2023-10-21, 19:58
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Håller med. Detta är en rejäl scam som snickrats ihop i Thailand. Nu, när det börjar brännas raderas bilder och historik vad gäller denna Felicia. Tror säkert hon sitter på en barstol i Thailand och raderar bilder på sin Iphone. Ingen av de inblandade kan naturligtvis inte visa upp några kvitton för det finns inga! Det bästa de kunde göra var att fabricera ett kostnadsförslag för hemtransport men aldrig att det gällde Felicia. Föräldrar och nästående gör sitt bästa för att mörklägga denna historia genom att radera frågor om kvitton och utlägg.
Varför raderade hon inte tidigare då? Det där resonemanget håller inte. Att det sker så sent som nu stöder ändå tesen att hon har råkat ut för något, men knappast en trafikolycka.
Citera
2023-10-21, 19:59
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Ja och då ökar även risken för en olycka. Alla är som ena vildingar i trafiken där nere.
Då har F haft en väldans tur att det inte har hänt något tidigare när hon har bott där i ett år och även kört moppe flera gånger. Olyckan som hände nu och hemresan var väl i samma veva som hennes visum skulle gå ut, om jag fattat det hela rätt.
Citera
2023-10-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Varför raderade hon inte tidigare då? Det där resonemanget håller inte. Att det sker så sent som nu stöder ändå tesen att hon har råkat ut för något, men knappast en trafikolycka.

Innan, detta diskuterades på Flashback var det en no fråga. Nu är det en helt annan sits.
Citera
2023-10-21, 20:07
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Innan, detta diskuterades på Flashback var det en no fråga. Nu är det en helt annan sits.
?
Ok nu fattar jag vad du menar, men det jag skrev har såklart inget med innan den sk olyckan. Det måste du väl begripa.
Förstår du inte logiken i det jag säger?
Senast redigerad av seberto 2023-10-21 kl. 20:11.
Citera
2023-10-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
?
Ok nu fattar jag vad du menar, men det jag skrev har såklart inget med innan den sk olyckan. Det måste du väl begripa.
Förstår du inte logiken i det jag säger?

Ifall det blir eftersökningar så är det bäst att rensa registerna sas.
Citera
2023-10-21, 20:16
Medlem
Noxyls avatar
Citat:

Det är sex dagar sedan hennes only fans outades i tråden, familjen hade säkert stängt den tidigare om de kunnat. Tycker deras historia om hur de kämpat för att få hem flickan är trovärdig. Vad som verkligen hänt och pojkvännens eventuella
inblandning är dock rätt oklar.
Citera
2023-10-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Det är sex dagar sedan hennes only fans outades i tråden, familjen hade säkert stängt den tidigare om de kunnat. Tycker deras historia om hur de kämpat för att få hem flickan är trovärdig. Vad som verkligen hänt och pojkvännens eventuella
inblandning är dock rätt oklar.

Tror hon är fortfarande kvar i Thailand. Allt är en stor scam. Finns ingenting som visar på att hon har flugits till Sverige. En bild på en skynke! Det visar ingenting. Inte ett kvitto på betalning till ett flygbolag eller International SOS. Inte ett kvitto på sjukhusvistelsen i Thailand. Ingenting!
De slog sina kloka huvuden ihop i Thailand och fixade en scam! Det är vad jag tror, till jag blir överbevisad om motsatsen.
Citera
2023-10-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Anställda på svenska sjukhus skulle inte få för sig att skicka sådan typ av information vidare. Möjligen en städerska. Men vad vet dom om det här.

Nä spara lögner. Skriv enbart fakta.

Ok, enbart fakta! Du skriver att du känner henne sedan högstadiet, att hon är mytoman osv. Detta är ju inte fakta utan åsikter du har.
Citera
2023-10-21, 20:34
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Tror hon är fortfarande kvar i Thailand. Allt är en stor scam. Finns ingenting som visar på att hon har flugits till Sverige. En bild på en skynke! Det visar ingenting. Inte ett kvitto på betalning till ett flygbolag eller International SOS. Inte ett kvitto på sjukhusvistelsen i Thailand. Ingenting!
De slog sina kloka huvuden ihop i Thailand och fixade en scam! Det är vad jag tror, till jag blir överbevisad om motsatsen.
Varför stängde hon inte ner tidigare? Ditt resonemang håller inte. Det är ett bedrägeri, men inte på det sättet du tror. Om du tror att Norrmannen ligger bakom så kan man fråga sig varför släkten agerar so de gör. Tror du att de hakar på eller vet de ingenting. Du har mycket att förklara hur din teori hänger ihop.
Citera
2023-10-21, 20:37
Medlem
Kan det vara så att hon själv vållat en olycka och nu måste muta sej fri från ansvar och helt enkelt fått passet beslagtaget av thailändsk polis?? Hon kanske till och med sitter inlåst???
Citera
2023-10-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Alla inlägg på instagram kontot är borta helt plötsligt!

Haha, de har uppenbarligen tid att sitta och radera bilder och göra kontot privat men inte besvara kritiken som de möts av.

Det verkar vara en riktigt white trash familj, man ser ju det delvis på deras svar på kommentarer. ”Flashback kompisar” som om vi som skriver här inte skulle vara vanliga människor, med ordentliga jobb, och sunda värderingar.

Det kommer ju att visa sig sen ifall hennes skulder minskat hos KF.

Jag tycker det är så sorgligt om det är här ett bedrägeri. När det kommer att ut imedia, vilket det kommer att göra förr eller senare. Då kommer alla människor som skänkt pengar vara skeptiska till att göra det framöver. Vilken drabbar människor som är ärliga och skapar en insamling,

Fy Sören! Skäms på er hela familjen och släktet! Ni har verkligen smutskastat era namn om det skulle visa sig att det ligger någon form av oärlighet bakom denna insamlingen.

Vi har inte tid att besvara kristiden. Vi har full fokus på Felicia… bla bla. Är hon nedsövd så har ni väl all tid i världen att stå till svars för dessa frågetecken som dykt upp.
Senast redigerad av Innerfoder 2023-10-21 kl. 20:43.
Citera
2023-10-21, 20:47
Medlem
Om familjens version stämmer så förstår jag inte varför de inte bara sa sanningen från början.
Varför fabricera en story om vem dottern är och anledningen till att dottern befinner sig i Thailand?
Om nu deras avsikt var att på ett ärligt sätt tjäna ihop en stor summa pengar.

Vem vet, de kanske rentav hade fått ännu mer pengar om de från början sagt följande:
"Vår dotter är en OnlyFans modell som nu hamnat i ekonomisk knipa och behöver din hjälp!
Snälla teckna ett medlemsskap på hennes OnlyFans åt dig själv och alla dina bekanta så kan ni med gott hjärta njuta av hennes heta content och samtidigt hjälpa en människa som just nu behöver ditt stöd
".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in