2023-10-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poopybutthole
Mm, kollar man Trey Yingst Twitter så märker man absolut inte av någon tillhörighet, till vare sig stat eller organisation, eller? Fox News är plötsligt jättepålitliga.

Bara poopybuttholes källor är riktiga, allt annat är fakenews.
Pajas.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vem har hittat dom vapnen.? Jag trodde inte markinvasionen hade börjat än.
Måste vara tråkigt för Hassan i Gazacity som pular med avloppsraketer i garaget om grannen kommer och flashar med fin fina grejer ifrån Nordkorea. Det finns ingen hejd på alla historier.

Historier? Ni muslimer är såna jävla faktaförnekare. Hör själv.

https://www.youtube.com/watch?v=iRcD6AU_u7A
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judesvinet666
Varför är det så att USA hela tiden backar upp Israel? Är det religiöst eller vad tjänar USA på detta? Utan USA hade Israel varit en blöt fläck för länge sedan.

Om du läste på lite historia så ser du att så är inte fallet. Men med ditt nick kan jag gissa att du är extremt historielös. Innan var det Frankrike. Ja speciellt 1973 hade Israel fått problem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Nickel_Grass

Precis som resten av världen så ligger alla med alla även i MÖ. Till ex Israel är en fäderna till Hamas. Eller bara sådan sak som Hizbollah har tränat Hamas. Världen har verkliga konstiga sängkompisar. Men en sak jag har lärt religiösa tokar är som rabiessmittade. De ska man inte hoppa i säng med.

PS Kolla upp 1956. (En hint USA och Sovjet unionen i samma säng).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unle
Medan svenskarna bara funderar på att hjälpa till, så hjälper ryssarna redan till
Regeringen i blixtinkallat möte om nödhjälp till Gaza: ”Kommer att behövas mer”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pQ8gwo/gaza-regeringen-i-blixtinkallat-mote-om-nodhjalp

Russia delivers 27 tonnes of food supplies for people in Gaza
https://thedailyguardian.com/russia-delivers-27-tonnes-of-food-supplies-for-people-in-gaza/

Blixt!!!
Jag förstår inte - är svenskarna så långsamma eller väntade på order från amerikanska ambassaden?

Är väl ingen större skada skedd med att avvakta?
Citera
2023-10-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Bara poopybuttholes källor är riktiga, allt annat är fakenews.

Hur mår du egentligen, haha!
Du bad inte ens om en källa, du skrev:

"Iran skickar enbart vapen för likt övriga muslimska länder tänker de bara på att förinta staten Israel, de skiter fullständigt i civila palestinier."

och skrattade sedan åt källan som angavs.

Jag leker med ditt namn, Kritard, men mina inlägg innehåller frågor till skillnad från dig som avviker direkt.
Citera
2023-10-21, 19:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Knappast något som dom behöver göra för att få sånt.

Since the 1980s North Korea has become known as a reliable supplier of arms to other countries including Iran. Weapons sales between North Korea and Iran increased significantly during the Iran-Iraq war.
Det är helt annan sorts byteshandel det rör sig om missilteknologi, multibla stridsspetsar, drönare osv, inte direkt handeldvapen.
Om Hamas hade haft full access varför beställer de inte bara en taktisk nuke direkt? Det är inte 1980 längre.
Citera
2023-10-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Känns om att du säger så om varenda länk som folk i tråden länkar. Typ som att du rollspelar en papegoja
Spelar ditt spel. Jag accepterar ditt inlägg som faktabaserat om du accepterar Al Jazeera? Nej, den ena har bas i Qatar som har en agenda. Den andra i USA, som... inte har en agenda.

Mina inlägg finns tillgängliga. Du kan se vilka källor jag anger, och kolla hur ofta jag har "sagt så om varenda länk". Vildhora. En gång, inte mer. Men du kommer såklart ignorera detta.
Citera
2023-10-21, 19:41
Medlem
Citat:
Du bad inte ens om en källa, du skrev:

"Iran skickar enbart vapen för likt övriga muslimska länder tänker de bara på att förinta staten Israel, de skiter fullständigt i civila palestinier."

och skrattade sedan åt källan som angavs.

Jag leker med ditt namn, Kritard, men mina inlägg innehåller frågor till skillnad från dig som avviker direkt.

Dina inlägg innehåller ingenting förutom känslostyrda floskler från ett gråtfärdigt barn.

Men kom tillbaka när du blivit vuxen, du vet väl att muslimer pissar på palestinier?
Citera
2023-10-21, 19:43
Medlem
Citat:
Dina inlägg innehåller ingenting förutom känslostyrda floskler från ett gråtfärdigt barn.

Men kom tillbaka när du blivit vuxen, du vet väl att muslimer pissar på palestinier?

Okej, för att ta upp att muslimer som pissar på palestinier är absolut inte känslostyrt? Glashus, Kritard. Jag skiter fullständigt i muslimer och palestiniers relationer och för min del får dom tycka vad dom vill.

Nu har du avvikit tillräckligt. Varför blev det irrelevant när du fick en källa? Du tog ju upp att Iran bara skickar vapen. Är du redo att erkänna att du hade fel?
Citera
2023-10-21, 19:44
Medlem
Citat:
Okej, för att ta upp att muslimer som pissar på palestinier är absolut inte känslostyrt? Glashus, Kritard. Jag skiter fullständigt i muslimer och palestiniers relationer och för min del får dom tycka vad dom vill.

Nu har du avvikit tillräckligt. Varför blev det irrelevant när du fick en källa? Du tog ju upp att Iran bara skickar vapen. Är du redo att erkänna att du hade fel?

Nej du spred en fake news källa, varför skulle jag erkänna något?

Iran är däremot ett skitland också.
Citera
2023-10-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unle
Medan svenskarna bara funderar på att hjälpa till, så hjälper ryssarna redan till
Regeringen i blixtinkallat möte om nödhjälp till Gaza: ”Kommer att behövas mer”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pQ8gwo/gaza-regeringen-i-blixtinkallat-mote-om-nodhjalp

Russia delivers 27 tonnes of food supplies for people in Gaza
https://thedailyguardian.com/russia-delivers-27-tonnes-of-food-supplies-for-people-in-gaza/

Blixt!!!
Jag förstår inte - är svenskarna så långsamma eller väntade på order från amerikanska ambassaden?

Minst 180 lastbilar innan de ryska. Och Israel ska godkänna dem. De tar in 20 per dag. 27 ton det är väl mat 27000 personer för en dag. 2.3 milj människor. Det är en piss i mississippi.
Citera
2023-10-21, 19:46
Medlem
Citat:
Nej du spred en fake news källa, varför skulle jag erkänna något?

Iran är däremot ett skitland också.
Kritard, du kommer inte komma undan. Du litar inte på någon källa. Vad menade du då med att Iran bara har skickat vapen i sin konvoj, och att det inte var IRCS som skickade humanitär hjälp? Jag har ju en källa, direkt från organisationen. Var är din källa, Kritard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in