2023-10-21, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Du skriver i affekt istället för att bemöta argumenten. Du projicerar istället för att läsa det jag skrivit. Det går inte att argumentera med dig. Vår diskussion slutar här.

För att ingå allt för off-topic kollade jag upp Paulina "Paow" Danielssons lön. Hon nolltaxerar. De bolag hon är styrelsesuppleant i verkar ha med detaljhandel och restaurangbranschen att göra. Jag följer henne inte på medier och kan därmed inte uttala mig i nästkommande fråga, men är det som så att hon sponsrats på instagram och tiktok och allt vad det nu heter under 2022 borde hon anmälas till Skatteverket. Redovisningen har uppenbarligen inte gått rätt till. Det samma gäller givetvis för OnlyFans nästa år.
Känner detsamma, du vill inte lära dig och utvecklas, du vill fortsätta anklaga brottsoffer/kvinnor och därmed ta förövarens position. Jag får respektera att du väljer det och låta det vara.
------

Onlyfans är väl ett amerikanskt bolag, no? Alltså har hon inkomsten från USA men då hon är skriven i sverige ska hon skatta här, ja.

Allt jag fann var detta från skatteverkets egen hemsida: https://www.skatteverket.se/privat/s...7d7f125bd.html

Där det tydligt utgår att hon ska skatta, ja. Så då fifflar hon med skatten vilket är mycket allvarligt då det är skattebrott vilka oftast dras till domstol. Tjänar hon nu 500K i månaden (Hon sa 4-600 så räknar i ett mellanting där) och kommunalskatten ligger på 30% i Stockholm, ska hon skatta 150K i månaden vilket landar henne på en inkomst av 350K i månaden vilket ändå är en oerhört hög inkomst och hon kan bidra mycket till landet och hjälpa många människor med att betala skatt så att skatta är en fin, hjälpsam sak men får skatteverket veta hon undanhållit skatt, kan det leda till en domstolssak då hon tagit inkomst tillhörande landet.

Skatt går ju som bekant till sjukvård, gator, försörjningsstöd och allt sådant vi har gratis här som många andra länders invånare får betala för så man kan inte ta 100% utan alla måste bidra.

Så det är helt riktigt som du säger där.
Citera
2023-10-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Känner detsamma, du vill inte lära dig och utvecklas, du vill fortsätta anklaga brottsoffer/kvinnor och därmed ta förövarens position. Jag får respektera att du väljer det och låta det vara.
------

Onlyfans är väl ett amerikanskt bolag, no? Alltså har hon inkomsten från USA men då hon är skriven i sverige ska hon skatta här, ja.

Allt jag fann var detta från skatteverkets egen hemsida: https://www.skatteverket.se/privat/s...7d7f125bd.html

Där det tydligt utgår att hon ska skatta, ja. Så då fifflar hon med skatten vilket är mycket allvarligt då det är skattebrott vilka oftast dras till domstol. Tjänar hon nu 500K i månaden (Hon sa 4-600 så räknar i ett mellanting där) och kommunalskatten ligger på 30% i Stockholm, ska hon skatta 150K i månaden vilket landar henne på en inkomst av 350K i månaden vilket ändå är en oerhört hög inkomst och hon kan bidra mycket till landet och hjälpa många människor med att betala skatt så att skatta är en fin, hjälpsam sak men får skatteverket veta hon undanhållit skatt, kan det leda till en domstolssak då hon tagit inkomst tillhörande landet.

Skatt går ju som bekant till sjukvård, gator, försörjningsstöd och allt sådant vi har gratis här som många andra länders invånare får betala för så man kan inte ta 100% utan alla måste bidra.

Så det är helt riktigt som du säger där.

