2023-10-21, 20:14
Medlem
Jag tycker khamzat såg nervös ut på invägningen medans usman såg stenhård ut.

Jag tror dessutom att detta blir en förlust för khamzat.
Usman är alldeles för stark och är mycket mer allround and khamzats tidigare motsåndare.
Usman är som GSP ungefär.

Jag håller på khamzat men tror att hypen tar slut denna gång, tyvär.
2023-10-21, 20:20
Medlem
Så många som snurrar runt med ufc tider -

skaffa en Casio world time/gshock/Casioak klocka så har man alltid koll på när matcherna börjar. Ställer bara in vilken tidszon på dagen så vet man exakt när det börjar. Nu är kl. 22.17 i Dubai/UAe.

På den analoga sida då har jag svensk tid.
2023-10-21, 20:20
Medlem
FrozenTMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Alla smutsiga muslimhundar har torskat hittills, fan vad skönt. Hoppas det fortsätter.
Haha fyfan vad löjlig kommentar. Du vet ju att "muslimhundarna" är utan tvekan världens bästa fighters just nu. Varför leva i medveten förnekelse?
2023-10-21, 20:22
Medlem
Wads avatar
Ryssland mot Tadzjikistan? Håller två försiktiga tummar för tadzjikern.

Edit: Förlåt
2023-10-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Haha fyfan vad löjlig kommentar. Du vet ju att "muslimhundarna" är utan tvekan världens bästa fighters just nu. Varför leva i medveten förnekelse?

Tråkigt och hjärndött när folk är biased. Finns det 10 svenska fajterna i UFC så kommer jag nog heppa på max en pga av personlighet och skills.

Usa är pt bäst

4 amerikanare har guld nu. Strickland och Jones kommer väl snart försvinna.
2023-10-21, 20:25
Medlem
Fulstream någon?
2023-10-21, 20:28
Medlem
Mufffs avatar
Första fighten jag ser i underkorten och Dumas blir tydligt dragen i håret utan poängavdrag. Fighten efter blir Henry pungsparkad och låter alla 5 minuter gå innan det blir en no contest. Stökig start på eventet för mig haha. Hoppas inte galan blir fortsatt översvämmad med "Free Palestine" och "Allahu akbar" som tar fokus från själva fighterna.
2023-10-21, 20:49
Medlem
FrozenTMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Första fighten jag ser i underkorten och Dumas blir tydligt dragen i håret utan poängavdrag. Fighten efter blir Henry pungsparkad och låter alla 5 minuter gå innan det blir en no contest. Stökig start på eventet för mig haha. Hoppas inte galan blir fortsatt översvämmad med "Free Palestine" och "Allahu akbar" som tar fokus från själva fighterna.
Folk som skriker "Free Palestine" i Abu Dhabi...? Jag hörde inte det, och jag tror ingen är dum nog att ropa det.
2023-10-21, 20:50
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Folk som skriker "Free Palestine" i Abu Dhabi...? Jag hörde inte det, och jag tror ingen är dum nog att ropa det.

haha jo..de gjorde faktiskt det. Såg det också...sjukt nog..
2023-10-21, 20:51
Medlem
var kan man se matcherna bäst (förutom Viaplay)?
2023-10-21, 20:52
Medlem
Sagodjurs avatar
Hooppas Alla Blattar Förlorar!!!!!!!!!!!!!!!
2023-10-21, 20:53
Medlem
Mx_1337s avatar
Johnny Walkers engelska är bättre än jag kom ihåg att den var.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in