2023-10-21, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P944
kom det fram om han hade egna barn? eller var det också en lögn ?
naturligtvis ska dom inte outas.

Flera i tråden hävdar att han har barn och de har uppgivit ålder på barn och namn på deras mamma. Några "bevis" har inte presenterats vad jag vet. Du får väl ringa Skatteverket.
Citera
2023-10-21, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Nej

De är körda.

Det var de som signerade med sina bank ID.

Det går inte att komma runt det.

Jo, hon som inte visste om det kan anmäla bedrägeri.

De lånade ju ut pengar till killen. Även privata lån mellan två privatpersoner kan man få hjälp med att driva in av Kronofogden. I alla fall i teorin. Om jag lånar ut 150 000 till en kompis och kompisen inte betalar tillbaka så kan jag vända mig till Kronofogden. Om jag har nåt som "styrker" lånet. T ex ett sms där min kompis skriver "Jag lovar att betala tillbaka dina 150 000 så fort jag har fått jobb".
Citera
2023-10-21, 20:05
Medlem
exoticspices avatar
Han är inte ens snygg och dessutom barnslig. Leker och stojar som ett barn av det jag sett när han och Alexandra bor ihop.
Citera
2023-10-21, 20:08
Medlem
Är i Malmö enligt IG…🤗
Citera
2023-10-21, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Jo, hon som inte visste om det kan anmäla bedrägeri.

De lånade ju ut pengar till killen. Även privata lån mellan två privatpersoner kan man få hjälp med att driva in av Kronofogden. I alla fall i teorin. Om jag lånar ut 150 000 till en kompis och kompisen inte betalar tillbaka så kan jag vända mig till Kronofogden. Om jag har nåt som "styrker" lånet. T ex ett sms där min kompis skriver "Jag lovar att betala tillbaka dina 150 000 så fort jag har fått jobb".
Fast dom har ju tagit lånen i sina egna namn och sedan bara överfört pengarna... En av dem har till och med skrivit under ett skuldebrev.
Citera
2023-10-21, 21:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han är inte ens snygg och dessutom barnslig. Leker och stojar som ett barn av det jag sett när han och Alexandra bor ihop.

Kvinnorna i det aktuella fallet verkar dock ha ansett att han var rena rama kapet eftersom de har inlett någon typ av relation med honom plus att de har lånat ut stora summor till honom.

Vad är din åsikt om att det finns kvinnor som faller för denna typ av män? Anser du att kvinnorna till viss del får skylla sig själva?
Citera
2023-10-21, 21:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Enligt mig så Skriver han lite barnsligt.
Ändå faller damerna pladask 🤔

Nej de där kvinnorna verkar ha haft väldigt låga krav samtligt som de med stor sannolikhet har ratat fullt normala seriösa Tindermän som inte var tatuerade bedragare, föreläsare, "investerare", fd missbrukare och kriminella?

Är det synd kvinnor som får välja Tindermän helt efter eget tycke men sen när det uppstår problem så ska vi ödsla vår empati?
Citera
2023-10-21, 22:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Men de var väl redan kära innan de träffade honom i verkligheten? Så när han väl dök upp och inte alls var lika snygg som på bild så var de redan så kära och hade målat upp en bild av livet med honom så det var kört ändå?

Personligheten tycker jag verkar vidrig. Sliskig och falsk i sms. Obildad, korkad. Dålig svenska (ja, jag vet att han är svensk) i skrift och tal. Skriver uppenbart samma trams till alla tjejer. En sån matchning som man tar bort efter första meddelandet. Nån som skriver hjärtan och "saknar dig så babe" till nån han aldrig träffat skulle jag aldrig befatta mig med. Och inte heller skulle jag befatta mig med nån som vill prata framtid innan man ens träffats eller som vill flytta hem till en främling. Ser inte alls vad som skulle vara charmigt med honom?

Man får intrycket att du anser att kvinnorna i det aktuella fallet på nåt sätt ändå får skylla sig själva som bjöd in en så pass sliskig, korkad, falsk, obildad, korkad man i sina liv?

Tror du förresten att Tinderbedragaren själv var nöjd med de val av kvinnor han gjorde? Det är väl rätt vanligt att både kvinnor och män blir besvikna när de träffar sina "dejter" på riktigt?

Utifrån de bilder man sett så verkar både Tinderbedragaren och kvinnorna ligga på samma utseendemässiga nivå.

Har du några funderingar över varför vissa kvinnor väljer att släppa in tatuerade sluskar i sina liv?
Citera
2023-10-21, 22:16
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej de där kvinnorna verkar ha haft väldigt låga krav samtligt som de med stor sannolikhet har ratat fullt normala seriösa Tindermän som inte var tatuerade bedragare, föreläsare, "investerare", fd missbrukare och kriminella?

Är det synd kvinnor som får välja Tindermän helt efter eget tycke men sen när det uppstår problem så ska vi ödsla vår empati?

Det kanske finns karma trots allt ..
Citera
2023-10-21, 22:37
Medlem
Han är sjuk i huvudet
Kolla IG så ser ni själva
Riktigt psyko 👹
Citera
2023-10-21, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Vilka jävla idioter. Ger någon okänd såna summor.
Hur kan de få gråta ut i tv? Riksidioter är de och förtjänar allt skit

Innan du uttalar dig om något du inte har någon aning om så kanske du ska se några inslag av dokumentären först? De ger inte någon de precis träffat stora summor pengar. Han lever med vissa av kvinnorna längre perioder. Köper hus tillsammans, flyttar ihop och sånt. Det ska man väl kunna göra utan att man ska vara orolig för att man ska bli huggen i ryggen eller?
Citera
2023-10-21, 23:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Han är sjuk i huvudet
Kolla IG så ser ni själva
Riktigt psyko 👹

Han verkar inte ha några problem att skaffa villiga kvinnor på Tinder?

Varför tror du att kvinnor söker sig till denna typ av män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in