Den s.k. ”Barbiefittan” verkar ha vart en god investering. Applåder!
Citera
2023-10-21, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Den s.k. ”Barbiefittan” verkar ha vart en god investering. Applåder!
Ja alla operationer beror väl på att hon tjänar mer pengar på desto mer porrfilmsutseende hon har. Det och en svag självkänsla pga uppväxten. Som sagt; terapi och nu ska jag inte störa tråden längre, förstår jag tagit upp jättemycket plats
Citera
2023-11-03, 08:51
Medlem
Otippat att Paow sprungit tillbaka den den norska kvinnomisshandlaren. Hon är verkligen bortom all räddning…
Citera
2023-11-03, 20:23
Medlem
https://i.postimg.cc/FFwPDw2b/idiot.jpg

Injicera diabetesmedicin när man inte har diabetes. Hur jävla dum i huvudet kan man egentligen bli? Finns det någon i Sverige som är dummare än Paulina? Det ironiska är att det är norrmannen som sköter jobbet - börjar likna en Abbe Blattelito-historia av detta.

Ozempic väl även mot fetma - men Paulina väger 45 kg och är ett skelett på två ben. Som sagt, lever denna tjej en dag över 40 år är det imponerande.

https://www.fass.se/LIF/product?nplId=20180613000032
Senast redigerad av Treschow 2023-11-03 kl. 20:27.
Citera
2023-11-03, 20:57
Medlem
1-2 år sen är resan slut, garanterat. Otroligt korkad kvinna.
Citera
2023-11-03, 21:55
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
https://i.postimg.cc/FFwPDw2b/idiot.jpg

Injicera diabetesmedicin när man inte har diabetes. Hur jävla dum i huvudet kan man egentligen bli? Finns det någon i Sverige som är dummare än Paulina? Det ironiska är att det är norrmannen som sköter jobbet - börjar likna en Abbe Blattelito-historia av detta.

Ozempic väl även mot fetma - men Paulina väger 45 kg och är ett skelett på två ben. Som sagt, lever denna tjej en dag över 40 år är det imponerande.

https://www.fass.se/LIF/product?nplId=20180613000032

Det är det trendigaste i USA nu, visar det sig att den inte har biverkningar så kommer alla snart ta den. Varför behöva tänka på vikten om du inte måste?
Citera
2023-11-03, 22:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Det är det trendigaste i USA nu, visar det sig att den inte har biverkningar så kommer alla snart ta den. Varför behöva tänka på vikten om du inte måste?
Den sänker blodsockernivån, vilket gör att hon blir hungrig. Vill hon bli ett skelett får hon fortsätta med "vaket".
Citera
2023-11-03, 22:15
Medlem
Paow har för mig mest varit en person det skvallrats om, som är lite skandalös och halvrolig att följa men jag är verkligen orolig för henne på riktigt nu. Har hon några riktiga vänner kvar? Har hon någon som hon kan anförtro sig åt? Finns det någon vän hon kan vända sig till alls?

Att vara fast med en misshandlande kille och vara helt ensam måste ju vara fruktansvärt....
Citera
2023-11-04, 00:08
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den sänker blodsockernivån, vilket gör att hon blir hungrig. Vill hon bli ett skelett får hon fortsätta med "vaket".

Nej man blir INTE hungrig, tvärtom. Du dämpar hungern. Ozempic har ämnet semaglutid i sig, som är effektivt mot viktnedgång.

Det sänker bara blodsockret om det är för högt. Då inte Paow har diabetes så är nog hennes blodsocker på en normal nivå så hon kommer inte få lågt blodsocker av detta.
Citera
2023-11-04, 06:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej man blir INTE hungrig, tvärtom. Du dämpar hungern. Ozempic har ämnet semaglutid i sig, som är effektivt mot viktnedgång.

Det sänker bara blodsockret om det är för högt. Då inte Paow har diabetes så är nog hennes blodsocker på en normal nivå så hon kommer inte få lågt blodsocker av detta.
Sepåfan!

Citat:
En annan viktig effekt av Ozempic är att det fördröjer tömningen av magen, vilket leder till att maten passerar genom matsmältningskanalen långsammare. Detta bidrar till en längre och mer kontrollerad frisättning av socker i blodet efter måltider.Utöver att reglera blodsockret kan Ozempic också hjälpa till med viktminskning. Semaglutid ökar mättnadskänslan och minskar aptiten,
https://www.eatit.io/ga-ner-i-vikt/lakemedel/ozempic
Citera
2023-11-04, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Effektivt mot viktnedgång säger du. Vad menar du med det? Att man går upp i vikt eller bibehåller sin vikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in