Citat:
Ursprungligen postat av
poopybutthole
Min sort? Jag är redan här, tyvärr. Vem ockuperade vems land? Sidan med 3500 döda barn eller 157?
Du, likt slut-på-hjärncellsförvaring, ignorerar fortfarande tabellen. Jag vet, jag vet, ni måste undvika den för ni har inte en förklaring som både tillfredsställer er skeva världssyn och samtidigt slår mig på näsan, därför backar du och tar en mer pacifistisk ståndpunkt trots hatet och gallan du spytt senaste inläggen.
Kommentera tabellen är du snäll, Vildincel. 5 år är mycket, men det är inte Palestinas fel att ingen vill vara intim med dig.
Och lek med tanken att det är våldtäkter som har skadat bäckenbottenmuskulaturer. Det är värre än barnmord.
Vildincel!

Jag är ju kvinna. Och kristen så hur...? You funny though. Palesvinhumor.
Om jag har slut på förvaring åt mina hjärnceller är de ju många, alltså kallade du mig nyss intelligent? Jag tackar, jag tackar..

..Ska inte säga något igen om din intelligens där, tystnad är en dygd ibland. (Men det måste klart svida att bli utägd av en liten kvinna..tihi)
Har redan svarat om tabellen. Hade ni avslutat kriget när ni avtalat så hade detta inte hänt och ert folk hade inte fortsatt mördas. Ni var INTE i Israel först, landet är givet av herren till Israeliterna, inte till er. Ni startade kriget, man kan inte bosätta sig hos andra och räkna med att få landet. Landet är inte givet åt er. Vad ska de göra? Bara ta att ni gör såhär? Det är klart de bombar men du? Förklara mig detta:
Hur kommer det sig att israel förvarnar 30 minuter innan de bombar och att Palesvina inte varnar alls? Är det att kriga rättvist, menar du? jag förstår helt att Israel tappat tålamodet med er, ni vill inte alls komma till någon slags förlikning.