2023-10-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Reagerade direkt när det stod entrepenör i hans meddelande.

Här har vi en sk entreprenör som inte kan stava till det o inte heller kan använda ett rättstavningsprogram.

👏🏽😂

Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Hans hårfäste....alltså kom igen tjejer. Det finns 100 sätt att skapa ett helvete för honom på. Ni är dessutom fler i grupp. Sätt upp en fälla. Beställ hem mängder med skit åt honom. Gör hans liv till ett helvete. Var på hans barns mamma, deras familj, hana syskon föräldrar osv osv. Beställ hem 20 ton grus till hans uppfart...
Men...varför reagerar ingen på att en 8a raggar på en 2a? En 2a och en 8a kan inte bli ihop. Om en 7 eller 8a skottar på en 3a är ngt fel. Eller är folk så desperata att de hoppar på en snacksnickande bajspratare...nä rök ut honom. Tjära fjädrar och hans bankid.

Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag skulle inte kalla honom snygg eller vältränad men alla har vi olika preferenser.

Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Nu har jag inte sett någon annan bild på honom än den här:
https://imgur.com/mpdCdSR

Men den här clownen är en 5:a, MAX.
Hade jag sett honom på stan hade jag inte tittat en gång till om man säger så.

------

Hur som helst så är det väldigt lätt att manipulera folk om de har känslor för en och har dålig självkänsla, så att han lyckats med det han har gjort är egentligen inget konstigt - bara jävligt fel.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur en kvinna kan vilja dejta någon med "ett förflutet av kriminalitet och droger", speciellt om kvinnan har barn (!!), det är bara två av de största varningsflaggorna som finns...

Fattar inte att så många (snubbar?) här verkar tro/tycka att killen ser bra ut!
He is not. He is not attractive at all - han är blek, ser svettig ut och pratar som en gymnasieelev. Skryter om att han lurar staten på skatt. Alltså blä.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Många dokumentärer vill väcka känslor och ha ett underhållningsvärde. "True crime" är väldigt populärt hos kvinnliga tittare och de vill ha en manlig skurk, helst en snygg med, annars tittar de på något annat.

Så män som lurats av kvinnliga bedragare på internet säljer helt enkelt inte alls lika bra.

Fin killgissning! 😁
Citera
2023-10-21, 16:15
Medlem
Kollar på dokumentären nu. Tycker synd om tjejerna och förstår att man kan bli lurad av någon som är jättecharmig - problemet är bara att i detta fallet finns det ju ingen charm alls! Han är inte i form eller snygg och han verkar inte ett dugg rolig vilket de påstår att han skulle vara.
Och hade nån gått på som han gjorde med överdrivna komplimanger hade jag lagt ned direkt! Att säga att nån är vacker är en sak men att kläcka ur sig "OMFG jag vill gifta mig med dig!" är en helt annan sak. Blä.
En annan sak som skrämmer mig är hur annorlunda tjejerna ser ut på bild och i verkligheten, det är just sånt som gör att jag själv inte vågar dejta via nätet. Överdrivna komplimanger och falska bilder - usch!
Citera
2023-10-21, 16:28
Medlem
Jag står på Robins sida. Så som kvinnor beter sig, utnyttjar, bedrar, ljuger så hoppas jag det finns många fler Robins där ute. Och alltid beter sig kvinnor som oskyldiga änglar, tar noll ansvar, manipulerar och spelar konstanta spel. Känner noll empati.

Hoppas han lurar fler.
Senast redigerad av carlydeveloper 2023-10-21 kl. 16:36.
Citera
2023-10-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Aldrig förstått alla som tycker synd om tjockisen som förlorade bageriet och att hon hela tiden ska gråta om att hon längtar efter en man som bryr sig om henne.

Det finns gott om andra tjocka män som gärna hade varit med henne. Men i hennes värld ska hon så klart ha den vältränade badboyen.

Bara gud vet hur många villiga normala killar på hennes nivå eller under hon swipat vänster på.

När incels klagar på att de inte kan få snygga tjejer så säger tjejer att de ska sluta böla och nöja sig med tjejer i sin nivå. Men när det gäller den här tjejen så är det givetvis jättesynd om henne som alltid varit ensam och aldrig blivit gillad av en man.

Det sorgliga är att psykopatbeteende går hem hos tjejer. Det gör att tjejerna blir fästa på ett helt annat sätt. Men är du en normaltfungerande ärlig man med inga onda avsikter och som bara är genuin så blir du för tråkig och förutsägbar i tjejernas ögon. Då hamnar du som bäst i en friendzone eftersom killen inte blir en utmaning för tjejen.

Att kunna agera och skriva som den här bedragaren kräver att man är född med den förmågan. Samt förmågan att inte kunna känna empati. Jag hade omöjligt kunna agera psykopat för att få tjejer dels för att jag inte har förmågan till det men också för att jag inte skulle vilja göra någon illa och förstöra deras ekonomi och liv.

Och den där söndertatuerade WT-bruden är verkligen urtypen av en tjej som vill ha "hunkar" och destruktiva badboys. Det ser man på henne och hela hennes instagram. Hon är den jag minst tycker synd om. Hon är den typen som inte kommer lära sig av sin läxa och fortsätta dejta dessa män.

