Citat:
Ursprungligen postat av
Slutforvaring
Ah, nu vill du backa, när du visat med dina fina siffror att du bara bryr dig om när muslimska barn dör, de som kommer växa upp och indoktrineras till att mörda dig.
Islamisterna slaktar barn kallblodigt kvinnor och barn skrev du i inlägget jag citerade. Du påpekar sedan sarkastiskt att baggebo1 har tagit de godas sida, med antydan att Palestina är onda och Israel goda. När jag sedan visar en tabell på antalet dödade barn så blir du upprörd över att jag fokuserar på siffror. För antalet döda barn spelar ingen roll i sammanhanget, är det det du vill komma fram till?
Så klargör lite saker för mig, Slut-På-Hjärncellsförvaring, vad är det jag backar från? Det är två inlägg bort vi snackar om, inte någon essä eller djup diskussion. Vilka är dom goda som DU tar upp, inte jag?
Jag har ställt en enkel fråga. Var ställer du dig i frågan om döda barn? Spelar det någon roll att en sida har dödat 157 och den andra 3500+? Är det oviktigt i sammanhanget?
Så, nu har jag tagit upp varenda liten detalj i vår korta diskussion på två-tre inlägg. Finns inte mycket att backa från nu, din lilla orm.