Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
På vilket sätt skulle jag skydda den verkliga mördaren?
Du påpekar själv att SD inte är mördaren.
Jag tror inte alls att det är svårt att bevisa vem den verrklige mördaren och anstiftaren är.
Rätt ska vara rätt
Genom att dreva mot HD så att ingen ens ska tänka på något alternativ.
Genom att påstå att jag försöker misstänkliggöra LWs vänner när jag skriver om hennes KKs.
Tror du verkligen inte att LW skulle vilja att hennes mördare blir straffad, oavsett vem det är?
Tror du inte att hon skulle varna andra, om hon kunde, att inte göra som hon gjorde?
Hon visste vad som skulle hända om allt hon gjort skulle bli allmänt känt. Det visar hennes ena polisanmälan där hon berättar för polisen att hon är pastor och att hela hennes tillvaro skulle slås i bitar om det kom ut. Ändå sparade hon på alla "bevis" så att vi kan läsa om eländet i FUP.
Hon fläkte också ut hela sitt liv på Internet. Det mesta av hennes destruktiva liv hade jag genomskådat innan vi fick FUP.
Varför försöker ni dölja vem hon var när hon inte brydde sig om att göra det själv?
Betyder inte det att ni dömer henne eftersom ni känner att ni måste försöka dölja hennes beteende för att skydda hennes minne?
Är det viktigare än att den verkliga mördaren blir straffad? Viktigare än att andra kvinnor i liknande situation ska kunna lära sig något och bli varnade?