Om en snygg tjej flera ligor över mig helt plötsligt skulle skriva till mig, vara tillmötesgående så hade jag redan där undrat om något är fel. Hade hon sedan gått in på pengar hade jag bara bett henne dra åt skogen. Men de här tjejerna tror att de är så pass snygga att den där bedragaren inte har råd att dumpa och göra illa dem. Hur kunde den absolut mest slitna av dem alla, hon som tog 700.000 kr i lån, och som är typ 20 år äldre än bedragaren och som har flera barn i bagaget, inte fatta att det är något konstigt om en sådan kille som kan få vilken fräsch 25 åring som helst väljer att investera så mycket tid i just henne? Noll självinsikt hos dessa kvinnor. Jag går inte längre på snacket om att "skyll inte på offret" "det står inte på pannan om en man är farlig eller psykopatisk" och "hur kunde jag veta det? Han som var så snäll och fiskade med mina barn".

Stämmer helt och hållet. Jag önskar att ge kärlek, men har givit upp den idéen. Nu är det bara skitbeteende, kyla som jag ger.
Citera
2023-10-21, 17:07
Medlem
laughingducks avatar
Enligt mig så Skriver han lite barnsligt.
Ändå faller damerna pladask 🤔
Citera
2023-10-21, 17:43
Avslutad
kom det fram om han hade egna barn? eller var det också en lögn ?
naturligtvis ska dom inte outas.
Senast redigerad av P944 2023-10-21 kl. 18:27.
Citera
2023-10-21, 18:00
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Feta och fula skräp som tror att någon vill ha dessa haggor! Så rätt åt er fula haggor!

Dina kommentarer ger mig vibbar av incel.
Citera
2023-10-21, 18:28
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
👏🏽😂
Fattar inte att så många (snubbar?) här verkar tro/tycka att killen ser bra ut!
He is not. He is not attractive at all - han är blek, ser svettig ut och pratar som en gymnasieelev. Skryter om att han lurar staten på skatt. Alltså blä.

Fin killgissning! 😁

Instämmer, han ser ju ut som en pajas, inget särskilt. Dock ska han ju ha cred om han skattesmitar, precis som Robin Hood. En fjäder i hatten.
Citera
2023-10-21, 18:28
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
TV4play har så man kan sätta igång text.
Sen är det inte 100% exakt rätt textning, men på ett ungefär.

Pallar du inte se hela avsnitten igen så är här 2 TikTok-videor med samlade klipp på honom (med text) från avsnitt 1 och 2:

Videoklipp från avsnitt 1
Videoklipp från avsnitt 2

Tack för hjälpen.
Citera
2023-10-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Jag står på Robins sida. Så som kvinnor beter sig, utnyttjar, bedrar, ljuger så hoppas jag det finns många fler Robins där ute. Och alltid beter sig kvinnor som oskyldiga änglar, tar noll ansvar, manipulerar och spelar konstanta spel. Känner noll empati.

Hoppas han lurar fler.

Lika barn (män) leka bäst.
Hur vore det om ni svindlare skaffade ett arbete ?
Måste vara ojämna inkomster utifrån offren ni hittar? En del får låna mer och andra mindre till de påhittade investeringarna. Snacka om att ljuga och manipulera!!!
R, P och J är skamfläckar för sina barn och övriga.

Ökända i Uppsala med onejd..
Senast redigerad av Roi72 2023-10-21 kl. 19:17.
Citera
2023-10-21, 18:41
Medlem
whack-a-moles avatar
Om han inte är tattare/zigenare/resande va f-n gör han i Bukarest?
Måste dock ge snubben lite cred, han vet hur man lurar upp sina offer på läktaren.
Citera
2023-10-21, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är det bekräftat eller bevisat att hon inte visste om det? De andra tjejerna "lånade" väl ut pengar till honom?

Vad menar du med "bekräftat"? Fastställt i domstol? Nej. Hur skulle man kunna bevisa det? Ord står mot ord, antar jag.

Min fråga gällde alltså OM det är så som tjejerna säger. Att en "bara loggade in med bank-id och inte visste att hon tog lån" och att två av de andra skrev nån typ av "papper" på att de lånade ut pengar till honom. OM det är så. Så kan man väl polisanmäla det förstnämnda och dra det andra till Kronofogden? Även privata lån kan man få hjälp med att driva in av Kronofogden. Om man har nåt som styrker lånet. Exempelvis ett sms där han skriver att han ska betala tillbaka eller liknande. Rent teoretiskt alltså.

Du läser inte inläggen och du svarar alltid med nåt irrelevant. Så jag antar att det är meningslöst att ens försöka förklara nåt för dig. Du vill vräka ur dig ditt hat mot kvinnor och du använder det här forumet som nån sorts egenterapi. Okej, vi säger att kvinnorna får skylla sig själva - är du nöjd då? Eller vad fan är det du vill ha för svar när du citerar mig? Jag ger dig gärna det svaret - varsågod: (tillsätt valfritt svar) - om du blir nöjd och jag slipper ditt eviga ältande. Men det kan man väl titta i stjärnorna efter, antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in