Citat:
Kraftsamlat ordentligt för skilsmässa?
Hon är otrogen och ljuger som en häst travar.
Hon har satt tänderna i en gift man.
Väldigt ego och väldigt skevt med tanke på vad hon själv varit utsatt för och förfasas över.
"Så att hon ser glad ut på nytagna foton speglar nog just denna frihet.
Inte konstigt alls, egentligen. Även om det kan verka iskallt och osmakligt. Vi kan ju försöka tänka oss att gå en mil i HDs skor...
Dessutom blev hon till slut av med både SD och Lena."
Inte konstigt alls?
Det VERKAR inte iskallt och osmakligt.
Det ÄR osmakligt.
Normala personer ser inte förnöjda ut oavsett avsky mot Lena.
Normals personer drar det inte så långt att hoppas att Lena är död.
Det är ett MORD det handlar om.
Skulle inte fresta mig om det innebär att komma med en så drypande version av en offerroll ang HD. Jösses..
Skulle heller inte fresta mig eftersom det även innebär att blunda för att hon ljuger utan problem, hatar in absurdum och uppvisar väldigt äckliga, känslokalla sidor.
Hon är otrogen och ljuger som en häst travar.
Hon har satt tänderna i en gift man.
Väldigt ego och väldigt skevt med tanke på vad hon själv varit utsatt för och förfasas över.
"Så att hon ser glad ut på nytagna foton speglar nog just denna frihet.
Inte konstigt alls, egentligen. Även om det kan verka iskallt och osmakligt. Vi kan ju försöka tänka oss att gå en mil i HDs skor...
Dessutom blev hon till slut av med både SD och Lena."
Inte konstigt alls?
Det VERKAR inte iskallt och osmakligt.
Det ÄR osmakligt.
Normala personer ser inte förnöjda ut oavsett avsky mot Lena.
Normals personer drar det inte så långt att hoppas att Lena är död.
Det är ett MORD det handlar om.
Skulle inte fresta mig om det innebär att komma med en så drypande version av en offerroll ang HD. Jösses..
Skulle heller inte fresta mig eftersom det även innebär att blunda för att hon ljuger utan problem, hatar in absurdum och uppvisar väldigt äckliga, känslokalla sidor.
Citat:
Vad SD har rätt att ta del av (gällande sig själv) är jag medveten om och det är inte vad som diskuteras.
HD säger att SD inte berättar.
Det. Är. Advokaten. Som. Berättar.
Om nu åk bestämmer vad som selektivt kan delges allmänhet (enligt dig) under pågående förundersökning:
så menar du att det var offentlig handling ?
HD är allmänheten.
HD säger att SD inte berättar.
Det. Är. Advokaten. Som. Berättar.
Om nu åk bestämmer vad som selektivt kan delges allmänhet (enligt dig) under pågående förundersökning:
så menar du att det var offentlig handling ?
HD är allmänheten.
Citat:
Vem har haft allt att vinna på LW's och SD's död?