Citat:
Känner detsamma, du vill inte lära dig och utvecklas, du vill fortsätta anklaga brottsoffer/kvinnor och därmed ta förövarens position. Jag får respektera att du väljer det och låta det vara. Du skriver i affekt istället för att bemöta argumenten. Du projicerar istället för att läsa det jag skrivit. Det går inte att argumentera med dig. Vår diskussion slutar här.
För att ingå allt för off-topic kollade jag upp Paulina "Paow" Danielssons lön. Hon nolltaxerar. De bolag hon är styrelsesuppleant i verkar ha med detaljhandel och restaurangbranschen att göra. Jag följer henne inte på medier och kan därmed inte uttala mig i nästkommande fråga, men är det som så att hon sponsrats på instagram och tiktok och allt vad det nu heter under 2022 borde hon anmälas till Skatteverket. Redovisningen har uppenbarligen inte gått rätt till. Det samma gäller givetvis för OnlyFans nästa år.
För att ingå allt för off-topic kollade jag upp Paulina "Paow" Danielssons lön. Hon nolltaxerar. De bolag hon är styrelsesuppleant i verkar ha med detaljhandel och restaurangbranschen att göra. Jag följer henne inte på medier och kan därmed inte uttala mig i nästkommande fråga, men är det som så att hon sponsrats på instagram och tiktok och allt vad det nu heter under 2022 borde hon anmälas till Skatteverket. Redovisningen har uppenbarligen inte gått rätt till. Det samma gäller givetvis för OnlyFans nästa år.
------
Onlyfans är väl ett amerikanskt bolag, no? Alltså har hon inkomsten från USA men då hon är skriven i sverige ska hon skatta här, ja.
Allt jag fann var detta från skatteverkets egen hemsida: https://www.skatteverket.se/privat/s...7d7f125bd.html
Där det tydligt utgår att hon ska skatta, ja. Så då fifflar hon med skatten vilket är mycket allvarligt då det är skattebrott vilka oftast dras till domstol. Tjänar hon nu 500K i månaden (Hon sa 4-600 så räknar i ett mellanting där) och kommunalskatten ligger på 30% i Stockholm, ska hon skatta 150K i månaden vilket landar henne på en inkomst av 350K i månaden vilket ändå är en oerhört hög inkomst och hon kan bidra mycket till landet och hjälpa många människor med att betala skatt så att skatta är en fin, hjälpsam sak men får skatteverket veta hon undanhållit skatt, kan det leda till en domstolssak då hon tagit inkomst tillhörande landet.
Skatt går ju som bekant till sjukvård, gator, försörjningsstöd och allt sådant vi har gratis här som många andra länders invånare får betala för så man kan inte ta 100% utan alla måste bidra.
Så det är helt riktigt som du säger där.