Citat:
👏🏽😂
Citat:
Hans hårfäste....alltså kom igen tjejer. Det finns 100 sätt att skapa ett helvete för honom på. Ni är dessutom fler i grupp. Sätt upp en fälla. Beställ hem mängder med skit åt honom. Gör hans liv till ett helvete. Var på hans barns mamma, deras familj, hana syskon föräldrar osv osv. Beställ hem 20 ton grus till hans uppfart...
Men...varför reagerar ingen på att en 8a raggar på en 2a? En 2a och en 8a kan inte bli ihop. Om en 7 eller 8a skottar på en 3a är ngt fel. Eller är folk så desperata att de hoppar på en snacksnickande bajspratare...nä rök ut honom. Tjära fjädrar och hans bankid.
Men...varför reagerar ingen på att en 8a raggar på en 2a? En 2a och en 8a kan inte bli ihop. Om en 7 eller 8a skottar på en 3a är ngt fel. Eller är folk så desperata att de hoppar på en snacksnickande bajspratare...nä rök ut honom. Tjära fjädrar och hans bankid.
Citat:
Citat:
Nu har jag inte sett någon annan bild på honom än den här:
https://imgur.com/mpdCdSR
Men den här clownen är en 5:a, MAX.
Hade jag sett honom på stan hade jag inte tittat en gång till om man säger så.
------
Hur som helst så är det väldigt lätt att manipulera folk om de har känslor för en och har dålig självkänsla, så att han lyckats med det han har gjort är egentligen inget konstigt - bara jävligt fel.
Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur en kvinna kan vilja dejta någon med "ett förflutet av kriminalitet och droger", speciellt om kvinnan har barn (!!), det är bara två av de största varningsflaggorna som finns...
https://imgur.com/mpdCdSR
Men den här clownen är en 5:a, MAX.
Hade jag sett honom på stan hade jag inte tittat en gång till om man säger så.
------
Hur som helst så är det väldigt lätt att manipulera folk om de har känslor för en och har dålig självkänsla, så att han lyckats med det han har gjort är egentligen inget konstigt - bara jävligt fel.
Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur en kvinna kan vilja dejta någon med "ett förflutet av kriminalitet och droger", speciellt om kvinnan har barn (!!), det är bara två av de största varningsflaggorna som finns...
Fattar inte att så många (snubbar?) här verkar tro/tycka att killen ser bra ut!
He is not. He is not attractive at all - han är blek, ser svettig ut och pratar som en gymnasieelev. Skryter om att han lurar staten på skatt. Alltså blä.
Citat:
Många dokumentärer vill väcka känslor och ha ett underhållningsvärde. "True crime" är väldigt populärt hos kvinnliga tittare och de vill ha en manlig skurk, helst en snygg med, annars tittar de på något annat.
Så män som lurats av kvinnliga bedragare på internet säljer helt enkelt inte alls lika bra.
Så män som lurats av kvinnliga bedragare på internet säljer helt enkelt inte alls lika bra.
Fin killgissning! 😁