2023-10-21, 15:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vill ha upp GAIS av många anledningar:

Dom har alltid varit ett lag som gärna ställer sig på alla 4 framför oss, 6 troliga poäng nästa år.

Spelar rolig fotboll.

Saknar deras färger i allsvenskan.

Vill absolut inte ha upp Tråk-Öster.

Vill inte ha upp Utsikten. Risken finns att Utsikten sabbar skräcken övriga allsvenska lag känner över att komma till Bravida.

Vi båda har blivit GAIS svar på zebror
Citera
2023-10-21, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Som vanligt bevisar du vilken idiot du är trazke.
Tur? Jag skrev redan förra hösten att de skulle klara sig.

Du är otroligt dåligt påläst. Lätt sämst på detta forum. Ett troll är du oxå.

Om en sopa som Sinyan göt ett sådant här mål så förstår man att det är ren tur. Hade Messi gjort det hade det handlat mer om skicklighet.

https://youtu.be/tgk1vunWzI4?t=173

Utan det målet hade ÖFK varit degraderade. Så du hade bara tur. Du är dåligt påläst. Och feg är du också!

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi båda har blivit GAIS svar på zebror
Nja. Vi kan erkänna att vi gillar GAIS litegrann. Dessutom är GAIS ett respektabelt lag till skillnad från ÖFK som ingen i Sverige tar på allvar.
Citera
2023-10-21, 16:20
Medlem
zebra121s avatar
Det är väl helst jävla oviktigt HUR de klarade sig kvar. Mitt bet och garanti var att de skulle klara sig vilket de oxå gjorde. Det visste jag på förhand ditt jävla ollon.

Att hela detta forumet vet vilken luffare och fegis du är är vida känt. Två inbjudningar till öl och du darrar av skräck. Ett rövhål är modigare än dig. Det är fullständigt horribelt egentligen.
Senast redigerad av zebra121 2023-10-21 kl. 16:28.
Citera
2023-10-21, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det är väl helst jävla oviktigt HUR de klarade sig kvar. Mitt bet och garanti var att de skulle klara sig vilket de oxå gjorde. Det visste jag på förhand ditt jävla ollon.

Att hela detta forumet vet vilken luffare och fegis du är är vida känt. Två inbjudningar till öl och du darrar av skräck. Ett rövhål är modigare än dig. Det är fullständigt horribelt egentligen.
Du visste på förhand att Sinyan skulle få sitt livs träff i 90:e minuten borta mot Utsikten?

Två inbjudningar nu? Spelar egentligen ingen roll hur många inbjudningar du skickar. Jag vill ändå inte dricka öl med dig.
Citera
2023-10-21, 16:51
Medlem
Att GAIS går upp... vilket där lär göra är fan helt sjukt, inte ens en aprak alkis-gaisare kan ha trott att det skulle gå så här bra.

Sedan får vi se om ÖIS lyckas kriga sig över kvalstrecket.
Citera
2023-10-21, 16:58
Medlem
MarlonBrandys avatar
Riktigt skön grispoäng i en grismatch. Två dåliga lag, där det minst dåliga laget Heif tappade en pinne mot usla GIF.

Nu kanske Gefle klarar sig från kval
Citera
2023-10-21, 17:19
Medlem
MarlonBrandys avatar
Fy faan vicken skön pinne. Nu få r Sundsvall o Öis svetsas lite. Svettas. Skål
Citera
2023-10-21, 17:48
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Gefle kan vara det sämsta laget som vi spelat emot i år. Oerhörd besvikelse att inte ta hem segern.
Citera
2023-10-21, 18:21
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du visste på förhand att Sinyan skulle få sitt livs träff i 90:e minuten borta mot Utsikten?

Två inbjudningar nu? Spelar egentligen ingen roll hur många inbjudningar du skickar. Jag vill ändå inte dricka öl med dig.

Du är så jävla korkad trazke. Att du inte fattar det själv. Du vet att jag slår dig på fingrarna. Hela tiden. Överallt. Östersund klarade sig och du vill inte erkänna att zebra121 sedan länge hade koll på läget. Jävla idiot.

Flashbacks största troll.
Citera
2023-10-21, 19:15
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Gefle kan vara det sämsta laget som vi spelat emot i år. Oerhörd besvikelse att inte ta hem segern.
Kan bara hålla med. Vi är sämre än Skövde.

Men kom ihåg att vi var bättre än er i vårmatchen.
Citera
2023-10-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy

Kan nog vara ömsesidigt, hur är det möjligt att "Skånes stolthet" befinner sig 5 poäng bakom detta mittenlag?
Senast redigerad av sportnorden12345 2023-10-21 kl. 19:31.
Citera
2023-10-21, 19:38
Medlem
zebra121s avatar
Trelleborg borta, Brage hemma och Skövde borta.

Är faktiskt rätt övertygad om att vi klarar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in