56
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Jag läste i media att Israel bombade ett sjukhus. Det stämmer alltså inte, utan det var Hamas?

Japp, har bekräftats av många oberoende källor nu. Hamas förnekar givetsvis, men har inte presenterat några bevis för att det var Israel. Man bör vara rätt korkad om man tror terrorister talar sanning.
Citera
2023-10-21, 23:57
Medlem
det borde vara enkelt att sluta föda hamas. dom får pengar av iran och taxerar befolkningen i gaza. 20 000 araber arbetade dagligen i israel för att tjäna pengar men det är nog slut med det nu. EU och USA och FN skickar som vanligt pengar utan att kolla vad dom används till. Hur fan kan sverige skicka pengar till ett "land" som lovat döda alla judar.
Citera
2023-10-21, 23:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Hur ofta drabbas Hamas missiler av fel? Den frågan har varit uppe här tidigare. Nu redovisar IDF att sedan 7 oktober har totalt 550 Hamasraketer fått fel och kraschat i Gaza!
https://youtu.be/Lix0CKIULvs?si=l9mqEZo9fH5CJLmJ

Vaddå, Islamic Jihad siktade ju på Sjukhuset, tyvärr small raketen i parkering. Skyll på judarna!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool
Palestinier fördrevs, utsattes för våld och apartheid innan Hamas ens existerade.

"Fördrevs" varifrån? Någon palestinsk stat har som tidigare nämnts aldrig existerat.

Vad tror DU att hamas-daddeltramparna ville/trodde att de skulle kunna åstadkomma med att slakta/våldta/tillfångata oskyldiga kvinnor och barn? Trodde de/du att judarna skulle dra upp sina tältpinnar och genast lämna Israel? Nu är förvisso bristande kognitiv förmåga en förutsättning för att tillbe den pedofile krigsherrens lära, men även dessa idioter BORDE väl kunnat räkna ut att det ENDA resultatet av deras terroraktion är och förblir lidande för det "palestinska" folket?
Citera
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Har du sovit under en sten de senaste dagarna? Det har ju framkommit att det var Islamiska Jihad som besköt det kristna sjukhuset med en raket.
Jag ifrågasätter dig inte. Om du säger att det är så, så tror jag dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Jag läste i media att Israel bombade ett sjukhus. Det stämmer alltså inte, utan det var Hamas?

Det var Islamiska Jihad som avfyrade raketen. Det är en annan terrororganisation än Hamas.
Citera
2023-10-21, 23:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Kan inte vinna NÅGOT krig? Låter väldigt, väldigt främmande mot vad vi sett från dem historiskt.. Men att inte vinna kanske betyder inte totalt utrota hotet för dig? Verkar vara dags för det nu kanske i så fall..

Och därtill så blir det så mycket bättre för alla, smuts som behöver dammas liksom eller hur?

Vilket krig van IDF?
Tror inte vi är ovänner.

Citera
2023-10-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Här är fakta om hur många som dog. 50 dog, 250 skadade. Du ska inte ta Hamas lögner som fakta fattar du väl.

"A Palestinian Islamic Jihad missile falls short and hits a hospital, killing about fifty."
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2023

En propganda-hemsida som hatar muslimer. Stick härifrån. Men du tar emot Israels lögner direkt.

Israel bombar medvetet civila.
Citera
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
https://apnews.com/article/israel-palestinians-hamas-war-hospital-rocket-gaza-e0fa550faa4678f024797b72132452e3

AP kommer fram till samma slutsats som alla med två sammanväxta hjärnhalvor redan gjort.

Jäklar vad alla hamasterroristsympatisörer i tråden skyllde direkt på Israel, men fler och fler, kommer nu med gedigna analyser som visar att det var palestinska terrorister som besköt sitt eget sjukhus . Världen vet sanningen nu!
Senast redigerad av Alseno 2023-10-22 kl. 00:03.
Citera
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Japp, har bekräftats av många oberoende källor nu. Hamas förnekar givetsvis, men har inte presenterat några bevis för att det var Israel. Man bör vara rätt korkad om man tror terrorister talar sanning.
Jag ger mig. Jag kollar bara på vad media skriver
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AryaneFan
det borde vara enkelt att sluta föda hamas. dom får pengar av iran och taxerar befolkningen i gaza. 20 000 araber arbetade dagligen i israel för att tjäna pengar men det är nog slut med det nu. EU och USA och FN skickar som vanligt pengar utan att kolla vad dom används till. Hur fan kan sverige skicka pengar till ett "land" som lovat döda alla judar.

För att Sverige är pro-nazistiskt / vänster.
Citera
2023-10-22, 00:02
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Det var Islamiska Jihad som avfyrade raketen. Det är en annan terrororganisation än Hamas.
Ok, tack för info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in